Beste uni ooit in ogame geschiedenis

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • u5 waar ik ooit het spel heb geleerd met heerlijk noodlen (6 dagen opbouw satjes voor gravi :))
      u8 eerste serieuze uni. Vaffan heerste
      u12 beetje geruled. Tapion, Army, Bigstick heersten meer.

      daarna kwamen de officers, de DM en werd het van kwaad tot erger. Minder effort in accounts gestoken, minder gespeeld, dus ken de uni's niet heel goed. Gemini en Deimos nog wel eens actief maar heel goed zijn die niet imo.
      "My ambition is handicapped by laziness"
      — Charles Bukowski (Factotum)
    • Ga hier toch voor uni 5. u10 heb ik ook kort gespeeld, maar de kracht van u5 vond ik vooral dat het verschil tussen de rang 1 en rang 15 eigenlijk de gehele uni lang niet zo gek groot werd. Tijdens de hele levensduur van de uni was niemand oncrashbaar en werden geregeld de grootste vloten neergehaald. Wat ook opviel was dat vrijwel iedereen rebuilde en daarmee ook geregeld de aanvallende partij na een tijdje weer neer kon halen.

      Dit alles zorgde voor een uni die ondanks zijn ouderdom spannend bleef waardoor het voor mij altijd wel een speciale uni is gebleven.
    • Flugel25 wrote:

      Ga hier toch voor uni 5. u10 heb ik ook kort gespeeld, maar de kracht van u5 vond ik vooral dat het verschil tussen de rang 1 en rang 15 eigenlijk de gehele uni lang niet zo gek groot werd. Tijdens de hele levensduur van de uni was niemand oncrashbaar en werden geregeld de grootste vloten neergehaald. Wat ook opviel was dat vrijwel iedereen rebuilde en daarmee ook geregeld de aanvallende partij na een tijdje weer neer kon halen.

      Dit alles zorgde voor een uni die ondanks zijn ouderdom spannend bleef waardoor het voor mij altijd wel een speciale uni is gebleven.
      Dit is ook wel waar ;

      Dit was echter in uni 10 ook het geval, voornamelijk het eerste jaar.

      :love: Thanks Syrabi
    • Begon net voor de redesign update 2007 eerst genoobed. Toen Andromeda 2009 uitkwam ben ik zo profioneel gaan spelen als de tijd me kon dragen. Toen begon in 2011 de IPR oorlog in Adromeda waarbij duizenden accounts I werden geschoten werd deze uni wel heel leeg. Daarna gaan Bomber fleeten in Zagadra tot dat NolifeCamaron verscheen toen moest iedereen direct stoppen met fleeten. Zit nu in Eridanus te deut dealen met de top 10 en ook in andere uni;s trouwens.

      De snelle link van Ogniter Trolololen.ogniter.eu/
    • Kreela wrote:

      Begon net voor de redesign update 2007 eerst genoobed. Toen Andromeda 2009 uitkwam ben ik zo profioneel gaan spelen als de tijd me kon dragen. Toen begon in 2011 de IPR oorlog in Adromeda waarbij duizenden accounts I werden geschoten werd deze uni wel heel leeg. Daarna gaan Bomber fleeten in Zagadra tot dat NolifeCamaron verscheen toen moest iedereen direct stoppen met fleeten. Zit nu in Eridanus te deut dealen met de top 10 en ook in andere uni;s trouwens.
      Ah ja...en dan nu één aanwijzen zodat swami er iets mee kan...

      Swami, heb je er al iets mee gedaan? Kan het team geen poll erop zetten?
      The Hitchhiker's Guide!
      424.242.424 (Plaats 4 van 1.704)
    • Zaphod Beeblebrox wrote:

      Kreela wrote:

      Begon net voor de redesign update 2007 eerst genoobed. Toen Andromeda 2009 uitkwam ben ik zo profioneel gaan spelen als de tijd me kon dragen. Toen begon in 2011 de IPR oorlog in Adromeda waarbij duizenden accounts I werden geschoten werd deze uni wel heel leeg. Daarna gaan Bomber fleeten in Zagadra tot dat NolifeCamaron verscheen toen moest iedereen direct stoppen met fleeten. Zit nu in Eridanus te deut dealen met de top 10 en ook in andere uni;s trouwens.
      Ah ja...en dan nu één aanwijzen zodat swami er iets mee kan...
      Swami, heb je er al iets mee gedaan? Kan het team geen poll erop zetten?
      Niet nodig, Uni 10 wint omdat er simpelweg de meeste mensen speelden, omdat het 2x speed was. dus logische uitslag :P
    • Takeoff wrote:

      Zaphod Beeblebrox wrote:

      Kreela wrote:

      Begon net voor de redesign update 2007 eerst genoobed. Toen Andromeda 2009 uitkwam ben ik zo profioneel gaan spelen als de tijd me kon dragen. Toen begon in 2011 de IPR oorlog in Adromeda waarbij duizenden accounts I werden geschoten werd deze uni wel heel leeg. Daarna gaan Bomber fleeten in Zagadra tot dat NolifeCamaron verscheen toen moest iedereen direct stoppen met fleeten. Zit nu in Eridanus te deut dealen met de top 10 en ook in andere uni;s trouwens.
      Ah ja...en dan nu één aanwijzen zodat swami er iets mee kan...Swami, heb je er al iets mee gedaan? Kan het team geen poll erop zetten?
      Niet nodig, Uni 10 wint omdat er simpelweg de meeste mensen speelden, omdat het 2x speed was. dus logische uitslag :P
      erg jammer dat juist die uni moest moven naar een 1x speed uni waar al die uni10 floten nu in acc andromius zitten door het weggeven en weggevers het acc in 1 hebben geboost !
      SrG
    • Atlas wrote:

      voor mij uni2, gewoon omdat ik daar begonnen ben en er verslaafd aan was, maanden nr 1 gestaan daar, gewoon uren plannen en nachten doorgaan, deut stelen op manen met spioos, daarna wel heel veel unis overgeslagen.
      hahaha ja die was ik helemaal vergeten spios hebben opslag gehad x)
      dat was wel lijp ja..
      en miljoenen spios bouwen om eerste te staan met vlootrank! :D
      Every Superhero needs it foe.

      I'll be the big bad, if you wanna play superhero.
    • voor mij uni2, gewoon omdat ik daar begonnen ben en er verslaafd aan was, maanden nr 1 gestaan daar, gewoon uren plannen en nachten doorgaan, deut stelen op manen met spioos, daarna wel heel veel unis overgeslagen.

      Vogel wrote:

      Atlas wrote:

      voor mij uni2, gewoon omdat ik daar begonnen ben en er verslaafd aan was, maanden nr 1 gestaan daar, gewoon uren plannen en nachten doorgaan, deut stelen op manen met spioos, daarna wel heel veel unis overgeslagen.
      hahaha ja die was ik helemaal vergeten spios hebben opslag gehad x)dat was wel lijp ja..
      en miljoenen spios bouwen om eerste te staan met vlootrank! :D
      nou, ik had er aan het eind 100.000 en dat was veel in die uni, het was gewoon speed 1 met alles, ook met gs uit mijnen, toen van ploffer naar ploffer vliegen in ongeveer 8 uur lol, alles was gewoon duur en wachten tot iets klaar was ipv afkopen met dm, en veel spelers
    • Vliegende Hollander wrote:

      U17.
      • De laatste uni voor redising.
      waar je nog maximaal 9 planeten kon hebben. En het fleeten nog echt zin had.
      Zeker uni 17, jammer dat er daar nog maar 5 spelers ervan actief zijn in een andere uni, deze uni maakte zeker een kansje.

      Eerste 1,5 jaar was xalynth heel leuk, na de merge was er niets meer leuk aan xalynth
      Het is niet voor niets dat debiel en beleid uit dezelfde letters bestaan :thumbsup:
    • fearlessz wrote:

      Vliegende Hollander wrote:

      U17.
      • De laatste uni voor redising.
      waar je nog maximaal 9 planeten kon hebben. En het fleeten nog echt zin had.
      Zeker uni 17, jammer dat er daar nog maar 5 spelers ervan actief zijn in een andere uni, deze uni maakte zeker een kansje.
      Eerste 1,5 jaar was xalynth heel leuk, na de merge was er niets meer leuk aan xalynth

      @fearlessz ,Waarom was Xali niet meer leuk?
      Ex solo no1.NL