Mijn verhaal

    • Mijn verhaal

      Hallo allemaal, zoals al de meeste van jullie weten ben ik TheDutchRitual. In de draadje leg ik uit waarom ik stop met Ogame.

      Ik weet zo goed waar ik moet beginnen, wat ik wel en niet moet uitleggen (but let’s give it a try).

      Ik zit in een punt in mijn leven waar ik heftig verslaafd ben aan Ogame, mijn sociale verplichtingen vermijd en mijn werk niet goed aflever. Als ik zo door blijf gaan op dit pad waar ik nu op zit, zie ik mij niet op financiële, mentale en fysieke vlak groeien zoals ik wil. Ik heb er aan gedacht om minder te spelen, maar we weten allemaal hoeveel Ogame van je vraagt als je goed wilt groeien, en dat is het voor mij niet meer waard. Vooral omdat ik geen goede zelfdiscipline heb, gecombineerd met mijn autisme, is Ogame nu niet wat ik nodig heb in mijn leven.

      Het voelt toch raar aan. Ik heb voor een jaar gevochten om mijn account uit ban te krijgen via de COMA. Ik heb mijn gerechtigheid gekregen, en zelfs een excuus van het team. . Ik ben onschuldig verklaard, maar heb mij nog nooit zo leeg gevoeld.

      Ik heb een cheat verleden. Ik heb aan Pushing en Multi gedaan (Quantum wel, Gemini niet). Daar heb ik spijt van, want het ontneemt het speelplezier van anderen, maar ook die van mezelf (helaas kwam ik daar pas later achter).

      Hoewel er genoeg slechte dingen gebeurd zijn in Ogame, heeft het zeker zijn positieve kanten. Ik heb vrienden gemaakt voor het leven. Die niet alleen een leuke alliantie genoot waren, maar mij hebben helpen groeien tot de persoon die ik nu ben. Daarbij moet ik een shout-out geven naar twee personen Hitsugaya Toushiro en Ref0rmeD. De steun en hulp die jullie mij hebben gegeven (terwijl ik niet gemakkelijk ben) ben ik voor altijd dankbaar voor, en woorden kunnen dat ook niet uitdrukken. Ik wens jullie het beste toe.

      Wat ik met mijn account doe weet ik zelf nog niet. Het wordt waarschijnlijk gegeven aan een waardige opvolger of hij krijgt het blauwe keurmerk voor een lange tijd. Moet die eerst weer uit ban komen, gelukkig is twee weken niks vergeleken met een jaar :P .

      @Alliantie genoten uit Zaga en Gemini: Ik voel me bij jullie echt op mijn gemak. Ik heb geweldige avonturen gehad, van nachtmissies tot dom trollen op WhatsApp. Het was geweldig om met jullie te kunnen spelen. Bedankt dat jullie een plek hebben gegeven aan iemand zoals ik. Ik wens jullie het beste toe

      @TEAM: We hadden voor een tijd kwaad bloed tussen ons, wat ik zelf heb veroorzaakt. Door een goed gesprek te hebben gehad met Minime, kan ik merken dat die band is hersteld. De groei die jullie hebben gemaakt van 2019 naar 2020 kan ik nu al voelen, en ik wens jullie het beste toe om weer op een leuke community te komen zoals vroeger. Daarbij wil ik wel een stuk advies geven, geef HT een promotie. Het werk wat hij in Ogame doet is gigantisch.

      Nu dat ik dit zo terug lees is het toch een groter verhaal geworden dan dat ik eerst had voorzien. Echter ben ik tevreden met dit, en kan afscheid nemen van Ogame.

      Groetjes TheDutchRitual

      The post was edited 1 time, last by ReWinD ().

    • Tdr dit had ik niet zien aankomen als ik eerlijk ben.
      Ik heb je zelf als go leren kennen vervolgens als speler en daarna de go omgedraaid ten opzichte van elkaar.

      Wat je zegt over je verleden ach het is een spel en maak je daar niet al te druk om. De mens van het account scheiden is een dingetje waar wij beide ervaring mee hebben. Als je deze knoop echt voorgoed hebt doorgehakt kan ik alleen maar zeggen dat ik het knap vind. De hoeveelheid die je in ieder geval op je hoogte punt speelde was voor niemand echt goed. :P

      Verder wens ik je succes in rl en ik hoop dat je het spel dan ook kan loslaten, want zeg nu zelf wat spelen we met ze allen een ..spel :p
    • TDR, al het beste in real-life. Spijtig opnieuw een speler uit de community te zien vertrekken, echter komt je verhaal bekend voor. Als je de OGame kriebels, die over een tijdje gaan ontstaan, kan negeren en dit voorgoed een afscheid is, dan heb je zeker weten mijn respect. Ik heb die niet kunnen negeren helaas.

      Nogmaals, het ga je goed.

      “Nobody panics when things go “according to plan”. Even if the plan is horrifying!” - Joker
    • ReWind, TDR...het gaat je goed met de real life, met je vrouwtje en je werk
      Was ff slikken toen ik het hoorde, maar ja, ik zit ook een stukkie verder van je af dan normaal

      Had lekker kunnen spelen samen, jij in de nacht en bij mij in de avond.....lol
      Houden nog wel contact zo af en toe via Discord, anders hoor ik het wel van DDD

      Good bye my friend.
      ANDROMEDA fleeter 4de hof :sw1:
      Draco fleeter 9de hof :RR:
      GEMINI fleeter 30ste hof (6)
      2de gevorderde (a)
      Ripkil: 47 :sw2:
    • Wow,

      We kennen elkaar al een behoorlijke tijd. Respect dat je toegeeft dat je niet altijd eerlijk speelde. Hoewel we vaker discussies gehad hebben over speelstijlen en we het niet altijd met elkaar eens waren vind ik het wel jammer dat je stopt. Buiten ogame ben je een prima kerel. ^^

      Ik snap wel waarom je stopt en wens je het beste.

      Succes irl :thumbsup: