[TOT: 320.061.151.500] BlackHawk [Pleebook] & Hitsugaya Toushiro [Pleebook] vs. JamesCameron [Ex Play] (A: 102.683.148.000, V: 217.378.003.500)

    • ReWinD wrote:

      Takeoff wrote:

      Prachtig hoe HT voor de ogen van heel .nl zijn eigen alliantie naait. Is hij nog mod? Ik weet nog goed hoe zo'n fanboy hij was in de ogame discord toen iemand zich voordeed als Monfy (jaartje of anderhalf geleden).
      HT speelt niet meer op het account.
      hoi TDR, nu ik je toch te pakken heb: ik zei toch dat jij het was

      en dat zeg ik ook niet, maar HT wist echt wel aan wie hij zijn account gaf, en hij wist ook echt wel wat er speelde
    • Takeoff wrote:

      Prachtig hoe HT voor de ogen van heel .nl zijn eigen alliantie naait. Is hij nog mod? Ik weet nog goed hoe zo'n fanboy hij was in de ogame discord toen iemand zich voordeed als Monfy (jaartje of anderhalf geleden).

      Tja James, helaas vind ik dit wel lekker voor je. Het is niet dat jij geen anderen zou naaien voor eigen plezier.


      Iemand van de gecrashten die nog af wil van z'n account toevallig? Ik wil Bro in zijn glorie herstellen om de gezelligheid terug te brengen in de uni. Dit lijkt me wel goed tijdstip!
      Monfy speelt al een tijdje op HT zn acc ;)
      -Niets Interessants te melden-
    • Klapstoeltje wrote:

      Takeoff wrote:

      Prachtig hoe HT voor de ogen van heel .nl zijn eigen alliantie naait. Is hij nog mod? Ik weet nog goed hoe zo'n fanboy hij was in de ogame discord toen iemand zich voordeed als Monfy (jaartje of anderhalf geleden).

      Tja James, helaas vind ik dit wel lekker voor je. Het is niet dat jij geen anderen zou naaien voor eigen plezier.


      Iemand van de gecrashten die nog af wil van z'n account toevallig? Ik wil Bro in zijn glorie herstellen om de gezelligheid terug te brengen in de uni. Dit lijkt me wel goed tijdstip!
      Monfy speelt al een tijdje op HT zn acc ;)
      Nog steeds geen tegenargument hahah. Hoeveel voorbeelden van naaistreken van HT hebben jullie nog nodig totdat jullie inzien dat hij gewoon zo is :P
    • De grote james cameron moet maar eens reageren :P jaja, nog steeds groot... In de hof sectie :P Deze vloot die je hier ziet is wat over is na 5 zwarte gaten in 5 dagen. Had daarvoor een lucky streak hehe

      Allereerst felicitaties naar monfy. Je krijgt een onvoldoende voor humor als dat draadje je zo dwars zit maar je hebt wel super georganiseerd mij neer te halen! Ik had dit echt niet aan zien komen en had het op een andere manier verwacht. Dus toch felicitaties.

      Dan, hoe is dit gebeurd? De afgelopen dagen werd er wat expeditie puin gejat bij ons. We zitten al tijden bij elkaar in de ally, de groepsapp is levendig en natuurlijk is er soms wat drama. Maar iemand moet eerst actief anderen naaien en dan weigeren de boel recht te zetten voordat wij onze naaikleertjes aantrekken. De eerste dagen werd niemand uit de ally verdacht, maar er waren alleen geen andere mogelijkheden. Gisteren begonnen we eigenlijk pas iemand te verdenken en toevallig zit blackhawk nu ook in deze slag. Al had ik nooit verwacht dat je dit zou doen.
      Dan @Hitsugaya Toushiro, man man man. We wisten dat monfy naar hier zou komen omdat ik op zijn lange zere teentjes had gestaan en jij hebt nog de hele tijd van 2 walletjes zitten eten blijkbaar. Mij print screens sturen van gesprekken met hem en aan de andere kant je account aan hem geven waarvan je weet dat hij mij ermee gaat crashen?

      Dus kortom, nice monfy, niet zo nice HT en Blackhawk.

      Wie weet ga ik rustig door minen. Eerst maar eens kijken hoe dit zich verder ontwikkelt.
    • Tja James, zo leer je toch je vrienden kennen... Bij HT ging de bewondering voor Monfy blijkbaar verder dan jarenlange vriendschappen binnen z'n ally. En BH snitcht blijkbaar gewoon mee met de sterkste speler(s).

      Ben benieuwd of monfy nog in Deimos komt... Ik heb gezegd dat hij niet kon lezen. Maar goed, hij vond het dan ook nodig om ambtenaren belachelijk te maken. Zelfs nu wij de samenleving op dit moment draaiende houden, terwijl jullie je rechterhand al wekenlang aan het trainen zijn.
      Monfy, je laat je ook wel een beetje kennen als een sarcastische opmerking van James je zo dwarszit... Ik hoop wel dat jullie James wat eerder hadden gekickt uit de vriendenlijst dan Lurtz… 20 minuten voor impact is niet heel chique..
    • Ik weet nog toen playbook naar Zagadra kwam en ik gevraagd werd om te joinen. Ik zat al bij Bro en was natuurlijk loyaal aan mijn vrienden. Echter kreeg ik toen al vreemde vibes als ik de plannen hoorde. De uni zo snel mogelijk leeg maken en mensen inactief of in vmode bashen, op welke manier dan ook. Andere kijk op het spelletje dacht ik dan.

      Al snel bleek wel dat het ook menus was. Op nachten sprongen de manen links en rechts en er kwam behoorlijk wat druk te staan op de bestaande garde. Je probeert wel maar uiteindelijk kon je niets, want HT had altijd Trucker achter de hand. Je wist dat die hem ooit niet meer nodig zou hebben en dan zelf zou pakken. Dit was overigens ook gewoon het plan van James, maar die was er openlijker over dat wat hem betreft, in die tijd, hij geen vrienden was met Trucker. Via HT had die natuurlijk wel een snelle connectie mocht er ooit iets met zijn manen gebeuren.

      Toen ging Trucker neer, geen verrassing, hij had zijn doel gediend. Maar nooit had ik gedacht dat James die vanaf het begin met HT optrok ook slachtoffer zou worden van de hebzucht van HT. James kwam uiteindelijk toen ik al gestopt was af en toe in ons Bro channel en was opzich wel een prima gast, misschien had ik mij wel vergist in Playbook dacht ik toen, klapstoeltje kon ik ook nog van vroeger. Ik denk dat James ook iedereen die nu dan genaaid wordt ook naar Playbook heeft gehaad, dus best logisch om die ook te pakken, wellicht dat die nog loyaal waren aan hem, je mag geen risico lopen he... Basically iedereen die het gezicht van playbook een beetje redde met sportiviteit is vannacht geprakt. Op klapstoeltje na volgens mij.

      Bij deze verlaat ik dan ook maar weer de alliantie en waarschijnlijk de uni. Ik heb de zin niet om nog iets te doen, maar die TAG achter m'n naam moest toch weg. Daarbij veilig minen is ook geen garantie zo te zien, buiten playbook weet ik in ieder geval zeker waar ik aan toe ben. Schijnveiligheid is nog verraderlijker.
      Ex-GOtje
      Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
      Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
      ~~ Everywhere I go, turtles grow ~~
    • Dat klopt niet helemaal swami!
      Ik zei vanaf het begin, ik wil niet met truck in de ally, ik werk niet met hem samen en op termijn wil ik hem graag crashen.
      Toen werd plofkop super groot, en moesten we hem truck samen werken om hem te pakken. Toen kwam truck in de ally en stopte mijn ambitie hem te willen prakken.
      Toen ging truck iemand crashen, en weigerde het op te lossen. Toen heb o.a. ik gekozen hem terug te naaien.

      Dat is wat ik nog even recht wilde zetten :P
    • Takeoff wrote:

      ReWinD wrote:

      Takeoff wrote:

      Prachtig hoe HT voor de ogen van heel .nl zijn eigen alliantie naait. Is hij nog mod? Ik weet nog goed hoe zo'n fanboy hij was in de ogame discord toen iemand zich voordeed als Monfy (jaartje of anderhalf geleden).
      HT speelt niet meer op het account.
      hoi TDR, nu ik je toch te pakken heb: ik zei toch dat jij het was
      en dat zeg ik ook niet, maar HT wist echt wel aan wie hij zijn account gaf, en hij wist ook echt wel wat er speelde
      eventjes een hele dikke told ya


      en oke misschien was ik iets te streng voor James. Wel vervelend om zo je vloot te verliezen. I mean het triggeren van Monfy hoort bij het spel, maar zo genaaid worden is natuurlijk niet leuk. Je mag wel bij het neutrale Bro hoor ;)
    • swami_dude wrote:

      Ik weet nog toen playbook naar Zagadra kwam en ik gevraagd werd om te joinen. Ik zat al bij Bro en was natuurlijk loyaal aan mijn vrienden. Echter kreeg ik toen al vreemde vibes als ik de plannen hoorde. De uni zo snel mogelijk leeg maken en mensen inactief of in vmode bashen, op welke manier dan ook. Andere kijk op het spelletje dacht ik dan.

