[TOT: 512.879.000] fire rain [SpG] vs. Kangal [TFL] (A: 16.561.000, V: 496.318.000)

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • [TOT: 512.879.000] fire rain [SpG] vs. Kangal [TFL] (A: 16.561.000, V: 496.318.000)


    De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 07-03-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


    Aanvaller fire rain [SpG]
    ________________________________________________

    Kruiser 231.891
    Slagschip 108.543
    Klein vrachtschip 40.000
    _________________________________________

    Verdediger Kangal [TFL]
    ________________________________________________

    Klein vrachtschip 63.941
    Groot vrachtschip 13.178
    Licht gevechtsschip 2.140
    Kolonisatieschip 4
    Recycler 66
    Bommenwerper 178
    Vernietiger 359
    Ster des Doods 1
    Interceptor 19
    _________________________________________


    Na het gevecht ...

    Aanvaller fire rain [SpG]
    ________________________________________________

    Kruiser 231.442 ( -449 )
    Slagschip 108.494 ( -49 )
    Klein vrachtschip 39.850 ( -150 )
    _________________________________________

    Verdediger Kangal [TFL]
    ________________________________________________

    Vernietigd!
    _________________________________________


    De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!

    De aanvaller steelt:
    499.694.219 Metaal, 31.491 Kristal en 105.683.842 Deuterium
    167.642.334 Metaal, 15.745 Kristal en 52.841.921 Deuterium
    166.025.942 Metaal, 7.873 Kristal en 26.420.960 Deuterium

    De aanvaller heeft een totaal van 16.561.000 eenheden verloren.
    De verdediger heeft een totaal van 496.318.000 eenheden verloren.
    Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 78.469.500 metaal en 72.271.200 kristal.
    De aanvaller heeft een totaal van 1.018.364.327 eenheden gestolen.

    De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
    De aanvaller(s) hebben het puin.



    Totale samenvatting winst/verlies:



    Samenvatting aanvaller(s)

    Metaal: 900.346.995
    Kristal: 68.148.309
    Deuterium: 184.048.723
    De aanvaller(s) hebben een totaal van 1.152.544.027 eenheden winst gemaakt.


    Samenvatting verdediger(s)

    Metaal: -1.083.442.495
    Kristal: -236.781.109
    Deuterium: -194.458.723
    De verdediger(s) hebben een totaal van 1.514.682.327 eenheden verloren.



    Powered by OGotcha CR Converter 4.3.1
  • fire rain wrote:

    nee joh dit is dankzij jou jij zit triest te doen over shit wat er in mijn allie gebeurt dus denk ga ff zoeken naar leuke targets in joun allie
    anders had ik nooit rond lopen kijken maar prima leuke winst gepakt dus thanx man
    Heb niet eens gehard zeikerd.
    Jij bent bij ally lid van MIJN gaan liggen.
    Je bent hem aan pesten omdat hij JOU niet je zin geeft op de veiling.
    Ben JIJ al je planeten bij hem aan leggen.
    Kom ik bij jou liggen en spio sturen.
    Je loopt meteen van Alle kante tejanke en tedreigen.
    Had je mar geen vloot moete Bouwen en alleen eco.
  • *knip*

    ja ga lekker door janken over nick en omdat je hem niet aankan andere mensen lastig vallen
    ik kan jou niet aan prima ga ik ook mensen in je allie lastig vallen
    had eerder nog wel respect voor je maar door je reacties is dat wel snel vergaan

    ~HT @07-03-'20 ~23:00 | Het plaatsen van ingame berichten is niet toegestaan. PM gestuurd.

    The post was edited 1 time, last by Hitsugaya Toushiro ().

  • Wederom daag je het zelf uit met je grote mond fr. Als jij niet zo agressief reageert zullen andere jou ook op een andere manier behandelen.
    Misschien moet je eens bij Deluxe in de leer want die is wel chill en kletst gewoon met iedereen ondanks dat ze van een andere Ally zijn.

    Neemt niet weg dat je deze slag gewoon goed hebt gevonden. Have fun spending
  • oeff ht gelukkig voor jou
    mag ik wel zeggen van de 10x dat je op me vliegt in het laatste uur
    7x moonblows de zoveelste keer als ik net 5min uit vmode ben
    en de vorige keren dat ik uit vmde kwam ook al na 5 min ook zulke acties
    petje af ht geweldige spelbederver ben je

    tdr ik poep op je dus beter hou je je mond

    ~HT @08-03-'20 ~11:30 | Post samengevoegd.

