[TOT: 27.578.590.000] Scott Sterling [TROL] vs. Admiral Adama (A: 0, V: 27.578.590.000)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • [TOT: 27.578.590.000] Scott Sterling [TROL] vs. Admiral Adama (A: 0, V: 27.578.590.000)

      Euh, oeps? Gevalletje vloot naar maan springen die ik aanval en dan in v duiken (denk verkeerd gekeken naar welke maan werd aangevallen?) is winst voor mij. Beetje knullige manier om zo vloot te verliezen en natuurlijk een dikke luckhit voor mij, maar je zal me niet horen klagen. Succes met rebuilden dan maar.


      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 08-05-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


      Aanvaller Scott Sterling [TROL]
      ________________________________________________

      Ster des Doods 5.495
      _________________________________________

      Verdediger Admiral Adama
      ________________________________________________

      Klein vrachtschip 641.298
      Groot vrachtschip 70.813
      Licht gevechtsschip 1.642.663
      Kruiser 196.718
      Slagschip 54.330
      Recycler 238.772
      Spionagesonde 4.484
      Vernietiger 118.730
      Ster des Doods 1
      Interceptor 53.551
      Pathfinder 15.144

      _________________________________________


      Na het gevecht ...

      Aanvaller Scott Sterling [TROL]
      ________________________________________________

      Ster des Doods 5.495 ( -0 )
      _________________________________________

      Verdediger Admiral Adama
      ________________________________________________

      Klein vrachtschip 231.364 ( -409.934 )
      Groot vrachtschip 25.591 ( -45.222 )
      Licht gevechtsschip 591.590 ( -1.051.073 )
      Kruiser 71.085 ( -125.633 )
      Slagschip 19.585 ( -34.745 )
      Recycler 86.074 ( -152.698 )
      Spionagesonde 1.564 ( -2.920 )
      Vernietiger 42.732 ( -75.998 )
      Ster des Doods 0 ( -1 )
      Interceptor 19.408 ( -34.143 )
      Pathfinder 5.452 ( -9.692 )

      _________________________________________


      Het gevecht eindigt in een remise.

      De aanvaller steelt:
      0 Metaal, 0 Kristal en 0 Deuterium

      De aanvaller heeft een totaal van 0 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 27.578.590.000 eenheden verloren.
      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 9.308.574.000 metaal en 5.866.192.200 kristal.

      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
      De aanvaller(s) hebben het puin.



      Totale samenvatting winst/verlies:



      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: 9.308.574.000
      Kristal: 5.866.192.200
      Deuterium: 0
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 15.174.766.200 eenheden winst gemaakt.


      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: -15.514.290.000
      Kristal: -9.776.987.000
      Deuterium: -2.287.313.000
      De verdediger(s) hebben een totaal van 27.578.590.000 eenheden verloren.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.3.1


      Rips Killed: 5k+

      Ex #1 Solo Ogame.nl
    • Zo dom als ik deze aanval vond....ik was namelijk gewoon online en in elke andere unie had er een ninja voor de deur gelegen oid......
      Zo gruwelijk dom was mijn eigen actie door naar de verkeerde maan te springen en in VM te gaan!!!

      check-check.....en geen dubbel check!
      Ik kon helemaal niets meer doen;
      Gefeliciteerd met de winst.....het pakt ongelooflijk gelukkig voor je uit; moet ik het zelf maar niet zo uitvoeren

      het enige waar ik dan nog blij mee ben, is dat de winst naar jou gaat en niet naar een ander TROL lid
    • Caspertvanmierlo wrote:

      goed om te zien dat men bij TROL blijkbaar toch de gevechtsrapporten hier wel leest.
      Alleen als ze aan de verkeerde kant van de score staan, dan weten ze het toetsenbord ineens niet meer te vinden
      LOL
      Of ik ben gewoon erg goed in zelfpromotie en het vissen naar complimentjes op mijn geweldig fraaie ogameskills. Die ik hier absoluut laat zien lijkt me, want euh


      Rips Killed: 5k+

      Ex #1 Solo Ogame.nl
    • WaZ wrote:

      Caspertvanmierlo wrote:

      goed om te zien dat men bij TROL blijkbaar toch de gevechtsrapporten hier wel leest.
      Alleen als ze aan de verkeerde kant van de score staan, dan weten ze het toetsenbord ineens niet meer te vinden
      LOL
      Of ik ben gewoon erg goed in zelfpromotie en het vissen naar complimentjes op mijn geweldig fraaie ogameskills. Die ik hier absoluut laat zien lijkt me, want euh
      ja jouw aanval was een heel stuk beter georganiseerd dan mijn aanvallen op Script. Vooral de inschatting die je maakte.
      Mij overal spioneren, mijn vloot op een andere maan in dezelfde melkweg zien liggen en dan vervolgens je rips naar die andere maan sturen in de wetenschap dat de vloot uiteindelijk daar komt te liggen.
      dik compliment voor de gedachten én de uitvoering!!
    • Caspertvanmierlo wrote:

      WaZ wrote:

      Caspertvanmierlo wrote:

      goed om te zien dat men bij TROL blijkbaar toch de gevechtsrapporten hier wel leest.
      Alleen als ze aan de verkeerde kant van de score staan, dan weten ze het toetsenbord ineens niet meer te vinden
      LOL
      Of ik ben gewoon erg goed in zelfpromotie en het vissen naar complimentjes op mijn geweldig fraaie ogameskills. Die ik hier absoluut laat zien lijkt me, want euh
      ja jouw aanval was een heel stuk beter georganiseerd dan mijn aanvallen op Script. Vooral de inschatting die je maakte.Mij overal spioneren, mijn vloot op een andere maan in dezelfde melkweg zien liggen en dan vervolgens je rips naar die andere maan sturen in de wetenschap dat de vloot uiteindelijk daar komt te liggen.
      dik compliment voor de gedachten én de uitvoering!!
      Ah, maar daar schiet je de mist in! Want ik heb eerst de rips verstuurd en een tijd later pas gespioneerd, om er achter te komen dat ik enkel op wat gs en recyclers vloog omdat je je vloot overdag ergens had verplaatst!


      Rips Killed: 5k+

      Ex #1 Solo Ogame.nl