      Al snel bleek wel dat het ook menus was. Op nachten sprongen de manen links en rechts en er kwam behoorlijk wat druk te staan op de bestaande garde. Je probeert wel maar uiteindelijk kon je niets, want HT had altijd Trucker achter de hand. Je wist dat die hem ooit niet meer nodig zou hebben en dan zelf zou pakken. Dit was overigens ook gewoon het plan van James, maar die was er openlijker over dat wat hem betreft, in die tijd, hij geen vrienden was met Trucker. Via HT had die natuurlijk wel een snelle connectie mocht er ooit iets met zijn manen gebeuren.

      Toen ging Trucker neer, geen verrassing, hij had zijn doel gediend. Maar nooit had ik gedacht dat James die vanaf het begin met HT optrok ook slachtoffer zou worden van de hebzucht van HT. James kwam uiteindelijk toen ik al gestopt was af en toe in ons Bro channel en was opzich wel een prima gast, misschien had ik mij wel vergist in Playbook dacht ik toen, klapstoeltje kon ik ook nog van vroeger. Ik denk dat James ook iedereen die nu dan genaaid wordt ook naar Playbook heeft gehaad, dus best logisch om die ook te pakken, wellicht dat die nog loyaal waren aan hem, je mag geen risico lopen he... Basically iedereen die het gezicht van playbook een beetje redde met sportiviteit is vannacht geprakt. Op klapstoeltje na volgens mij.

      Bij deze verlaat ik dan ook maar weer de alliantie en waarschijnlijk de uni. Ik heb de zin niet om nog iets te doen, maar die TAG achter m'n naam moest toch weg. Daarbij veilig minen is ook geen garantie zo te zien, buiten playbook weet ik in ieder geval zeker waar ik aan toe ben. Schijnveiligheid is nog verraderlijker.
      dankjewel voor je positieve woorden jegens mij Swami! Ik ben idd als een van de weinige niet gesloopt vannacht.. over de rest van het verhaal ga ik mij niet druk maken, ik zie het allemaal wel hoe het verder loopt..
      -Niets Interessants te melden-
    • JamesCameron wrote:

      Dat klopt niet helemaal swami!
      Ik zei vanaf het begin, ik wil niet met truck in de ally, ik werk niet met hem samen en op termijn wil ik hem graag crashen.
      Toen werd plofkop super groot, en moesten we hem truck samen werken om hem te pakken. Toen kwam truck in de ally en stopte mijn ambitie hem te willen prakken.
      Toen ging truck iemand crashen, en weigerde het op te lossen. Toen heb o.a. ik gekozen hem terug te naaien.

      Dat is wat ik nog even recht wilde zetten :P

      Nee daarom zeg ik in die tijd was je geen vrienden met Trucker en zei je dat je hem ook neer wilde halen. Alleen wisten we dat HT matties was met hem en dus is niet het ver gedacht dat mochten we een maantje poppen van HT z'n alliantiegenoten er via de whatsappgroep snel een linkje was dat Trucker kon inschakelen.

      Natuurlijk kon ik Trucker ook nog van andere uni's en heb ik ook wel eens z'n hulp ingeschakeld voor puin te ruimen bij playbook, want hij had geen NAP met heel playbook. Toch bleef het linke soep om iets te doen, met name omdat playbook op zichzelf al geen kattepis was en die Trucker jokerkaart behoorlijk lastig mee te dealen was :P

      Dat ging overigens allemaal fair toen ik speelde. Alleen was en is mijn vermoeden altijd geweest dat Trucker uiteindelijk z'n doel gediend zou hebben zodra jullie hem voorbij zouden gaan. Kijk iemand die een hond wil slaan, vindt altijd wel een stok. Dus dat HT een verhaal heeft om Trucker terug te pakken na een jaar lang hem overal voor te gebruiken en nu een reden vindt om ook deze 'schuld' van zich af te schuiven met een vaag verhaal zegt gewoon meer over hem.

