welkom terug!
iets van ban tijd weer afgelopen ?
iets van ban tijd weer afgelopen ?
SrG
ReWinD wrote:
Ik heb een cheat verleden. Ik heb aan Pushing en Multi gedaan (Quantum wel, Gemini niet). Daar heb ik spijt van, want het ontneemt het speelplezier van anderen, maar ook die van mezelf (helaas kwam ik daar pas later achter).
Groetjes TheDutchRitual
BeLikeMe wrote:
@Syrabi dus cheaters mogen gewoon ongestraft door cheaten ?ReWinD wrote:
Ik heb een cheat verleden. Ik heb aan Pushing en Multi gedaan (Quantum wel, Gemini niet). Daar heb ik spijt van, want het ontneemt het speelplezier van anderen, maar ook die van mezelf (helaas kwam ik daar pas later achter).
Groetjes TheDutchRitual
dit acc is toch van quantum naar gemini gemerged dus is het acc toch maar wat in elkaar gecheat die moet perma hebbenKlapstoeltje wrote:
hij heeft gecheat in het verleden, geeft ook duidelijk aan in welke uni wel en niet, ben je dan zo gefocust op aannaaien van nog een ban dat je jezelf volslagen idioot neerzet hier met een beschuldiging die nergens op slaat? kom op zeg. doe even normaal.BeLikeMe wrote:
@Syrabi dus cheaters mogen gewoon ongestraft door cheaten ?ReWinD wrote:
Groetjes TheDutchRitual
OT: nog steeds jammer dat je weg bent, maar toen ik hoorde wie er op jouw account gaat zitten doet mij alleen maar hopen op een paar leuke toekomstige hitjes in gemini
Chuckles wrote:
maar heb je na de laatste fusie niet wat veel hooi op je vork genomen door speeduni's te bespelen?
Neon wrote:
Anyway, t!daily t!rep @TDR @ReWinD of welke alters je allemaal had.
Kaj wrote:
nx voor de tip van spareribs met honing want dat is idd fucking nice.
ReWinD wrote:
Er is ook een opvolger voor het account gevonden. Speler Blackhawk gaat er veder mee aan de slag. Ik wens hem heel veel.
LoneRanger wrote:
Mag je je voormalige alliantiegenoten wel ff waarschuwen, want die heeft er niet zoveel moeite mee om zn eigen team aan te vallenReWinD wrote:
Er is ook een opvolger voor het account gevonden. Speler Blackhawk gaat er veder mee aan de slag. Ik wens hem heel veel.
BeLikeMe wrote:
slotje graag dwaalt van topic af!!
ReformeD wrote:
Enige malloot die offtopic gaat ben jij.BeLikeMe wrote:
Maar gezien je graag een reactie wilt, ik respecteer heel erg dat TDR voor andere zaken kiest. Met name omdat ogame minder belangrijk is dan bijvoorbeeld relaties. En dat is ook precies de reden dat ik weer even in vmode zit, andere zaken spelen op die mijn aandacht nodig hebben.
BeLikeMe wrote:
om dat wij jullie leugens niet geloven pannekoek!ReformeD wrote:
Enige malloot die offtopic gaat ben jij.Maar gezien je graag een reactie wilt, ik respecteer heel erg dat TDR voor andere zaken kiest. Met name omdat ogame minder belangrijk is dan bijvoorbeeld relaties. En dat is ook precies de reden dat ik weer even in vmode zit, andere zaken spelen op die mijn aandacht nodig hebben.BeLikeMe wrote:
en tdr voor anderen zaken kiest ogame is zijn leven ga maar weer lekker stoer lullen zoals je altijd deed wij weten wel beter !!
kom maar weer gouw uit vm heb een verassing voor je!!
kennen we vilian nog de ouwe multi van tdr die word wss nu weer misbruikt prima wij kennen hem!!
4 Guests