BuG: Vloot blijft heel wanneer deze gesloopt is

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Dan heeft hij dus verkeerd gehandeld.
      De slag heeft plaats gevonden, maar door een bug wist de vloot te ontsnappen.

      Dan had hij je dus je kerkhof moeten laten houden en je vloot de prullenbak in zoals gedaan was door aanvallers..

      Laat zien dat een Coma naar mijn inziens het spel niet echt snapt en heeft gehandeld uit gevoel.
      Ex solo no1.NL
    • Legend.bdr wrote:

      Dan heeft hij dus verkeerd gehandeld.
      De slag heeft plaats gevonden, maar door een bug wist de vloot te ontsnappen.

      Dan had hij je dus je kerkhof moeten laten houden en je vloot de prullenbak in zoals gedaan was door aanvallers..

      Laat zien dat een Coma naar mijn inziens het spel niet echt snapt en heeft gehandeld uit gevoel.
      nouja, dat niet zozeer, ik denk meer gehandeld uit het idee om spelers te behouden voor het spel denk ik. maar het zou wel terecht zijn om de vloot af te moeten staan en alleen het kerkhof te laten houden zoals dat ook bedoeld was.
      -Niets Interessants te melden-
    • Klapstoeltje wrote:

      Legend.bdr wrote:

      Dan heeft hij dus verkeerd gehandeld.
      De slag heeft plaats gevonden, maar door een bug wist de vloot te ontsnappen.

      Dan had hij je dus je kerkhof moeten laten houden en je vloot de prullenbak in zoals gedaan was door aanvallers..

      Laat zien dat een Coma naar mijn inziens het spel niet echt snapt en heeft gehandeld uit gevoel.
      nouja, dat niet zozeer, ik denk meer gehandeld uit het idee om spelers te behouden voor het spel denk ik. maar het zou wel terecht zijn om de vloot af te moeten staan en alleen het kerkhof te laten houden zoals dat ook bedoeld was.
      als het gaat om die puin timer dan had jij je kerkhof ook nog steeds toen ik je voor de 2e keer crashde :D
      SrG
    • BeLikeMe wrote:

      Klapstoeltje wrote:

      Legend.bdr wrote:

      Dan heeft hij dus verkeerd gehandeld.
      De slag heeft plaats gevonden, maar door een bug wist de vloot te ontsnappen.

      Dan had hij je dus je kerkhof moeten laten houden en je vloot de prullenbak in zoals gedaan was door aanvallers..

      Laat zien dat een Coma naar mijn inziens het spel niet echt snapt en heeft gehandeld uit gevoel.
      nouja, dat niet zozeer, ik denk meer gehandeld uit het idee om spelers te behouden voor het spel denk ik. maar het zou wel terecht zijn om de vloot af te moeten staan en alleen het kerkhof te laten houden zoals dat ook bedoeld was.
      als het gaat om die puin timer dan had jij je kerkhof ook nog steeds toen ik je voor de 2e keer crashde :D
      ~ Abremsev [18:27][20-05-20] *Knip*
      -Niets Interessants te melden-

      The post was edited 2 times, last by Abremsev ().

    • Klapstoeltje wrote:

      ~Abremsev [22:45][19-05-20] *Knip*

      BLM, Dit is natuurlijk heel erg overbodig.

      Heeren, jullie beiden weten heel goed dat dit niet de plek is voor een discussie als deze. Ik verwacht ook dat het hiermee afgelopen is. Thanks!
      SrG

      The post was edited 4 times, last by Abremsev ().

    • Deze bug is meerdere keren door verschillende admins van ogame gemeld. Niet alleen hier in NL gebeurt het maar op meer plekken en er zijn meerdere meldingen van gemaakt. Nu is het zoals we gewend zijn van Gameforge wachten tot ze met de goeie update komen en zoals we weten kan dat soms lang duren en soms heel kort. Meestal lang.

      Meer dan dit kunnen we helaas niet.
      Ex Admin Ogame.nl
    • Je geeft aan dat je niet meer kan doen helaas.

      Hier ben ik het niet mee eens. Dit is blijkbaar al bekend, langer dan vandaag, waarom worden er dan vage beslissingen genomen door het laten behouden van een vloot die is gecrashed?

      Jullie kunnen als team een beslissing maken de eerste keer dat het gebeurt.. En het eerlijkste in dit verhaal is dat de verliezende partij zijn vloot verliest en dus geen recht heeft op het hebben van die vloot.
      Er kan dus echt wel iets gedaan worden dan alleen maar aan te geven dat er door het team melding is gemaakt en jullie wachten op antwoord van GF.

