Supermercado heeft helemaal gelijk. Het was 125 euro
[TOT: 320.061.151.500] BlackHawk [Pleebook] & Hitsugaya Toushiro [Pleebook] vs. JamesCameron [Ex Play] (A: 102.683.148.000, V: 217.378.003.500)
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
-
JamesCameron wrote:
Supermercado heeft helemaal gelijk. Het was 125 euro
OT: jouw vlootwerf is groter dan mijn hele account.. dus tot zover glrb -
Kijk..
Je speelt ogame..
Je gaat niet echt lekker..
Je gaat proberen er toch iets van te maken...begin een chinees restaurant!!!
Eens een leugenaar......
Triest dat dit nog kan in 2020 -
Bolder wrote:
Kijk..
Je speelt ogame..
Je gaat niet echt lekker..
Je gaat proberen er toch iets van te maken...begin een chinees restaurant!!!
Eens een leugenaar......
Triest dat dit nog kan in 2020
de burgers op de meet waren best okey lolz maar was net als de mac
die kanten waren ogame spellers he james en GoSrG -
Zei iemand drama?
Moeite om alle threads af te gaan dus GLRB aan iedereen en z’n moeder.Gewone 20%: 42
Gevorderde 20%: 12
Expert 20%: 2
Top 10: 1
RIP counter: 167 -
(HET) probeert iets om iemand een ban aan te praten..... Mad bro? misschien zou je Bro wel moeten joinen Mad bro James
-
Simba wrote:
(HET) probeert iets om iemand een ban aan te praten..... Mad bro? misschien zou je Bro wel moeten joinen Mad bro James
-
Flinke winst, def gl@rb
Wat een drama in deze uni sterkte voor alle betrokkenen
Japetus.nl
Mensa.org
Europa.us (miner) -
LoneRanger wrote:
Is het gek om als je niet in Zaga speelt om deze slag te begrijpen? Ex play en Pleebook zijn toch verbonden? Hitsugaya en James zijn toch matties (evenals blackhawk en James) en jij hebt Hitsu's account gekregen en daarna prak je James.. Zijn er ruzies geweest? En je hebt dus eerst op het Ind0/sepukku account gespeeld en nu op deze? Mijn toch al kleine hersentjes draaien overuren, daarom is het niet gek dat James het al helemaal niet snapt.. Het lijkt me in ieder geval het eind van een aantal jarenlange vriendschappen binnen Ex Play...
EX-NR1-HIT-OGAME-NL
Ind0 6.102.916.201 (Plaats 4 van 1011)
RETIRED FLEETER - MINES ONLY
-
Share
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0