Tijdstip berekenen uitkomst expeditie

    • Tijdstip berekenen uitkomst expeditie

      Ik heb een vraag met betrekking tot Expedities
      Zoals in het onderwerp al beschreven "wanneer word de uitkomst van de expedities berekend"

      Het maakt in principe niet uit voor het normale spel maar gezien ik vannacht na 12 uur een expeditie rapport terug heb gekregen waarbij de 9x DM bonus niet meegerekend is vroeg ik het me af
      Of heeft dit te maken met dat om 12 uur het in zou moeten gaan maar ivm de "reset" om 3 uur hij pas om 3 uur ingaat

      Er zijn volgens mij 4 opties welke mogelijk zijn
      1 Bij het versturen van de vloot
      2 Bij aankomst expeditie veld
      3 Bij vertrek expeditie veld
      4 Ergens tussen deze 3 punten in

      Het zou fijn zijn dat er een eenduidig antwoord is voor morgenavond gezien hier dan rekening mee gehouden kan worden met het aflopen van het 9x DM event
    • Dan is dit een bug en het werkt gewoon niet, of het werkte pas nadat we ingame bericht hadden ontvangen, want dit was het rapport wat ik had gekregen, expo missies waren NA 12 uur verzonden:

      16.04.2020 02:36:41
      Van:
      vloot commando
      De expeditie heeft succesvol donkere materie verkregen.
      Er is Donkere Materie 744 buitgemaakt. (veel te weinig dus)

      De banner verscheen om 12 uur, maar ingame bericht pas om 3 uur ontvangen.
      "Meer Donkere Materie tijdens expedities! 16.04.2020 03:02:05"

      Dit is normaal nooit zo, maarja, het gehele spel voelt aan alsof er niks meer aan gedaan wordt en het langzamerhand onspeelbaar wordt.
    • Op .us forum is dit al een vrij bekend probleem: board.us.ogame.gameforge.com/i…dm-gain-on-exp-is-not-x9/
      Team Manager daar geeft al aan dat ie ermee bezig is in die periode, maar ook met bugs zullen we toch moeten wachten op GF.
      Vannacht geen DM gevonden helaas, maar vanochtend de berichten van 11:11 uur hebben me 2x 7k dm gegeven.

      Het zou dus goed mogelijk zijn dat het om 3.00 uur pas ingaat, maar zekerheid is er nooit bij GF
    • monfy wrote:

      Het gaat er volgens mij om dat de expo verstuurd word na 03:00


      16.04.2020 01:28:50
      Van: vloot commandoUit overblijfselen van een onbekend schip halen we een kleine container met donkere materie.

      Er is Donkere Materie 636 buitgemaakt.

      deze was net te vroeg

      Kan me niet herinneren dat het ingame bericht eerder enig effect ervoor had, de banner is wat belangrijk was, zeker als staat, "START NU EEN EXPEDITIE, VIND MEER DONKERE MATERIE, 9X MEER".