[TOT: 115.078.418.000] Zipper [Predator] & Monfy [Predator] & Devilworm [Predator] & Original Gangster [Predator] vs. postduif [GZV] (A: 21.021.630.000, V: 94.056.788.000)

    • Gorilla wrote:

      Is volgensmij een afgesproken slag maar ik ben geen GO dus ik kan daar niet over oordelen.


      Veel plezier met het opbouwen van de vloot al lukt dat je vast snel met expo :P
      Jaloers op mensen die wel slagen kunnen maken?
      Je kan beter gewoon je mond houden als er niets anders dan troep uit komt.

      En @ wie dan ook wie verantwoordelijk is.. gf moet is een keer wat doen aan bugs ipv elke keer maar investeren in nieuwe uni's.
      Ex solo no1.NL
    • Mooie hit en blijkbaar heel veel mazzel voor de verdediger!

      Mag ook wel, want toen ik nog met ons Giertje speelde zat het merendeel van zn punten in vloot en een heel klein mini beetje in mijnen. Gelukkig is mijn ex account door predator amper te kraken. :biggrin:

      Succes met verder spelen daar postduif, je krijgt een leuke herkansing!
    • iedereen heeft toch winst zo??
      de één wat meer dan de andere

      hoedan ook aan het patroon van me manen slopen was het kwestie van tijd dus ^^
      zoveel dm of boosters of gs heb ik nu ook weer niet om telkens alles te bouwen enof af te kopen

      bekijk het zo. zo hebben jullie een herkansing om me opnieuw te slopen met nog meer winst tot gevolg voor jullie dan
      is maar aan mij om goed en degelijk te saven en uit jullie klauwen te blijven
      het leven is een strijd

      maar de één ze dood is de ander ze brood
    • Allemaal leuk en aardig postduif, maar jij moet geen vloot meer hebben, nja, je ruimtewerf alleen.

      Er is toch duidelijk een slag geweest waarin jij je vloot bent verloren en team go, of wie er dan ook verantwoordelijk voor is, moet de vloot weghalen bij jou die is verloren en daarmee is het klaar.

      Het team moet zijn verantwoordelijkheid daarin nemen door de vloot weg te halen en gf moet er is een keer wat aan gaan doen om dat te fixen.

      Wordt met de dag belachelijker dit spel.
      Ex solo no1.NL
    • sorry Legend niet zeveren
      ze hebben het hier ook zo gelaten in deze slag
      [TOT: 30.980.585.000] BeLikeMe [SpG] vs. PartyHatWurmple [TFL] (A: 4.462.999.000, V: 26.517.586.000)

      kan ik toch ook niet aandoen
      en als me vloot weg moet dan moest dat daar ook gebeuren
      en moest je het nagaan zijn zeker en vast nog zulke slagen gebeurd
      is niet mijn schuld dat de software dubbel slaat bij gameforge

      (sorry van het linken van een andere slag)
      het leven is een strijd

      maar de één ze dood is de ander ze brood
    • Niet zeveren?

      je verliest je vloot, wat wil je?

      Je verliest je vloot, dat kan je zien in de slag.. Het team moet gewoon verantwoordelijkheid nemen en je vloot weghalen en gf moet het probleem fixen.

      Jij doet het iig niet en komt argumenten dat je er niets aan kan doen, slagen erbij en dan moet ik niet zeveren.

      Ik ga lekker in vm.. Geniet ervan, zie vanzelf wel wanneer je maantjes er weer aan gaan.
      Ex solo no1.NL
    • part animals wrote:

      sorry Legend niet zeveren
      ze hebben het hier ook zo gelaten in deze slag
      [TOT: 30.980.585.000] BeLikeMe [SpG] vs. PartyHatWurmple [TFL] (A: 4.462.999.000, V: 26.517.586.000)

      kan ik toch ook niet aandoen
      en als me vloot weg moet dan moest dat daar ook gebeuren
      en moest je het nagaan zijn zeker en vast nog zulke slagen gebeurd
      is niet mijn schuld dat de software dubbel slaat bij gameforge

      (sorry van het linken van een andere slag)
      postduif ik ben het met je eens dat jij er niks aan kan doen, maar Leg heeft wel een punt en zevert niet.

