DEEL 1 [TOT: 42.367.592.000] Dizzy [FREE] & PresentDanger [GZV] vs. Admiral Adama [SDS] (A: 10.847.514.000, V: 31.520.078.000)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Caspertvanmierlo wrote:


      En als je het weten wil....heb als uitdaging staan om 4 juni de alp dhuez te fietsen voor het kwf; met daarbij de persoonlijke doelstelling om vanaf de carnaval 3,5 maand lang geen druppel te drinken.
      Dat is het laatste wat ik daar over zeg.

      nou stop ik
      hoe vaak wil je omhoog?

      Deel je sponsorlink anders privé, ik sponsor per beklimming wel iets!

      Succes. Goed dat je dit doet. Privé altijd boven spel.

      eens een addict, ALTIJD een addict
      Space: Ogame addict, weerwolf addict board.ogame.nl/board38-algemee…rn/board553-rp-ww-corner/
    • Spacefighter wrote:

      Caspertvanmierlo wrote:

      En als je het weten wil....heb als uitdaging staan om 4 juni de alp dhuez te fietsen voor het kwf; met daarbij de persoonlijke doelstelling om vanaf de carnaval 3,5 maand lang geen druppel te drinken.
      Dat is het laatste wat ik daar over zeg.

      nou stop ik
      hoe vaak wil je omhoog?
      Deel je sponsorlink anders privé, ik sponsor per beklimming wel iets!

      Succes. Goed dat je dit doet. Privé altijd boven spel.
      Ik ben een niet-wielrenner dus voor mij is het één groot avontuur. Bij de inschrijving heb ik aangegeven dat ik 3 x omhoog ga. Of me dat gaat lukken? Ik heb werkelijk waar geen flauw idee. Ik heb gezegd dat ik me die dag helemaal leeg ga rijden en of ik dan uiteindelijk 2,3 of 4 x ben gegaan dat gaan we dan mee maken. Wel tof dat je wil sponsoren.
      Hieronder de link die je rechtstreeks op mijn pagina brengt en waar mensen naar eigen keuze een bedraga kunnen sponsoren

      opgevenisgeenoptie.nl/fundraisers/caspertmierlo

      super bedankt voor alle steun en complimenten
    • psykovsky wrote:

      gelukkig is de top slag van het weekend voor [gzv]. well done pd!!
      en extra complimentje voor dizzy, zo vaak zie ik je niet op t forum met slagen
      congrats met de nieuwe nummer 1

      echt niet rebuilden adama? je brengt juist zoveel leven en schwung in de uni
      overweeg het anders ff na een paar dagen v-modus maar anders glirl en sterkte met de beklimming van die vervelende puist
      dank voor het compliment, waardeer ik zeker!
      Laat ik niet zeggen dat ik nooit meer verder ga; maar ik merk dat ik écht aan het afkicken ben van het spel en ook dat ik met mijn gedachten niet bij het spel hoef te zijn.
      Dat is ergens ook echt fijn....maar misschien dat ik het wel ga missen ja; dan kom ik hier wel weer wat leven in de brouwerij proberen te brengen :)