Mijn verhaal

    • BeLikeMe wrote:

      ReWinD wrote:

      Ik heb een cheat verleden. Ik heb aan Pushing en Multi gedaan (Quantum wel, Gemini niet). Daar heb ik spijt van, want het ontneemt het speelplezier van anderen, maar ook die van mezelf (helaas kwam ik daar pas later achter).




      Groetjes TheDutchRitual
      @Syrabi dus cheaters mogen gewoon ongestraft door cheaten ?
      hij heeft gecheat in het verleden, geeft ook duidelijk aan in welke uni wel en niet, ben je dan zo gefocust op aannaaien van nog een ban dat je jezelf volslagen idioot neerzet hier met een beschuldiging die nergens op slaat? kom op zeg. doe even normaal.

      OT: nog steeds jammer dat je weg bent, maar toen ik hoorde wie er op jouw account gaat zitten doet mij alleen maar hopen op een paar leuke toekomstige hitjes in gemini :)
      -Niets Interessants te melden-
    • Klapstoeltje wrote:

      BeLikeMe wrote:

      ReWinD wrote:

      Ik heb een cheat verleden. Ik heb aan Pushing en Multi gedaan (Quantum wel, Gemini niet). Daar heb ik spijt van, want het ontneemt het speelplezier van anderen, maar ook die van mezelf (helaas kwam ik daar pas later achter).




      Groetjes TheDutchRitual
      @Syrabi dus cheaters mogen gewoon ongestraft door cheaten ?
      hij heeft gecheat in het verleden, geeft ook duidelijk aan in welke uni wel en niet, ben je dan zo gefocust op aannaaien van nog een ban dat je jezelf volslagen idioot neerzet hier met een beschuldiging die nergens op slaat? kom op zeg. doe even normaal.
      OT: nog steeds jammer dat je weg bent, maar toen ik hoorde wie er op jouw account gaat zitten doet mij alleen maar hopen op een paar leuke toekomstige hitjes in gemini :)
      dit acc is toch van quantum naar gemini gemerged dus is het acc toch maar wat in elkaar gecheat die moet perma hebben
      SrG
    • Laat de consequenties voor overtreden van regels maar over aan het team, die zijn prima capabel om daarover te oordelen. De "discussie" gaan we dus niet voortzetten op het board, dat zal ik als off-topic beschouwen.

      :: [uni 11] #8 begonnen: 12-12-06 [Anarchy] :: Gemerged naar uni 3 #160 op 09-04-12 ::
      ][ Board Admin ][ || ][ ex Super Moderater ][ || ][ ex Game Operator universum 4, 6, Draco & Hydra ][
    • Chuckles wrote:

      maar heb je na de laatste fusie niet wat veel hooi op je vork genomen door speeduni's te bespelen?

      Het begin in Gemini was aardig chill. Het koste niet echt veel om rustig mee te lopen. Uiteraard met een jaar achterstand door iets wat buiten je macht is voelt kut aan.
      Ik ging er van uit dat ik Ogame met gemak weer kon oppakken, maar het is een vacuüm wat je tijd steelt:P.

      Neon wrote:

      Anyway, t!daily t!rep @TDR @ReWinD of welke alters je allemaal had.
      Ik speelde onder 5 namen. TheDutchRitual, Mojo Jojo, Villian, Hadas en ReWinD. Bedankt voor de dailys :*

      Kaj wrote:

      nx voor de tip van spareribs met honing want dat is idd fucking nice.
      Graag gedaan man! mij volgende tip is een slowcooker kopen en daar je eigen spare ribs in maken(met honing).



      Er is ook een opvolger voor het account gevonden. Speler Blackhawk gaat er veder mee aan de slag. Ik wens hem heel veel.
    • ReWinD wrote:

      Er is ook een opvolger voor het account gevonden. Speler Blackhawk gaat er veder mee aan de slag. Ik wens hem heel veel.
      Mag je je voormalige alliantiegenoten wel ff waarschuwen, want die heeft er niet zoveel moeite mee om zn eigen team aan te vallen :P

      Verder herkenbaar verhaal. Ogame is te verslavend. Ik wens je veel plezier met het niet meer op de gekste tijden hoeven inloggen omdat je vloot terugkomt, suf itjes raiden etc.
    • BeLikeMe wrote:

      slotje graag dwaalt van topic af!!
      Enige malloot die offtopic gaat ben jij.

      Maar gezien je graag een reactie wilt, ik respecteer heel erg dat TDR voor andere zaken kiest. Met name omdat ogame minder belangrijk is dan bijvoorbeeld relaties. En dat is ook precies de reden dat ik weer even in vmode zit, andere zaken spelen op die mijn aandacht nodig hebben.
    • ReformeD wrote:

      BeLikeMe wrote:

      slotje graag dwaalt van topic af!!
      Enige malloot die offtopic gaat ben jij.
      Maar gezien je graag een reactie wilt, ik respecteer heel erg dat TDR voor andere zaken kiest. Met name omdat ogame minder belangrijk is dan bijvoorbeeld relaties. En dat is ook precies de reden dat ik weer even in vmode zit, andere zaken spelen op die mijn aandacht nodig hebben.
      om dat wij jullie leugens niet geloven pannekoek!

      en tdr voor anderen zaken kiest ogame is zijn leven ga maar weer lekker stoer lullen zoals je altijd deed wij weten wel beter !!
      kom maar weer gouw uit vm heb een verassing voor je!!

      kennen we vilian nog de ouwe multi van tdr die word wss nu weer misbruikt prima wij kennen hem!!
      SrG
    • BeLikeMe wrote:

      ReformeD wrote:

      BeLikeMe wrote:

      slotje graag dwaalt van topic af!!
      Enige malloot die offtopic gaat ben jij.Maar gezien je graag een reactie wilt, ik respecteer heel erg dat TDR voor andere zaken kiest. Met name omdat ogame minder belangrijk is dan bijvoorbeeld relaties. En dat is ook precies de reden dat ik weer even in vmode zit, andere zaken spelen op die mijn aandacht nodig hebben.
      om dat wij jullie leugens niet geloven pannekoek!
      en tdr voor anderen zaken kiest ogame is zijn leven ga maar weer lekker stoer lullen zoals je altijd deed wij weten wel beter !!
      kom maar weer gouw uit vm heb een verassing voor je!!

      kennen we vilian nog de ouwe multi van tdr die word wss nu weer misbruikt prima wij kennen hem!!
      Was jij niet gestopt? :pat:


      Trots lid & medeoprichter van de board alliantie Trollen voor Kuikens [TvK]