rev 7.2.0

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • De refresh rate is wat trager (weer).

      Bij het versturen van vloot naar een i-tje met het autovlootvoorstel van de hoeveelheid kv of Gv kan je daarna niet met de "enter" knop verder.
      Maar moet je eerst met de muis op de "Ga Verder" knop klikken, pas in het volgende scherm kan je met "Enter" verder steeds.
      Zou fijn zijn als gelijk al met "enter" weer gewerkt kan worden (zoals vroeger).

      - zou ook fijn zijn als je ergens in een instellingscherm het aantal extra kv of gv kan instellen.
      Bij het spiorapport staat zeg maar 293 kv nodig maar dan moet je nog gaan varen en tegen de tijd dat je er bent had je wel voor 312 kv aan buit kunnen meenemen.
      In de oude situatie deed ik dus handmatig net 10 extra bv.
      - maar zou fijn zijn als er een standaard "extra" kan worden ingevuld. Zo iets als je het aantal te verzenden spioos per spio doen kan instellen.

      +++
      In de melkwegen liggen nu op plek 16 velden te zien met metaal: 0 en kristal: 0, aantal navigator nodig: 1
      Is dat een tijdelijke fout die wordt gerepareerd na de nacht update? of weer iets nieuws.

      ---
      na spioen van plek 16 kon ik speler "space" een mail sturen..... gaat Legor die lezen en beantwoorden.... (leeft die trouwens nog?)
      ---
      Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!
    • - Over de kv en gv. Dat is een optie in combinatie met AGR. Ook kan je dus hier in de instelling aantal extra kv of gv onder het tabje vloot en dan bij aanval kopje kijken ( 2% 4% 7% 10% 14% 20% 30% 40% 50% )

      - De puinvelden op plek 16 gedragen zich nu als een normaal puinveld ( staat in de patchnotes ), enkel is het niet zeker waarom het zichtbaar wordt op 0 metaal en 0 kristal. Ik ga er vanuit dat ze dit nog gaan fixen, daar deze update al een aantal dagen draait op de testservers.

      - Denk niet dat space een bericht sturen normaal zou moeten zijn. Ook dit zal ik proberen mee te geven en zullen we moeten afwachten. En anders sturen we spacefighter gewoon langs...
    • Deze bug is weer terug.


      Bij het versturen van vloot naar een i-tje met het autovlootvoorstel van
      de hoeveelheid kv of Gv kan je daarna niet met de "enter" knop verder.
      Maar moet je eerst met de muis op de "Ga Verder" knop klikken, pas in het volgende scherm kan je met "Enter" verder steeds.
      Zou fijn zijn als gelijk al met "enter" weer gewerkt kan worden (zoals vroeger).
      Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!