    The post was edited 1 time, last by Hitsugaya Toushiro ().

  • het Is Nickjuh en geen Nickje

    en ddd jammer voor je jankert had je moeten doen voor tdr terug kwam het was allemaal ref en cryptus zijn schuld jij deed nooit wat!!
    triest manneke!

    en tdr wtf bedoel je met board acc ruilen ?met fire wat wil je er mee zeggen ?

    kangal (tdr) lekker door blijven boosten ook al speel ik nie meer die 1/1/1 ruil acc van jullie werkt prima!! goed bezig dames !!
    hoop dat jullie ban snel mag komen!! als de Gos dat in gaan zien

    @MiniMe check de Marktplaats zoekertjes eens van TDR en DDD kan me veel zeggen maar 1 1 1 ratio over bootjes moet niet mogelijk kenen zijn gebeurt keihard !

    en voor de Teamler die dit wil weg halen het is geen ban bespreking dus kan gerust blijven staan! weten ze hoe ze spelen hier op gemini!!

    ~HT | Zullen we dat dan maar aan de GO overlaten? Je mag een ticket sturen als iets je niet lekker zit.
    SrG

    The post was edited 2 times, last by Hitsugaya Toushiro ().

  • Misschien moet je dan maar eerst naar de feiten kijken fire rain?
    Ik krijg een paranoid spio van jou, direct nadat je uit vmode komt, want dat is je enige veiligheid. Dan zie ik dat op het moment dat ik naar bed wil gaan ofzo ( tussen 10 min en 30 min na jouw spio ), want ja, na middernacht wil ik gewoon naar bed...
    Alle voorgaande keren heb ik dan nog eerst deut moeten versturen naar locatie ( 20 min met kv ) om dan een paar keer inner op je te vliegen. Paranoid als je bent, blijf je constant actief in die 2 uurtjes dat je uit vmode durft te verblijven, terwijl er genoeg plekken voor je zijn om ergens anders te gaan liggen en dit niet mee hoeft te maken.
    Je vraagt zelf om deze aandacht en wanneer je het dan krijgt, dan krijgt deze persoon allemaal vreemde berichten in pm waarvan je nekharen overeind gaan staan. Rare fetishjes enzo.
    Maar je vergeet wrs zelfs je eigen gedrag op een ander account dat ik net aan het opbouwen was en je me daar een keer met geluk hebt gepakt op moment dat je gebait zou worden. Paranoid als je was kreeg ik bij activiteit binnen 10 sec spio op me af en het heeft 1 keer goed uitgepakt voor je. Ga niet direct naast je schoenen lopen met een 7de-rangs account dat al tig keer van hand is gegaan.

    Zonde van je vloot en gs Kangal. Maarja... er zijn nog wél Ogamers die werken...
  • Nick, nickje, nickjuh, belikeme, freddy heiniken en fox mcloud. Excuses je hebt zo veel namen dat ik een foutje hebt gemaakt.

    Waarom maak je hier een grote drama op het forum terwijl je niet meer speelt :S . Het heeft geen invloed meer op je ja :huh: ? Ik zou bijna zeggen dat je toch stiekem onder een andere naam aan het spelen bent. Daarbij moet ik zeggen dat de mods vaak het zelfde tegen jouw moeten zeggen, ik zou zo bijna het vermoeden hebben dat je dit met opzet doet, of doordat je het tijdens de Ogame meet hebt vertelt dat je dit met opzet doet :whistling: .

    fire rain wrote:

    tdr ik poep op je dus beter hou je je mond
    Dat is een stuk milder dan iemand de dood wensen of een n@g@r noemen. Een verbetering :thumbsup: !

    The post was edited 1 time, last by ReWinD ().

  • tja tdr de stank hangt er al dus de content erbij moet dan niks uitmaken
    sterf af was gewoon verkeerd om te zeggen nogmaals sorry daarvoor ookal ingame sorry voor gezegd
    maar na al dat getreiter enz loopt de spanning op en zeg je soms shit was je niet zou moeten zeggen

    ht dit is de zoveelste keer dus praat wat je wilt maar je speelt gewoon super zielig en dan stoer doen met je vriendjes dat je zaga owned
    leuk jo iedereen die in de buurt komt kapot bashen en wegpesten door dit kansloze gedrag van jullie
    jullie weten het zelfs recht te praten om iemand uit de allie te kicken en gelijk te slopen dus hecht echt geen waarde aan wat jullie allemaal zeggen want 95% is gewoon kansloos gelul