Planeet markers

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Planeet markers

      PLANEET MARKERS:

      Mijn idee is om aan de planeten/manen in de melkwegviewer markers toe te voegen zoals te zien is in de voorbeeld in de figuur hieronder. Planeet markers geven je in een oogopslag inzicht in eerder verkregen informatie. Hiermee kan je bijvoorbeeld planeten markeren die niet of wel interessant zijn om te raiden of turtlers markeren. Ook op manen kan het toegepast worden om bijvoorbeeld aan te geven op welke manen vaak vloot te vinden is, of waar sprongpoorten en phalanxen zich bevinden.

      Customizable:
      Door een simpele lay-out zou de planeet markers makkelijk aanpasbaar moeten kunnen zijn zodat bijvoorbeeld eigen tags gebruikt kunnen worden die voor nut kunnen zijn voor de speler. hierbij kan het gaan om verschillende kleurtjes waarbij tag aangepast kan worden in de legenda. Ook zouden eventueel icoontjes gebruikt kunnen worden of een combinatie van.

      Uitbreidingen:
      Uitbreidingen kunnen zijn:
      - Planeten direct te kunnen markeren vanuit spionage rapporten zonder terug te hoeven naar Melkweg overzicht.
      - Combineren met notities, vanuit de markers snel notities kunnen toevoegen gelinkt aan de planeet.
      - Hooveren over markers geeft gelijk meest recente spionagerapport wanneer Commander actief is.

      Commander:
      Hoewel ik liefst mijn idee niet achter een paywall zie verschijnen zou Planeet markers een mooie uitbreiding zijn bij Commander. Hierbij zou gedacht kunnen worden aan extra customizable opties wanneer Commander aanstaat. Of bijvoorbeeld toegang tot meer markers met Commander aan zou een mogelijkheid zijn. Zo zou een speler zonder Commander bijvoorbeeld 6 verschillende markers kunnen hebben terwijl spelers met Commander toegang hebben tot 12.

      Feedback:
      Ik ben benieuwd naar jullie mening over de toevoeging dat planeet markers kunnen bieden. Zouden jullie er gebruik van maken in je spionage rondes? Aanvullingen en verduidelijkingen zijn welkom!

      [Bananana]
      ______________________________________
      EL-AHRAIRAH

      The post was edited 2 times, last by El-ahrairah: Extra uitbreidingen toegevoegd ().

    • Bolder wrote:

      Zullen we vragen of het hele ogame overgezet kan worden naar spraakbesturing?

      Jho, mogen we nog zelf iets doen?

      Nee dus.
      Ik snap niet hoe je bij spraakbesturing komt, je bent zelf verantwoordelijk voor t plaatsen van markers en het bijhouden ervan.
      Als je het goed op heb gezet scheelt t veel werk ja maar dat is net als iets terug vinden in een goed opgeruimde kast.
      [Bananana]
      ______________________________________
      EL-AHRAIRAH
    • Ik zelf vind ook niet dat je naar addons moet kijken of iets goed is of niet. Die addons zijn van externe partijen. Je moet ze maar weten te vinden en vertrouwen.

      Ik zelf zie er wel potentie in in combinatie met notities. De notities binnen ogame hebben nog veel potentie om te verbeteren.
      Ananas!
    • TheBunny wrote:

      Alpatsjino wrote:

      Hetzelfde dus wat je al in addons heb zitten. Wat is de meerwaarde dan om het dubbel te maken?
      niet iedereen speelt met addons
      er was nog een tijd dat een groot deel van de addons geblockt werden

      Jammer dan, kwestie van meegaan met je tijd
      Net zoals die tijd waar je het over hebt heel wat jaren terug is
      14/15 Planeten
      Punten: 1.008.259.192 (plaats 1 van 1.695)