      Zoals iemand al aangaf heeft Coma een beslissing gemaakt en ik vraag me af waarom iemand zijn vloot mag houden wanneer duidelijk is dat het een bug is.

      Aanvallers investeren tijd in de aanval, slaap te kort als een malle en dan hebben we hem op de lanx, plakken aanval op 2s, rec op 1 sec, na lang wachten komt het verlossende antwoord, hij is neer.. zakt in de stats om vervolgens weer omhoog te schieten en een ruimtewerf van 24 miljard gs krijgt.

      Weet je wat voor situatie jullie creëren door niet direct juist te handelen?

      Van niet saven, naar moeten saven omdat iemand ineens 24 miljard extra vloot erbij krijgt en je wss in 2x neer krijgt.
      Dat allemaal omdat hij is gesloopt, maar zijn vloot niet kwijt raakt door een bug en een dikke extra erbij krijgt.

      Thx voor de moeite die jullie hebben genomen voor deze situatie en het vooral weer top hebben opgelost, hier is echt over nagedacht ;)
      Ex solo no1.NL

      The post was edited 1 time, last by Legend.bdr ().

    • Legend.bdr wrote:

      Je geeft aan dat je niet meer kan doen helaas.

      Hier ben ik het niet mee eens. Dit is blijkbaar al bekend, langer dan vandaag, waarom worden er dan vage beslissingen genomen door het laten behouden van een vloot die is gecrashed?

      Jullie kunnen als team een beslissing maken de eerste keer dat het gebeurt.. En het eerlijkste in dit verhaal is dat de verliezende partij zijn vloot verliest en dus geen recht heeft op het hebben van die vloot.
      Er kan dus echt wel iets gedaan worden dan alleen maar aan te geven dat er door het team melding is gemaakt en jullie wachten op antwoord van GF.

      Zoals iemand al aangaf heeft Coma een beslissing gemaakt en ik vraag me af waarom iemand zijn vloot mag houden wanneer duidelijk is dat het een bug is.

      Aanvallers investeren tijd in de aanval, slaap te kort als een malle en dan hebben we hem op de lanx, plakken aanval op 2s, rec op 1 sec, na lang wachten komt het verlossende antwoord, hij is neer.. zakt in de stats om vervolgens weer omhoog te schieten en een ruimtewerf van 24 miljard gs krijgt.

      Weet je wat voor situatie jullie creëren door niet direct juist te handelen?

      Van niet saven, naar moeten saven omdat iemand ineens 24 miljard extra vloot erbij krijgt en je wss in 2x neer krijgt.
      Dat allemaal omdat hij is gesloopt, maar zijn vloot niet kwijt raakt door een bug en een dikke extra erbij krijgt.

      Thx voor de moeite die jullie hebben genomen voor deze situatie en het vooral weer top hebben opgelost, hier is echt over nagedacht ;)
      sorry de reply ik alsvolgende
      Mijn vloot komt in eerste stap aan
      Ales tweede stap vlieg ik weg volle vloot wel te verstaan he
      Gebeurd dat nu op een honderste juist in het gebeuren van de slag ik geraak weg want me vloot vloog compleet
      dus kan je het volgende onderdeel ook bekijken en aanvaarden dat jullie onterecht winst hebben op iets waar de vloot er niet is
      en ja Zoals meerdere hier vertellen blijkbaar een mega bugg
      sorry maar dan moet ik het cru zeggen ook .ik me kerkhof kwijt(wat ik meer dan normaal vind) jullie de winst kwijt van de slag want die gebeurd niet

      kan evengoed als bugg gezien worden
      het leven is een strijd

      maar de één ze dood is de ander ze brood
    • Bolder wrote:

      Klapstoeltje wrote:

      ~ Abremsev [18:27][20-05-20] *Knip*
      Abremsev, dit mag je ook knippen..toch???Erg slechte insinuatie!
      Je vloot onrechtmatig behouden via een bug is fout!
      thnx bolder idd hij mag wel over mijn kids en vrouw spreken maar mag niet zeggen dat hij lekker weer onder de brug moet gaan liggen
      SrG

      The post was edited 1 time, last by Abremsev ().

