[TOT: 13.139.004.000] BlackHawk [Ex Play] vs. Lurtz (A: 463.614.000, V: 12.675.390.000)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • [TOT: 13.139.004.000] BlackHawk [Ex Play] vs. Lurtz (A: 463.614.000, V: 12.675.390.000)

      Ik had een vermoede dat Lurtz zijn vloot op de des betreffende coords had gelegen maar wist het niet zeker, soms moet je gewoon je stoute schoenen aantrekken ook al weet je iets niet 100% zeker. Na dat zijn maantje kapot was was het een plaatsing missie met de tijd die hij nog moest vliegen was het duidelijk op hoeveel % hij had gestuurd. Dus lanxen maar gelukkig hebben we zijn pull tijd kunnen pakken. En kon het rekenen beginnen. Tijd uit gerekend en in de avond vlootje getimed. ondertussen zag ik Lurtz wat recs maken dus dacht ik laat ik de vloot maar 2 secs vertragen last moment zodat zijn recs niks zouden pakken, dat was gelukt alleen door die 2 seconden was het mogelijk dat ik hem hitte maar ook dat hij nog net kon weg sturen. Annyways Lurtz heeft netjes een ticked aan gemaakt en we horen het wel veder hoe of wat.

      Lurtz thx voor je sportiviteit!




      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 07-03-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


      Aanvaller BlackHawk [Ex Play]
      ________________________________________________

      Reaper 1.975
      Kruiser 209.420
      Slagschip 203.630
      Interceptor 104.141
      Bommenwerper 3.341
      Vernietiger 3.549
      Licht gevechtsschip 4.038.888
      Zwaar gevechtsschip 24.714
      Klein vrachtschip 3.839.433
      Groot vrachtschip 20.679
      Spionagesonde 2
      _________________________________________

      Verdediger Lurtz
      ________________________________________________

      Klein vrachtschip 164.928
      Groot vrachtschip 75.989
      Licht gevechtsschip 2.255.441
      Zwaar gevechtsschip 12.650
      Kruiser 3.667
      Slagschip 2.696
      Kolonisatieschip 2
      Recycler 5.236
      Spionagesonde 137.984
      Bommenwerper 294
      Vernietiger 345
      Ster des Doods 2
      Interceptor 864
      Crawler 1.000
      Reaper 2.422
      Pathfinder 13.558
      Raketlanceerder 75.000
      Kleine laser 72.334
      Grote laser 2.500
      Gausskanon 500
      Ionkanon 2.000
      Plasmakanon 1.000
      Kleine planetaire schildkoepel 1
      Grote planetaire schildkoepel 1
      _________________________________________


      Na het gevecht ...

      Aanvaller BlackHawk [Ex Play]
      ________________________________________________

      Reaper 1.974 ( -1 )
      Kruiser 208.959 ( -461 )
      Slagschip 203.457 ( -173 )
      Interceptor 104.086 ( -55 )
      Bommenwerper 3.340 ( -1 )
      Vernietiger 3.549 ( -0 )
      Licht gevechtsschip 3.983.378 ( -55.510 )
      Zwaar gevechtsschip 24.622 ( -92 )
      Klein vrachtschip 3.786.618 ( -52.815 )
      Groot vrachtschip 20.619 ( -60 )
      Spionagesonde 2 ( -0 )
      _________________________________________

      Verdediger Lurtz
      ________________________________________________

      Vernietigd!
      _________________________________________


      De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!

      De aanvaller steelt:
      269.861.347 Metaal, 27.634.288 Kristal en 19.045.379 Deuterium

      De aanvaller heeft een totaal van 463.614.000 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 12.675.390.000 eenheden verloren.
      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 6.820.611.207 metaal en 3.111.957.996 kristal.
      De aanvaller heeft een totaal van 316.541.014 eenheden gestolen.

      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
      De aanvaller(s) hebben het puin.



      Totale samenvatting winst/verlies:



      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: 6.798.610.554
      Kristal: 2.969.622.284
      Deuterium: 17.263.379
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 9.785.496.217 eenheden winst gemaakt.


      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: -8.876.129.347
      Kristal: -3.865.481.288
      Deuterium: -250.320.379
      De verdediger(s) hebben een totaal van 12.991.931.014 eenheden verloren.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.3.1



      Ik wil de mensen bedanken die mee hebben geholpen met Lanx !!!
    • Heb je hem toch eindelijk na een jaar te pakken :P
      Al die keren dat we hem steeds in de gaten hielden tot midden in de nacht om dan maar te ondervinden dat ie ineens in meerdere mw save mogelijkheden ging maken...
      Lekker die stoute schoenen uittrekken, op de bank hangen en flixen tijdens het flexen.
      Productief weekje voor je, ff 30 miljard gs erbij.

      Pinned
    • Hitsugaya Toushiro wrote:

      Heb je hem toch eindelijk na een jaar te pakken :P
      Al die keren dat we hem steeds in de gaten hielden tot midden in de nacht om dan maar te ondervinden dat ie ineens in meerdere mw save mogelijkheden ging maken...
      Lekker die stoute schoenen uittrekken, op de bank hangen en flixen tijdens het flexen.
      Productief weekje voor je, ff 30 miljard gs erbij.