      we hebben aantoonbaar je vloot gesloopt dus begrijp best dat het heel raar overkomt dat jij ineens 13miljard aan vloot erbij krijgt door een bug of ‘geluk’ hebt en je main mag houden.

      de tijd en energie die wij erin hebben gestoken om je te slopen wordt zo niet beloond en het zou logisch zijn om de slag te honoreren door GF. Of ze dat doen of een andere oplossing hebben horen we wel, jij en ik hebben allebei een ticket aangemaakt.
    • Zippy wrote:

      de tijd en energie die wij erin hebben gestoken om je te slopen wordt zo niet beloond en het zou logisch zijn om de slag te honoreren door GF. Of ze dat doen of een andere oplossing hebben horen we wel, jij en ik hebben allebei een ticket aangemaakt.
      De slag staat mijns inziens zowieso!



      Echter heeft in deze slag zoals eerder gezecht de factor : "geluk" wel n erg voorname rol naar zich toe getrokken....
      Waardoor er uiteindelijk enkel winnaars uitgekomen zijn..

      Dit is niet iets wat niemand had kunnen verwachten, is volgens mij indd een bug en heb het eerder ook al eens gezien.
      Bij deze slag heb ik zws men uiterste best gedaan om jullie in n zo groot mogelijke spanning te houden of en nou wel of geen halter naar dat piepkleine maantje vlogen en of ik die wel of niet op tijd geblowd zou kunnen krijgen maar aangezien al snel bleek dat ik de enige available fleet had was al vlug bij ons duidelijk dat t zinloos was om te gaan halten, wilde dit ergens wel doen, iets met solidariteit, maar het is gewoon van de zotte om 2 vloten voor niks te gaan slachtofferen, kon beter proberen puin te pakken voor een rb, die nu dus niet meer nodig is(winst voor mij dus:P)en jullie bezig te houden en volgens mij is me dat redelijk goed gelukt...
      Tevens was de terugkeer uit VM van devilworm eerlijk gezecht wel n verassing voor mij, was hem namelijk heel even vergeten, stom ofc ik weet t maar toch, ken gebeuren, hij stond ook al zo lang in vm...

      Zou het persoonlijk wel erg raar vinden als hier dan wel sancties zouden volgen terwijl er aantoonbaar vergelijkbare slagen met deze bug oid zijn die wel degelijk gewoon toegelaten en doorgegaan zijn..
      Zie er verder ook niks van in de regelgeving staan dus lijkt mij iig n lastig verhaal...


      ziet er naar uit dat jullie een herkansing krijgen voor de fleet te pakken..
      2x slopen is 2x winst, hopelijk voor jullie dan wel met alle puin... sorry das gemeen :P
      ik zal het niet meer doen...


      rest mij nu nog om alle partijen veel plezier met de winst te wensen want verliezers zijn er eik niet !
      Mortetori Te Salutem...!!!

      The post was edited 1 time, last by Mighty-Me ().

    • We hoopte dat er op zn minst 3 a 4 man kwamen halten, maar helaas wilde jullie geen kamikaze slag.
      En voor mij persoonlijk.. het is aantoonbaar dat een vloot neer is gehaald, maar de vloot is er nog omdat er een bug in het spel zit.

      Leuk dat het team vergelijkbare zaken anders heeft opgelost, maar dat is niet met ons geweest.
      Het feit is, vloot gaat neer, maar door bug staat de vloot er nog. Het team moet dit oplossen door de persoon die de vloot eigenlijk is verloren, te laten schroten en de gs richting go stuurt.

      Als het team dit anders ziet, dan hoor ik dat graag en kan ik hier tegen in gaan.

      ik wil helemaal geen herkansing hebben.. een vloot die me solo niet kon prakken komt nu ineens in de buurt of prakt me in 1 of 2x ofzo..

      Er moeten duidelijke regels komen, dit had het team direct moeten doen bij de eerste case en het meest duidelijk is dat de vloot in wordt geleverd bij schroothandelaar of als het kan wordt afgepakt, maar het kan iig.

      Nu wordt iemand beloond die is gesloopt met 24 miljard vloot extra cadeau (24,766Miljard ruimtwerf) terwijl hij net is gesloopt.. sorry hoor, maar dat slaat nergens op.
      Ex solo no1.NL

      The post was edited 2 times, last by Legend.bdr ().