    • @Legend.bdr altijd wel erg makkelijk om commentaar te hebben op het team. Het zijn vrijwilligers en als jij het allemaal zo goed weet, dan stap je toch zelf even in? Kritiek hebben is altijd makkelijk, scheidsrechter zijn niet. Kijken hoe snel en makkelijk jij alles voor elkaar krijgt bij GF en hoe makkelijk jij dit soort situaties vindt als je niet zelf bij de slag betrokken bent.

      Jij vindt dat de slag heeft plaatsgevonden en ik denk dat de save/plaatsing en slag op precies dezelfde seconde heeft plaatsgevonden, dus dat je zowel kan stellen dat de slag wel en niet heeft plaatsgevonden.
    • Hoe je het ook went of keert, het is wel mijn oude account wat hier na de gallemiesen wordt geholpen, saven op Kolo gokken we wellicht allemaal wel eens, maar is niet verstandig, zeker niet omdat je 2 manen in het zelfde stelsel hebt liggen, en 1 maan 1 stelsel verderop.

      Dus eigenlijk als je eerlijk bent, hebben de heren je goed te pakken, en ben je gewoon je vloot kwijt. Niet leuk, maar wel het eerlijkst.

      Veel plezier allemaal verders.
    • Gier wrote:

      Hoe je het ook went of keert, het is wel mijn oude account wat hier na de gallemiesen wordt geholpen, saven op Kolo gokken we wellicht allemaal wel eens, maar is niet verstandig, zeker niet omdat je 2 manen in het zelfde stelsel hebt liggen, en 1 maan 1 stelsel verderop.

      Dus eigenlijk als je eerlijk bent, hebben de heren je goed te pakken, en ben je gewoon je vloot kwijt. Niet leuk, maar wel het eerlijkst.

      Veel plezier allemaal verders.

      Ik zie hem nochtans een lekker winstje van 24 miljard pakken via de ruimtewerf? Dat kan al tellen als eerste hit, ging het maar zo bij alle account overnames..


      Trots lid & medeoprichter van de board alliantie Trollen voor Kuikens [TvK]
    • Gier wrote:

      Hoe je het ook went of keert, het is wel mijn oude account wat hier na de gallemiesen wordt geholpen, saven op Kolo gokken we wellicht allemaal wel eens, maar is niet verstandig, zeker niet omdat je 2 manen in het zelfde stelsel hebt liggen, en 1 maan 1 stelsel verderop.

      Dus eigenlijk als je eerlijk bent, hebben de heren je goed te pakken, en ben je gewoon je vloot kwijt. Niet leuk, maar wel het eerlijkst.

      Veel plezier allemaal verders.
      @Gier was bezig met twee nieuwe manen op nieuwe lokatie en die waren niet klaar
      en de lokatie's waar jij het op hebt ja heb je gelijk hoewel ik ze die dag ook opnieuw heb moeten laten schieten( 2 van de 3)
      dus was al zeker niet save om daar te blijven

      en de andere lokatie waar er ook twee lagen hadden ook al geen maan meer ( ze hadden de nacht ervoor ook vier manen geknald) dus heb ik die verplaatst naar een nieuwe lokatie en manen laten schieten
      die waren er dus maar nog geen springers

      vandaar dat ik een gok genomen heb en moest 24u onder rader kunnen blijven
      helaas voor mij

      maar denk eerder dat ik gelijk wat ging mogen doen dat ze gewoon hans de nacht hingen verder gaan tot ze het vonden
      hoe dan ook ik heb de vloot kunnen saven .............
      het leven is een strijd

      maar de één ze dood is de ander ze brood
    • LoneRanger wrote:

      @Legend.bdr altijd wel erg makkelijk om commentaar te hebben op het team. Het zijn vrijwilligers en als jij het allemaal zo goed weet, dan stap je toch zelf even in? Kritiek hebben is altijd makkelijk, scheidsrechter zijn niet. Kijken hoe snel en makkelijk jij alles voor elkaar krijgt bij GF en hoe makkelijk jij dit soort situaties vindt als je niet zelf bij de slag betrokken bent.

      Jij vindt dat de slag heeft plaatsgevonden en ik denk dat de save/plaatsing en slag op precies dezelfde seconde heeft plaatsgevonden, dus dat je zowel kan stellen dat de slag wel en niet heeft plaatsgevonden.

      ik heb commentaar op hoe dit de eerste x is opgelost.

      Ik pak niemand persoonlijk aan, ik wijs naar het team.

