Gorilla wrote:
Haha lekker pesten die vieze noobs van ex play kunnen niks anders dan in hun onderbroek poepen.
SrG
Gorilla wrote:
Haha lekker pesten die vieze noobs van ex play kunnen niks anders dan in hun onderbroek poepen.
Barney stinson wrote:
agh mietjes doen aan vmode hoppen
Zaphod Beeblebrox wrote:
Niet op reageren fire, er komt toch geen nuttig woord uit!
En kom op he jongens, beetje interpunctie is wel zo fijn...
fire rain wrote:
het versterkt niks als je iets in het Nederlands zegt en dan nog herhaald in het Engels
dus gast klaar nu ga lekker verder met je wie reageert er na je etc ben klaar met jou
dus gun de volwassenen tijd om een oordeel te geven aan deze slag
fire rain wrote:
heerlijk dit doe meer als jou bij nader inzien dat doe ik altijd op backstabben na dan leuke hit op je (maatje)
ik geniet hier van heb jaren met veel plezier in zaga gespeeld
maar hoe kansloos en triest het daar is geworden door spelers zoals die in pb bah daar heb ik geen behoefte aan
dus als ik dan met vhoppen en zga elke x als ik eruit kom jullie dwars kan zitten doe ik dat
sorry rene niks tegen jou gewoon verkeerde allie
fire rain wrote:
jup disortografie is een bitch
haha idd maar anders komt er nog meer gejank uit dus btje aandacht geven
aah is dat het? de volgende x stuur ik wel een vriendschapsverzoek:D:D
tis gewoon een leuke klapper binnen 5min spotten binnen een half uurtje binnenharken
jammer dat de 2de aanval niet doorging anders was het nog 1.6miljard winst erbij zonder naraids
rene bleef me bij aangezien ik vroeger iets van 900mil aan gs heb opgehaald bij hem
wel saven maar gs vergeten dat was ook een leuke ophaalactie
fire rain wrote:
thanx james waardeer je reactie
vindt ik het leuk om te vhoppen? nee (laatste paar x wel goed winstgevend maar alsnog)
als de lol eraf is door een bepaalde groep moet je wat en wat is vervelender als vhoppen
dus sorry voor mn speelstijl maar zo kan ik nog iets aan lol krijgen uit mn account
anders is het elke ochtend maar kijken welke maan of deff weg is gepoft dus een btje actie reactie
fire rain wrote:
jup disortografie is een bitch
someone wrote:
Wanneer gaat Barney neer?
someone wrote:
Waarschijnlijk schrijft Zaphod daarom jongens i.p.v. jongen.
2 Guests