Vliegen!
Wat als je 1x terug kon in de tijd. Welke periode uit de geschiedenis zou je dan uitkiezen?
Wat als je 1x terug kon in de tijd. Welke periode uit de geschiedenis zou je dan uitkiezen?
mauricovic wrote:
Vliegen!
The post was edited 1 time, last by Kamikaze ().
Kamikaze wrote:
Terug naar de harten 70/80 mentaliteit! Respect voor anderen, normen en waarden en minder ellende.
Wat als je één superkracht kon hebben, wat zou het dan zijn?
odlaw wrote:
Een lange neus naar mijn vrouw trekken...
Wat als je een vlieg op de muur mocht zijn bij 1 event uit het verleden... waar zou je bij willen zijn?
Scaapiee wrote:
Jazeker, zijn ze misschien minder vet. Vraag mij trouwens af wat er gebeurd als die op je voorruit schijten op de snelweg…
Wat als je een tv programma van vroeger terug op tv zou kunnen kiezen voor een wekelijkse uitzending. Welke zou je kiezen?
Sempi wrote:
In de geschiedenis van nu? Poetin verwijderen
Wat zou je doen als je beste vriend(in) je zou verleiden?
mauricovic wrote:
Pfoe, das een moeilijke vogel...euh...
Dan zal ik toch iets klimatologisch of milieutechnisch moeten zeggen. Ik zou graag willen dat de mensheid gaat consuminderen en daardoor een veel minder grote claim op de aarde legt.
Wat als je je laatste maaltijd zou mogen kiezen, wat wordt dat dan?
mauricovic wrote:
Pannenkoeken! Dat kan ik als ontbijt, middag en avondeten eten en zowel zoet als hartig.
Wat als je mag kiezen tussen de beste seks die je kan bedenken maar dan 2x per jaar of elke week een standaard beurt?
1 Guest