      Wat ik vind is bewezen en als je kan lezen, dan zie je het antwoord al voorbij komen, dus ja.. het is een bug waardoor hij kon ontsnappen en niet omdat hij het in 2sec deed, maar door een bug waardoor het lijkt dat je gesaved hebt, maar in werkelijkheid komt het door de lagg die ontstaat bij dergelijke slagen.

      Als jij het allemaal zo goed weet, waarom kom je dan kritiek leveren op mij en niet op het team die dit in eerste instantie goed had moeten oplossen?

      Dhr Coma had dit direct juist kunnen oplossen, maar heeft dit nagelaten.

      En als teamleden er niet tegen kunnen, dan moeten zij niet beginnen aan het team, maar gezien de reacties van teamleden kunnen zij dit wel aan en de enige die commentaar heeft ben jij.

      Als jij ook maar vind dat ik denk dat teamleden maar een stel pannenkoeken zijn die niets doen en alleen maar dm opstrijken, dan heb je het mis.
      Ik en ik gok iedereen stelt het op prijs.. dat er momenten zijn dat we onze cool verliezen en het eea heen en weer slingeren heeft niets met mijn respect te maken die ik heb voor de dames die dit werk doen.

      En ik denk niet alleen dat de slag heeft plaatsgevonden.. je kan zien aan de post dat het gevecht heeft plaatsgevonden.
      Coma heeft al aangegeven dat door de bug je vloot "gesaved" kan worden, maar als alles normaal zou werken had hij die vloot niet kunnen saven.

      Dat er een paar mensen zijn die een bord voor hun kop hebben kan ik weinig aan doen.
      Ex solo no1.NL
    • Bolder wrote:

      Abremsev, dit mag je ook knippen..toch???Erg slechte insinuatie!
      Je vloot onrechtmatig behouden via een bug is fout!

      BeLikeMe wrote:

      thnx bolder idd hij mag wel over mijn kids en vrouw spreken maar mag niet zeggen dat hij lekker weer onder de brug moet gaan liggen

      Ik geef duidelijk aan in mijn post dat het niet gepast is wat jullie beide zeggen, en klapstoeltje heb ik daar ook zeker op aangesproken. Laten we het hier gewoon bij houden zo, lijkt me duidelijk voor beide partijen.
      Retired.

      - Seek Discomfort -
    • Abremsev wrote:

      Bolder wrote:

      Abremsev, dit mag je ook knippen..toch???Erg slechte insinuatie!
      Je vloot onrechtmatig behouden via een bug is fout!

      BeLikeMe wrote:

      thnx bolder idd hij mag wel over mijn kids en vrouw spreken maar mag niet zeggen dat hij lekker weer onder de brug moet gaan liggen
      Ik geef duidelijk aan in mijn post dat het niet gepast is wat jullie beide zeggen, en klapstoeltje heb ik daar ook zeker op aangesproken. Laten we het hier gewoon bij houden zo, lijkt me duidelijk voor beide partijen.
      dus jij vind ook dat ik me kinderen onder dit spel heb staan oftewel mijn gezin ??
      waarom bij mij een edit en bij hem niet ?maar zal wel iets met vriendjes van vriendjes zijn
      SrG
    • BeLikeMe wrote:

      dus jij vind ook dat ik me kinderen onder dit spel heb staan oftewel mijn gezin ??waarom bij mij een edit en bij hem niet ?maar zal wel iets met vriendjes van vriendjes zijn
      Nee hoor, absoluut niet. Als jij er ongelofelijk gelukkig van wordt, zal ik ook zijn stukje tekst even weghalen voor je. Ik vond wat Klapstoeltje zei niet netjes, heb ik hem ook verteld. Ik vond wat jij zei net een stapje verder gaan, dus dat heb ik even weggehaald. Daarnaast heb ik jullie beide gewoon netjes gevraagd er over op te houden. Bij deze ga ik er ook van uit dat het klaar is, ik blijf niet bezig.
      Retired.

      - Seek Discomfort -
    • Oke...

      first off all...

      waar huilen we om???
      hebben jullie het puin? ja dus winst?
      bouw meer vloot en pak em nog een keer met 24miljard extra..

      second..

      LOL.
      de verwijten na elkaar hier op het board.. niet nuttig boys and girls.

      Legend je speelt lang zat, dat je onderhand weet hoe GF werkt.
      en die zullen niet sneller gaan omdat jij een huil topic gestart bent op een server waar 25 spelers spele.



      anyway gj ambrev je bent een toppert!
      Every Superhero needs it foe.

      I'll be the big bad, if you wanna play superhero.