Regel toevoeging na het gekickt worden uit alliantie

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Regel toevoeging na het gekickt worden uit alliantie

      Beste medespelers,

      Er is onlangs veel gebeurd in het spel en op het forum, mensen verwijten elkaar van alles en om dit gedoe in de toekomst te voorkomen stel ik voor:

      Na dat een speler uit een alliantie gezet wordt tijdens het offline zijn en er dus niet op de hoogte van is een soort van veilige tijd te geven. Het kan bijvoorbeeld tot de eerst volgende login (zichtbaar door een blauw vinkje of dergelijke voor oud-alliantie genoten toe te voegen) zijn of een bepaald tijdbestek aan vast knopen, laten we zeggen 12 uren. Het lijkt mij dat een GO vast moet kunnen stellen dat er na de kick nog ingelogd is.

      Nee ik vrees niet voor mijn eigen hagje maar naar mijn mening is dit wel zo netjes naar de desbetreffende speler toe, wat voor naars en ergs je hebt gedaan.

      Graag hoor ik van jullie wat jullie hier van vinden en bedankt voor het lezen.

      • Groet, Fedde :thumbsup:

      :RR:
      Japetus.nl
      Mensa.org
      Europa.us (miner)

      The post was edited 1 time, last by Lownub: Spelling ().

    • Het is altijd al de ongeschreven regel dat je mensen niet gelijk aanvalt na het kicken uit alliantie of vriendenlijst.
      Deze ongeschreven regel is er ook voor handelen, moeten we daar dan ook gelijk een officiële regel van maken?

      Je kan ook zeggen dat je gewoon je vloot moet saven?

      No save = no fleet kun je ook als ongeschreven regel zien. Als de GO ziet dat jij je vloot vergeet te saven 1 nachtje, dan wordt de vloot dus verwijderd?

      Dit is niet iets wat in de regels thuis hoort, het is op elke ogame server al sinds het begin van ogame dat dit soort acties voorkomen. Ongeschreven regels kunnen en mogen gebroken worden.

      Kortom, gewoon je vloot saven. Zit je met een alliantie in de situatie dat je niet meer hoeft te saven, misschien toch maar saven als je besluit diezelfde alliantie tegen te werken.
    • Lownub wrote:

      Als spelers zo laf en laag zijn om dit te doen is dit dan niet een slag met voorkennis?
      Nee?
      Online statussen doorgeven mag ook gewoon. Die status heb je niet meer als iemand niet meer in je alliantie op vriendenlijst zit.
      Alliantieleden crashen mag ook gewoon (hoewel dit natuurlijk erg op pushing zal lijken).

      Als een lager gerankte speler doorgeeft hoelaat zijn vloot precies terugkomt, dan kun je spreken van voorkennis. En dan nog is het maar de vraag of je om die kennis gevraagd hebt of niet.
      Of als iemand tegen jou verteld dat die klaar is met ogame en zijn vloot niet meer gaat saven, is ook voorkennis. Maar dat betekent niet dat de hele uni hem mag crashen maar jij niet.
    • Barney stinson wrote:

      hahahahahaha :biggrin: :biggrin: :biggrin: hoeveel naaihitten op ogame zijn gemaakt en na 1 recentelijk gelijk dit. te grappig
      Sinds dat ik ogame speel is dit de eerste die ik tegen kom en de manier waarop dit gebeurt is vind ik niet netjes, mijn intentie is om het spel leuk te houden voor iedereen zonder dat je genaaid wordt door mensen die je vertrouwt. Wat trucker gedaan heeft is ook een naai hit op rewind maar dan zo terug pakken ben je niet een haar beter en dat begrijp je zelf ook wel.

      :RR:
      Japetus.nl
      Mensa.org
      Europa.us (miner)
    • Plofkop wrote:

      Het is altijd al de ongeschreven regel dat je mensen niet gelijk aanvalt na het kicken uit alliantie of vriendenlijst.
      Deze ongeschreven regel is er ook voor handelen, moeten we daar dan ook gelijk een officiële regel van maken?

      Je kan ook zeggen dat je gewoon je vloot moet saven?

      No save = no fleet kun je ook als ongeschreven regel zien. Als de GO ziet dat jij je vloot vergeet te saven 1 nachtje, dan wordt de vloot dus verwijderd?

      Dit is niet iets wat in de regels thuis hoort, het is op elke ogame server al sinds het begin van ogame dat dit soort acties voorkomen. Ongeschreven regels kunnen en mogen gebroken worden.

      Kortom, gewoon je vloot saven. Zit je met een alliantie in de situatie dat je niet meer hoeft te saven, misschien toch maar saven als je besluit diezelfde alliantie tegen te werken.

      Dit zegt al meer dan genoeg, zeiktopic kan dicht
      14/15 Planeten
      Punten: 1.008.259.192 (plaats 1 van 1.695)
    • Alpatsjino wrote:

      Plofkop wrote:

      Het is altijd al de ongeschreven regel dat je mensen niet gelijk aanvalt na het kicken uit alliantie of vriendenlijst.
      Deze ongeschreven regel is er ook voor handelen, moeten we daar dan ook gelijk een officiële regel van maken?

      Je kan ook zeggen dat je gewoon je vloot moet saven?

      No save = no fleet kun je ook als ongeschreven regel zien. Als de GO ziet dat jij je vloot vergeet te saven 1 nachtje, dan wordt de vloot dus verwijderd?

      Dit is niet iets wat in de regels thuis hoort, het is op elke ogame server al sinds het begin van ogame dat dit soort acties voorkomen. Ongeschreven regels kunnen en mogen gebroken worden.

      Kortom, gewoon je vloot saven. Zit je met een alliantie in de situatie dat je niet meer hoeft te saven, misschien toch maar saven als je besluit diezelfde alliantie tegen te werken.
      Dit zegt al meer dan genoeg, zeiktopic kan dicht
      Kunnen we het op 'n akkoord gooien en het op 6u aanvalsbescherming houden? Je zou zowaar maar eens uit je alliantie gesodemietert en gecrashed worden.
      Misschien ineens verder door trekken en zorgen dat personen die in de melkweg zien dat je geen activiteit meer hebt bij je planeten en manen ook in een periode van 2 uur geen aanvals- of spionagemissies kunnen doen om zo de leegloop tegen te gaan.


      Trots lid & medeoprichter van de board alliantie Trollen voor Kuikens [TvK]