Beste uni ooit in ogame geschiedenis

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • swami_dude wrote:

      Takeoff wrote:

      Uni 12, Uni 6, Electra, Gemini, Zaga (van NL dan)
      Beste uni ooit, niet al je speeluni's. Ik vond Zagadra ook geweldig, maar uni 10 blijft voor mij altijd de legendarische uni, veel van de mensen die ik nu nog tegen kom ken ik allemaal uit die tijd. Uni 10 was niet eens m'n beste uni, niet in rang, niet in slagen, ook de specs waren achteraf niet de beste. Toch heeft die tijd in uni 10 altijd een plekje in m'n hart gehouden. Was toen natuurlijk ook teamler en toen waren ook de paar echt super succesvolle community meets in die tijd, wat mij ook altijd goede herinneringen geeft.

      Dus kiezen jij, wat was nu echt de beste uni die je altijd blijft koesteren :P

      @Abremsev ik weet dat vele inderdaad uni 3 ook zullen noemen, zelf was ik iets te laat in het spel om echt in uni 3 mee te doen. Ik begon het spel pas te leren en echt te spelen tussen uni 7 en 9 denk ik. Toen uni 10 uitkwam en ik daar een nieuwe account maakte toen ging het voor mij echt pas los. Maar heb altijd wel veel gehoord over uni 3, dus zeker ook een legendarische :P

      Swammert, niet vergeten dat dit je beste uni was waar je goed was in het laten mollen van je vloot :P
      Goeie ouwe tijd, paar slagen maken en dan weer alles kwijt zijn en je volop aan het rebuilden was ^^

      Daar heb je volgens mij je titel verdient :D :love:

      nog steeds U10
      Ex solo no1.NL
    • Uni 2 (later gemerged met uni 3)
      samen met Uwe (Pikachu) UWS
      de uni ownen tot helaas Pika zijn vloot werd gecrashed en hij naar volgende uni ging...
      ik bleef erg lang in uni 2 hangen.
      Toen diverse andere uni's geen idee meer hoeveel.
      Maar toen kwam Zaga, de speed de vloten de hunts tussen de prachtige alliantie's

      Ja na uni 2 toch Zaga.
    • Holy sh*t dit topic is even een flashback hahaha. Sws uni 10 beste uni, alhoewel je het in de hoogtijden ook de flame uni kon noemen :whistling: geen hitje kon meer gepost worden en het werd een groot feest in de comments. En idd swami die elke week paar keer neer ging xD

      Van begin tot het bittere einde gespeeld in uni 10 alhoewel uni 1 (ooit begonnen) en uni 2 ook lekkere unis waren met idd vtr en al die gekkigheid. Al die namen ook haha zo had je in t begin van uni 2 of 10? die Skimo, dat was toen tijd lang top dog.

      Die def 2 puin was met de eerste merge ook magistraal idd, mijn dikke turtle uit uni 2 naar uni 10 halen en met eigen rips leegbashen, prachtige tijden :biggrin:
    • Mijn stem gaat ook naar U10. De tijd dat je nog een plekje moest zoeken om te koloniseren. In zijn hoogtijdagen 10.000 spelers. Voor mij is speed x2 nu nog steeds de ideale vlootspeed, het maakt het spel iets sneller en interactiever zonder dat je hele leven in beslag neemt. De def naar puin was ook prachtig, gewoon een paradijs om te raiden. :P

      Daarnaast was ik toen zelf nog 'noob' en waren er een legio aan fleeters om tegen op te kijken, Tumtum, bigfoot, fini0, scream en vast nog een hele hoop meer spelers die ik ondertussen vergeten ben. :)

      Edit: Toen gaf overzicht drukken ook nog geen activiteit, dus was het nog echt spannend als je op iemand vloog of hij daadwerkelijk offline was of aan het idlen was, mooie tijden. :thumbsup:

      The post was edited 1 time, last by Otto von Bismarck ().

    • Uni 4 m’n n00b uni, uni 10 gevlamd met Vlam (met veel pijn en moeite top 40 gehaald en toen tegen fini0 aangelopen), maar voor mij was uni 15 de leukste uni. Alliantie Claw.
      Hele leuke groep gasten bijelkaar, 1000 rgp’s op een avond en ook nog lekker allemaal dikke top 20 accounts. Dikke flamewars op het forum (jammer dat deze niet meer terug te vinden zijn),een intern forum vol met de grootste ranzigheid. Hele leuke groep gasten met dezelfde zieke humor, geen backstabbers en lol op plaats 1 ogame op plaats 2. Maar wat een leuke tijd was dat. Daarna nog 1 uni gespeeld in Prozac maar weet niet meer welke uni (Gemini wellicht?) Maar ook dat was hilarisch, veel te veel rgp, ranzigheid en lol.

      Lang verhaal kort: uni 15.
    • LoneRanger wrote:

      Uni 4 m’n n00b uni, uni 10 gevlamd met Vlam (met veel pijn en moeite top 40 gehaald en toen tegen fini0 aangelopen), maar voor mij was uni 15 de leukste uni. Alliantie Claw.
      Hele leuke groep gasten bijelkaar, 1000 rgp’s op een avond en ook nog lekker allemaal dikke top 20 accounts. Dikke flamewars op het forum (jammer dat deze niet meer terug te vinden zijn),een intern forum vol met de grootste ranzigheid. Hele leuke groep gasten met dezelfde zieke humor, geen backstabbers en lol op plaats 1 ogame op plaats 2. Maar wat een leuke tijd was dat. Daarna nog 1 uni gespeeld in Prozac maar weet niet meer welke uni (Gemini wellicht?) Maar ook dat was hilarisch, veel te veel rgp, ranzigheid en lol.

      Lang verhaal kort: uni 15.
      ja in gemini speelde je nog onder lange giraffe toch ?
    • Uni 15, lekkere volle melkwegen en dikke flamewars op forum zoals ex Claw E 'Loneranger' al aangaf


      LoneRanger wrote:

      ... ... maar voor mij was uni 15 de leukste uni. Alliantie Claw.
      Hele leuke groep gasten bijelkaar, 1000 rgp’s op een avond en ook nog lekker allemaal dikke top 20 accounts. Dikke flamewars op het forum (jammer dat deze niet meer terug te vinden zijn),een intern forum vol met de grootste ranzigheid. Hele leuke groep gasten met dezelfde zieke humor, geen backstabbers en lol op plaats 1 ogame op plaats 2. Maar wat een leuke tijd was dat. Daarna nog 1 uni gespeeld in Prozac maar weet niet meer welke uni (Gemini wellicht?) Maar ook dat was hilarisch, veel te veel rgp, ranzigheid en lol.

      Lang verhaal kort: uni 15.