      Tbh ik kan altijd wel een reden vinden om het doen, onderaan de lijn zijn het de getalletjes die die reden legitiem maken. Zo is de mens nu eenmaal, verleiding is er altijd, daarom vechten we ook oorlogen om vage redenen. Ik denk dat de wil om jou neer te halen bijvoorbeeld eerder ontstond en toen de redenen om het legitiem te maken een beetje bij elkaar gezocht zijn en laat ik het zo zeggen, ook vergezocht. Bij Trucker leek mij ook wel een andere oplossing mogelijk. In ieder geval heb de ballen om gewoon te zeggen, ik ben het er niet mee eens, dus ik stap op. Ik ben naar aanleiding van deze gebeurtenissen uit de wing gestapt. Ik heb niet eerst gekeken wie allemaal offline was, die aangevallen en dan 10 min voor impact uit de alliantie gestapt. Niet dat ik enige vloot heb.

      Het had HT en BH gesierd gewoon openlijk uit de alliantie te stappen en gewoon te zeggen: 'jongens ik heb een probleem met dit en dat' of gewoon ' het is een beetje saai in de uni, dus we stappen op, happy hunting' en dan gewoon de beste laten winnen. Dit is echter een ontzettend laffe actie en als je je account aan iemand anders geeft om het voor je te doen maakt dat weinig verschil.

      Voor mij is de grote JamesCameron dan ook niet verslagen en laat ik eerlijk zijn, jij en plofkop hebben veel meer laten zien in deze uni dan de mensen die zich nu nummer 1 en 2 noemen :)
      Ex-GOtje
      Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
      Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
      ~~ Everywhere I go, turtles grow ~~
    • swami_dude wrote:

      JamesCameron wrote:

      Dat klopt niet helemaal swami!
      Ik zei vanaf het begin, ik wil niet met truck in de ally, ik werk niet met hem samen en op termijn wil ik hem graag crashen.
      Toen werd plofkop super groot, en moesten we hem truck samen werken om hem te pakken. Toen kwam truck in de ally en stopte mijn ambitie hem te willen prakken.
      Toen ging truck iemand crashen, en weigerde het op te lossen. Toen heb o.a. ik gekozen hem terug te naaien.

      Dat is wat ik nog even recht wilde zetten :P

      Voor mij is de grote JamesCameron dan ook niet verslagen en laat ik eerlijk zijn, jij en plofkop hebben veel meer laten zien in deze uni dan de mensen die zich nu nummer 1 en 2 noemen :)
      de raps spreken anders swami ben je ook een weg gooier geworden net als plofkop raport hier spreekt boekdelen naaien is genaaid worden mekaar niet vertrouwen is al zo actie reactie kan je terug verwacht swami jij ben mijn nr 1 van zaga skilzz wat hen trucker hebben gedaan hebben ze terug gekregen noem het maar Karma!
      SrG
    • Takeoff wrote:

      Supermercado wrote:

      Tja.. Als je het hele verhaal kent kijk je wel wat anders naar deze slag.
      Goed gedaan mannen :) ik had hem hoog zitten maar ik weet inmiddels genoeg.
      Hoeveel heb je gekregen voor je account? ik hoorde op discord al rond de 150 euroEn wat is het hele verhaal dan? HT wil geen commentaar geven
      150 euro?! Haha was het maar waar. Nee hoor bh heeft gewoon het account gekregen toen ik een soort van gedwongen moest stoppen. Dat gedeelte behoort ook tot de irritaties die schijnbaar alleen maar opgestapeld zijn.
    • Supermercado wrote:

      Takeoff wrote:

      Supermercado wrote:

      Tja.. Als je het hele verhaal kent kijk je wel wat anders naar deze slag.
      Goed gedaan mannen :) ik had hem hoog zitten maar ik weet inmiddels genoeg.
      Hoeveel heb je gekregen voor je account? ik hoorde op discord al rond de 150 euroEn wat is het hele verhaal dan? HT wil geen commentaar geven
      150 euro?! Haha was het maar waar. Nee hoor bh heeft gewoon het account gekregen toen ik een soort van gedwongen moest stoppen. Dat gedeelte behoort ook tot de irritaties die schijnbaar alleen maar opgestapeld zijn.
      Dus je noemt James een leugenaar? :O
      OT: James je bent nog steeds welkom in Bro hoor :*