dan zou ik geen moment thuis stil zitten, gotta catch em all, en natuurlijk veel youngsters en bugcatchers slopen met mijn overpowerde pokemon XD
wat als jij uitgekozen zou worden om op mars als eerste mens een kolonie te stichten, zou je dat dan doen? (wel natuurlijk nadat er een kant en klare marsbasis neergezet zou zijn.
avada kedavra (voor mijn ergste vijand mocht ik die ooit krijgen), Accio (om alles te kunnen roepen wat ik zou willen hebben, 1 ding naar keuze uiteraard), die ene spreuk om sloten te kunnen openen zodat ik gewoon ergens willekeurig naar binnen kan lopen haha
Wat als je 1 van de volgende keuzes mag maken, welke zou je kiezen? 10.000 euro netto per maand voor de komende 30 jaar, of in 1x 30 miljoen op je rekening
Dan zou ik graag wat meer doorzettingsvermogen willen hebben in bepaalde situaties. Wil het bijltje er soms wel eens bij neergooien (vooral als ik er geen zin in heb )
Wat als er alleen nog maar paarden als huisdieren bestonden? Zou je dan een huisdier willen, wetende dat dus het enige huisdier is dat kan?