BeLikeMe stopt er mee

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • BeLikeMe wrote:

    Klapstoeltje wrote:

    haha, waarom geloof ik hier geen fluit van, BLM en ogame gedag zeggen, kerel, jij bent een van de grootste addicts wat betreft ogame xD net als ik :P net als TDR, net als de meeste die hier nog steeds rondhangen na bijna 18 jaar XD

    mocht je het echt lukken, dan zeg ik, heel veel geluk in RL met je gezinnetje kerel, het is je gegund! leuk je gemeet te hebben begin deze maand ^^
    alle meningen verdeeld maar door spelletje bijna tot echtscheiding laten komen waarom zou je dan niet stoppen met de bul shit!wil ik dit ? of wil ik echt in put komen heb leuk huis eengezinswoning den haag ypenburg wil ik dit los laten met een oudste van 12 thuis er onder van 10 daaronder van 6 en de ander van 5 mijn gezin gaat voor ogame sorry je mag geloven wat je wil maar mijn gezin staat op nr ËEN

    btw weet ik asl ik voor mijn eigen put ga mijn gezin moet gaan verhuizen de huur niet meer kan opbrengen en ik kies bij deze voor me gezin acc is hoop / denk ik in goede handen en ooit als beter gaat kom ik terug voor nu voor gezien! houen is mijn optie alle nbam spelers bijna in me recs gehad op 2 na dikke prima !
    ik wist niet dat het zo erg was.. heel veel succes en geluk in het echte leven dan kerel!
    -Niets Interessants te melden-
  • Barney stinson wrote:

    toch voor een scheiding gekozen?
    He kijk jongens, daar heb je hem weer! Het perfecte voorbeeld van 'stuurlui' en 'wal'! 8o

    Ben je inmiddels al de 50k punten per dag voorbij in een 7x eco uni de laatste 30 dagen?

    Dat is net zo'n waardeloze ka u thee vraag als dat jij stelt, alleen weet ik het antwoord hier wél op en eerlijk gezegd is het een lachertje. :P
    The Hitchhiker's Guide!
    424.242.424 (Plaats 4 van 1.704)
  • Zaphod Beeblebrox wrote:

    Barney stinson wrote:

    toch voor een scheiding gekozen?
    He kijk jongens, daar heb je hem weer! Het perfecte voorbeeld van 'stuurlui' en 'wal'! 8o
    Ben je inmiddels al de 50k punten per dag voorbij in een 7x eco uni de laatste 30 dagen?

    Dat is net zo'n waardeloze ka u thee vraag als dat jij stelt, alleen weet ik het antwoord hier wél op en eerlijk gezegd is het een lachertje. :P
    toevallig zappie haal ik wel 52k per dag. das meer wat jij denk te weten :D ja me mijnen willen gewoon niet snel omhoog 1 mijn duurt zeker een maand dus probeer elke dag in me krappe tijd 25 kv te bouwen en 2 spionagesondes maar agh niet iedereen heeft 24 uur per dag de tijd als jij he
  • Barney stinson wrote:

    Zaphod Beeblebrox wrote:

    Barney stinson wrote:

    toch voor een scheiding gekozen?
    He kijk jongens, daar heb je hem weer! Het perfecte voorbeeld van 'stuurlui' en 'wal'! 8o Ben je inmiddels al de 50k punten per dag voorbij in een 7x eco uni de laatste 30 dagen?

    Dat is net zo'n waardeloze ka u thee vraag als dat jij stelt, alleen weet ik het antwoord hier wél op en eerlijk gezegd is het een lachertje. :P
    toevallig zappie haal ik wel 52k per dag. das meer wat jij denk te weten :D ja me mijnen willen gewoon niet snel omhoog 1 mijn duurt zeker een maand dus probeer elke dag in me krappe tijd 25 kv te bouwen en 2 spionagesondes maar agh niet iedereen heeft 24 uur per dag de tijd als jij he
    Meen je niet!!! :P En ik doelde op je gemiddelde de laatste 30 dagen. Dat had ik even anders moeten verwoorden, maar dat is ook niet gek met zo'n taalkundig wonder.

    En zo zijn we weer ontopic bij Nick, ben blij dat ik je nog regelmatig spreek makker! :D
    The Hitchhiker's Guide!
    424.242.424 (Plaats 4 van 1.704)
  • Zaphod Beeblebrox wrote:

    Barney stinson wrote:

    Zaphod Beeblebrox wrote:

    Barney stinson wrote:

    toch voor een scheiding gekozen?
    He kijk jongens, daar heb je hem weer! Het perfecte voorbeeld van 'stuurlui' en 'wal'! 8o Ben je inmiddels al de 50k punten per dag voorbij in een 7x eco uni de laatste 30 dagen?
    Dat is net zo'n waardeloze ka u thee vraag als dat jij stelt, alleen weet ik het antwoord hier wél op en eerlijk gezegd is het een lachertje. :P
    toevallig zappie haal ik wel 52k per dag. das meer wat jij denk te weten :D ja me mijnen willen gewoon niet snel omhoog 1 mijn duurt zeker een maand dus probeer elke dag in me krappe tijd 25 kv te bouwen en 2 spionagesondes maar agh niet iedereen heeft 24 uur per dag de tijd als jij he
    Meen je niet!!! :P En ik doelde op je gemiddelde de laatste 30 dagen. Dat had ik even anders moeten verwoorden, maar dat is ook niet gek met zo'n taalkundig wonder.
    En zo zijn we weer ontopic bij Nick, ben blij dat ik je nog regelmatig spreek makker! :D
    sorry zei ik dag? excuses ik bedoel maand uiteraard.

    jij begon over mijn punten,de mijne was ontopic
  • Zaphod Beeblebrox wrote:

    We kunnen bijna niet boven dat gepiep uitkomen Buckert. :P

    Doet mij denken aan Nick, die piepte nooit en hij kon wél begrijpend lezen. :P
    dan moet ik maar wat harder piepen.

    doe jij de groeten ingame of zal ik het doen?
    denk je dat alleen top10 in gemini kan zien dat ie terug is?
    nieuwsflits iedereen ken het zien.
    maar dat zou je weten als je je meer concentreer op het spel dan proberen me voor ''schut'' te zetten.
  • Barney stinson wrote:

    Zaphod Beeblebrox wrote:

    We kunnen bijna niet boven dat gepiep uitkomen Buckert. :P

    Doet mij denken aan Nick, die piepte nooit en hij kon wél begrijpend lezen. :P
    dan moet ik maar wat harder piepen.
    doe jij de groeten ingame of zal ik het doen?
    denk je dat alleen top10 in gemini kan zien dat ie terug is?
    nieuwsflits iedereen ken het zien.
    maar dat zou je weten als je je meer concentreer op het spel dan proberen me voor ''schut'' te zetten.
    Doe jij de groeten maar even, als je durft tenminste. :P
    Als Nick terug is schat, denk je nou echt dat jullie dat eerder weten dan ik? :P En is een ingame name nou echt te koppelen aan een specifiek persoon? ;) Hij heeft in ieder geval wel indruk op je gemaakt, het zit je duidelijk dwars. 8o
    Zo duidelijk dat je een 'grap' moet maken over een eventuele scheiding, als je een beetje ervaring zou hebben met relaties zou je zo'n opmerking niet maken. Ik heb m'n twijfels daarover. Ik zou in ieder geval geen liefdesbrief schrijven als ik jou was. :P
    The Hitchhiker's Guide!
    424.242.424 (Plaats 4 van 1.704)