    • part animals wrote:

      sorry Legend niet zeveren
      ze hebben het hier ook zo gelaten in deze slag
      [TOT: 30.980.585.000] BeLikeMe [SpG] vs. PartyHatWurmple [TFL] (A: 4.462.999.000, V: 26.517.586.000)

      kan ik toch ook niet aandoen
      en als me vloot weg moet dan moest dat daar ook gebeuren
      en moest je het nagaan zijn zeker en vast nog zulke slagen gebeurd
      is niet mijn schuld dat de software dubbel slaat bij gameforge
      Het maakt niet uit wat er in het verleden gedaan is, sinds de update is er gewoon belachelijk veel lagg met grote slagen. Hierdoor kunnen vloten gesloopt worden en toch ook weer heel blijven met als kers op de taart een ruimtewerf erbij .


      We hebben in 2 nachten 9 manen geknald, ik ga geen energie meer steken in vloten slopen op deze manier

      The post was edited 1 time, last by monfy ().

    • in vorige gevallen die ik weet was er nog een poging van saven door middel van een sprongpoort of plaatsing ten tijde van de slag. Dat was dan gelukt voor de speler omdat de slag langer duurde om te simuleren dan dat het wegsturen duurde (simuleren tot wel 3 seconden)

      Probeerde Post hier ook te saven nog? Want dan is dit wel echt een idiote bug.

      eens een addict, ALTIJD een addict
      Space: Ogame addict, weerwolf addict board.ogame.nl/board38-algemee…rn/board553-rp-ww-corner/
    • Spacefighter wrote:

      in vorige gevallen die ik weet was er nog een poging van saven door middel van een sprongpoort of plaatsing ten tijde van de slag. Dat was dan gelukt voor de speler omdat de slag langer duurde om te simuleren dan dat het wegsturen duurde (simuleren tot wel 3 seconden)

      Probeerde Post hier ook te saven nog? Want dan is dit wel echt een idiote bug.
      wat ik begreep probeerde hij in 2s toch nog een plaatsing te sturen (was teruggekomen kolo na moonblow)
    • Hele mooie slag!
      Wat een klapper....gefeliciteerd aan de aanvallers!

      ik snap dat door een bug de verliezer is beloond met 24 miljard extra vloot. Dat kan toch gewoon niet!!
      Tijd, DM, deutkosten en tijd om te rebuilden....allemaal in het nadeel van de aanvallers.
      Wat ik raar vind; is dat GF hier iets mee moet doen.
      Je hebt toch moderators of superGO’s.....geef hun gewoon mogelijkheden om zaken te herstellen.
      Gewoon korte snelle lijnen!!
      En GF maakt zichzelf belachelijk als ze dit door laten gaan....maar ja, krijgen die überhaupt dit soort bugs mee?
      Ik heb het idee dat het hun niet interesseert anders zou er wel een bepaald niveau van herstel/compensatie etc zijn
    • Caspertvanmierlo wrote:

      Hele mooie slag!
      Wat een klapper....gefeliciteerd aan de aanvallers!

      ik snap dat door een bug de verliezer is beloond met 24 miljard extra vloot. Dat kan toch gewoon niet!!
      Tijd, DM, deutkosten en tijd om te rebuilden....allemaal in het nadeel van de aanvallers.
      Wat ik raar vind; is dat GF hier iets mee moet doen.
      Je hebt toch moderators of superGO’s.....geef hun gewoon mogelijkheden om zaken te herstellen.
      Gewoon korte snelle lijnen!!
      En GF maakt zichzelf belachelijk als ze dit door laten gaan....maar ja, krijgen die überhaupt dit soort bugs mee?
      Ik heb het idee dat het hun niet interesseert anders zou er wel een bepaald niveau van herstel/compensatie etc zijn

      Jij maakt jezelf eerder belachelijk door te suggereren dat moderators iets met ingame te maken hebben
      14/15 Planeten
      Punten: 1.008.259.192 (plaats 1 van 1.695)
    • Sorry Alpatsjino, dan begrijp je mijn punt niet of ik heb het niet goed neergezet.
      Ik bedoelde dat Gameforce nu degene is die deze bug al dan niet terugdraait.
      Waarom geef je je GO’s en superGO’s niet meer mogelijkheden om ingame fouten/bugs te herstellen!!
      Niet dat het jullie schuld zou zijn; maar juist degene die nu bijv bij postduif z’n vloot kunnen weghalen