BeLikeMe wrote:
alle meningen verdeeld maar door spelletje bijna tot echtscheiding laten komen waarom zou je dan niet stoppen met de bul shit!wil ik dit ? of wil ik echt in put komen heb leuk huis eengezinswoning den haag ypenburg wil ik dit los laten met een oudste van 12 thuis er onder van 10 daaronder van 6 en de ander van 5 mijn gezin gaat voor ogame sorry je mag geloven wat je wil maar mijn gezin staat op nr ËENKlapstoeltje wrote:
haha, waarom geloof ik hier geen fluit van, BLM en ogame gedag zeggen, kerel, jij bent een van de grootste addicts wat betreft ogame xD net als ik net als TDR, net als de meeste die hier nog steeds rondhangen na bijna 18 jaar XD
mocht je het echt lukken, dan zeg ik, heel veel geluk in RL met je gezinnetje kerel, het is je gegund! leuk je gemeet te hebben begin deze maand
btw weet ik asl ik voor mijn eigen put ga mijn gezin moet gaan verhuizen de huur niet meer kan opbrengen en ik kies bij deze voor me gezin acc is hoop / denk ik in goede handen en ooit als beter gaat kom ik terug voor nu voor gezien! houen is mijn optie alle nbam spelers bijna in me recs gehad op 2 na dikke prima !
-Niets Interessants te melden-