      Pinned
      Lurtz hier,

      Ja het heeft even geduurd.
      Was wel een leuke tijd toen met jullie ploffers elke keer en ik weer me vloot weghalen of jullie maantjes ploffen (leuke tijd :D ).

      Toch op een gegeven moment me vloot verschoot doordat ik geen tijd meer had, toen heeft james het overgenomen met jagen op me miners vlootje.
      Hij was een paar keer dichtbij, want mijn gaten werken ook steeds groter, hij begon zelfs blind te gokken waar en wanneer me vloot zou thuiskomen en vloog blind.
      ( toch een uurtje erlangs james :P )

      De laatste tijd toch maar weer vloot gaan maken voor me Expo's daarom ook de belabberde verhouding, zoals valt te zien aan de verliezen bij BlackHawk.
      Daardoor werd ik weer een leuk target voor een moonplof, was me deff erop al aan het verhogen, maar had zeker al moeten beginnen met het aanpassen van me save methods.

      BlackHawk had echt perfect getimed op de seconden, gelukkig vertraagde hij een paar seconden waardoor ik een poging kon wagen me vloot te saven, dit was ook gelukt en daarnaast ging de slag ook door, zoals BlackHawk aangaf is dit gemeld bij het team en het bleek een zeldzame bug te zijn.

      Dus ik hem me vloot nog en door een klein beetje van het puin gesnoept te hebben ook de kosten van me manen + deff terug.
      BlackHawk heeft een dikke winst.

      Win Win

      Ik zal beter op me vloot moeten gaan letten en toch iets doen aan de belabberde vlootverhouding.
    • Wickedness wrote:

      Hitsugaya Toushiro wrote:

      Heb je hem toch eindelijk na een jaar te pakken :P
      Al die keren dat we hem steeds in de gaten hielden tot midden in de nacht om dan maar te ondervinden dat ie ineens in meerdere mw save mogelijkheden ging maken...
      Lekker die stoute schoenen uittrekken, op de bank hangen en flixen tijdens het flexen.
      Productief weekje voor je, ff 30 miljard gs erbij.

      Pinned
      Lurtz hier,
      Ja het heeft even geduurd.
      Was wel een leuke tijd toen met jullie ploffers elke keer en ik weer me vloot weghalen of jullie maantjes ploffen (leuke tijd :D ).

      Toch op een gegeven moment me vloot verschoot doordat ik geen tijd meer had, toen heeft james het overgenomen met jagen op me miners vlootje.
      Hij was een paar keer dichtbij, want mijn gaten werken ook steeds groter, hij begon zelfs blind te gokken waar en wanneer me vloot zou thuiskomen en vloog blind.
      ( toch een uurtje erlangs james :P )

      De laatste tijd toch maar weer vloot gaan maken voor me Expo's daarom ook de belabberde verhouding, zoals valt te zien aan de verliezen bij BlackHawk.
      Daardoor werd ik weer een leuk target voor een moonplof, was me deff erop al aan het verhogen, maar had zeker al moeten beginnen met het aanpassen van me save methods.

      BlackHawk had echt perfect getimed op de seconden, gelukkig vertraagde hij een paar seconden waardoor ik een poging kon wagen me vloot te saven, dit was ook gelukt en daarnaast ging de slag ook door, zoals BlackHawk aangaf is dit gemeld bij het team en het bleek een zeldzame bug te zijn.

      Dus ik hem me vloot nog en door een klein beetje van het puin gesnoept te hebben ook de kosten van me manen + deff terug.
      BlackHawk heeft een dikke winst.

      Win Win

      Ik zal beter op me vloot moeten gaan letten en toch iets doen aan de belabberde vlootverhouding.

      mooie sportieve reactie Lurtz, hulde daarvoor,

      aangezien dit mij een maand of 2 in gemini is overkomen, weet ik de uitkomst al wel, puin wat je gesnoept hebt en je vlootkerkhof moet je inleveren straks... Simba mag de winst houden, jij mag je vloot echter houden met je punten..
      dat deze slag plaatsgevonden heeft was niet omdat je op tijd was met het wegsturen van je vloot, maar omdat de simulatie van het gevecht die seconde langer duurde zodat je vloot nog weggestuurd kon worden. echter heeft het spel dan wel een gevechtsrapport met bijbehorende puin en verliezen etc. Dus GF ziet dit als dat je gewoon te laat was met wegsturen (A)

      Oftewel, mooie hit, met win win situatie.
      -Niets Interessants te melden-
    • chill dat je je vloot nog hebt

      En dan hebben ze ooit durven te beweren dat lag niet mogelijk was bij ogame xD

      Het spel is mooi naar de vernieling geholpen imho

      Def toch wat gs verloren. Dus als je ruimtewerf en geruimde gs weer moet terugsturen is dat toch een verliesje :P

      eens een addict, ALTIJD een addict
      Space: Ogame addict, weerwolf addict board.ogame.nl/board38-algemee…rn/board553-rp-ww-corner/