continu uitgelogd worden en mobiel inloggen

    • continu uitgelogd worden en mobiel inloggen

      Hoi all,

      Ik irriteer mij mateloos aan het feit dat ik iedere 10 a 15 minuten er wel een keer uitgegooid wordt en vervolgens weer opnieuw moet inloggen.
      Dit is heel vervelend, zeker omdat ik ook met een ander probleem kamp... mobiel inloggen lukt ook vaker niet dan wel... inloggen in de lobby lukt dan wel, maar als je op spelen klikt bij een uni blijft ie vaak op een blauw ogame laadscherm hangen met 9 witte fluoriserende puntjes die aangeven dat er geladen wordt.
      Echter kun je wachten tot je een ons weegt... er gebeurd niets. ik heb dit op meerdere mobiele toestellen (net een nieuw toestel) en op de tablet, dus het probleem is niet toestel gebonden.. wat kan hieraan gedaan worden en zijn er meer mensen die met dit probleem kampen.

      Groet, Klappie
      -Niets Interessants te melden-
    • Aangezien er afgelopen week een Update is geweest had ik gehoopt dat dit probleem opgelost was.
      Echter wordt ik er dagelijks geregeld uit gekicked (soms slechts 5 minuten na elkaar)

      Ik heb dit probleem in alle mogelijke sitiaties.
      Vaste internet lijn
      Wifi (zowel telefoon als labtop)
      Data via de telefoon

      sinds een jaar wordt het steeds erger heb ik het gevoel
    • TheBunny wrote:

      Aangezien er afgelopen week een Update is geweest had ik gehoopt dat dit probleem opgelost was.
      Echter wordt ik er dagelijks geregeld uit gekicked (soms slechts 5 minuten na elkaar)

      Ik heb dit probleem in alle mogelijke sitiaties.
      Vaste internet lijn
      Wifi (zowel telefoon als labtop)
      Data via de telefoon

      sinds een jaar wordt het steeds erger heb ik het gevoel

      Ik heb het geregeld wanneer er veel vloten onderweg zijn ( kijk naar expo en transploften ) die dan na elkaar aankomen. Hiernaast een tweede tab met een andere speeluni waar ik hetzelfde doe. Vooral wanneer de vloten dan op locatie komen of terugkomen, moet ik geregeld weer inloggen. Dat is het enige wat ik als een vast patroon in blijf zien. Dit lijkt niet te gebeuren wanneer enkel 1 speeluni waarin deze factoren aanwezig zijn.