Kristal voor ontdekker klasse

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Kristal voor ontdekker klasse

      He Hallo,

      Ik wil graag weer ontdekker worden, helaas beheert mijn lieftallige vriendin mijn geld en zit ik al aan mijn ogame spending limiet deze maand (25 euro) :P

      Ik kwam er vandaag achter dat je op de marktplaats ook een aanbieding kunt maken voor items en daar GS voor aan kunt bieden, aangezien ik geen idee heb of iemand me hiermee uit de brand gaat helpen, en ik bij geen gegadigde al 15% kwijt ben wil ik eerst hier een deal maken, en het dan via de marktplaats afronden.

      Ik zie op de grondstoffen handelaar de absurde prijzen voor het kopen van GS.
      Kristal 0/ 5.355M
      Benodigd:
      943.488 DM

      De ontdekker klasse kost 500k DM ik heb daar 50 miljoen kristal voor over.


      Helaas ontdekte ik terwijl ik dit typte dat de marktplaats roet in het eten gooit, en dat de range voor een ontdekker klasse 4 tot 12 miljoen kristal is :P
      Ga er niet vooruit dat iemand het daarvoor doet haha?

      The post was edited 1 time, last by rcthans: Met de marktplaats voegt Gameforge dus in principe de mogelijkheid om voor geld (al dan niet in direct) GS, items en schepen van elkaar te kopen. Ik vind dat toch wel heavy, 25 euro voor 12 miljoen GS is natuurlijk van de zotte. Wat zou de gedachte zijn, zolang we het zo absurd houden gebeurd het niet? waarom dan wel implementeren. Zo heeft toch niemand er wat aan? Ik neem aan dat ook voor items we ons aan de marktplaats balans moeten houden? en dat ik er niet 40 miljoen achter aan zou mogen sturen etc? ().

    • Waarom doe je dan niet gewoon normale handel tussen spelers? Als je in een uni als Kallisto kristal zoekt, dan mag je wel het maximale aanbieden binnen de toegestane handelsratio's

      Metaal naar kristal ( 2 / 1 )
      Deut naar kristal ( 2 / 1 )

      Sta je hoger dan degene waarmee je handelt, dan mag je meer geven middels pulling.

      Wanneer je marktplaats gebruikt, zal sowieso 1 van de 2 een tax moeten betalen, wat je ook in overweging zal moeten nemen.
    • Hitsugaya Toushiro wrote:

      Waarom doe je dan niet gewoon normale handel tussen spelers? Als je in een uni als Kallisto kristal zoekt, dan mag je wel het maximale aanbieden binnen de toegestane handelsratio's

      Metaal naar kristal ( 2 / 1 )
      Deut naar kristal ( 2 / 1 )

      Sta je hoger dan degene waarmee je handelt, dan mag je meer geven middels pulling.

      Wanneer je marktplaats gebruikt, zal sowieso 1 van de 2 een tax moeten betalen, wat je ook in overweging zal moeten nemen.
      Je moet wel lezen wat hij wil kopen he, hij wil item onderzoekersmunt kopen en geen metaal/deut. En aangezien die items €25,- ongeveer zijn heeft hij meer er voor over dan dat de marktplaatst te bieden heeft.

      Succes met zoeken iig, denk alleen niet dat iemand voor 50m kristal €25,- uitgeeft das 2m kristal/€1,-
    • Unleasher wrote:

      Hitsugaya Toushiro wrote:

      Waarom doe je dan niet gewoon normale handel tussen spelers? Als je in een uni als Kallisto kristal zoekt, dan mag je wel het maximale aanbieden binnen de toegestane handelsratio's

      Metaal naar kristal ( 2 / 1 )
      Deut naar kristal ( 2 / 1 )

      Sta je hoger dan degene waarmee je handelt, dan mag je meer geven middels pulling.

      Wanneer je marktplaats gebruikt, zal sowieso 1 van de 2 een tax moeten betalen, wat je ook in overweging zal moeten nemen.
      Je moet wel lezen wat hij wil kopen he, hij wil item onderzoekersmunt kopen en geen metaal/deut. En aangezien die items €25,- ongeveer zijn heeft hij meer er voor over dan dat de marktplaatst te bieden heeft.
      Succes met zoeken iig, denk alleen niet dat iemand voor 50m kristal €25,- uitgeeft das 2m kristal/€1,-
      Ik ga er ook niet vanuit dat iemand het zou doen, het topic is ook meer een knipoog naar hoe de marktplaats rare handel toevoegd aan het spel in absurde verhoudingen. Als je het dan toevoegd zorg er da ook voor dat het interessant is en mensen het waarderen.

      Overigens is er iemand die me uit de brand wil helpen voor die 50 miljoen kristal. Laat dat nou net 1 van de 2 spelers zijn die wel boven me staat, dus nu zijn de ratio's van de marktplaats het enige dat in de weg zit.