BuG: Vloot blijft heel wanneer deze gesloopt is

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • BuG: Vloot blijft heel wanneer deze gesloopt is

      Ik zoek een oplossing voor de bug dat vloten heel blijven terwijl ze gesloopt zijn.
      Voor mij is het heel simpel, het team moet er voor zorgen dat die vloot ingeleverd wordt.

      Dat kan door de vloot te schroten (gratis 30%) en dan de gs op te sturen naar een go (deut voor versturen van gs wordt weer vergoed door go)

      Het kan niet zo zijn dat vloten worden gesloopt, maar in plaats dat iemand zijn vloot verliest, komt er 20 tot 25% vloot bij.

      Als je het mij vraagt is dit bizar.
      Ex solo no1.NL
    • sorry ik was rap genoeg om er vanonder te geraken
      dus jiullie hebben geprofiteert van de bug en hebben ongeoorloofde winst
      want ik kon weg vliegen anders zou mijn vloot het niet overleefd hebben
      voor mij geen probleem van dat kerkhof
      jullie alle gs terug geven aan een go

      bekijk het hoe je wilt
      het leven is een strijd

      maar de één ze dood is de ander ze brood
    • part animals wrote:

      sorry ik was rap genoeg om er vanonder te geraken
      dus jiullie hebben geprofiteert van de bug en hebben ongeoorloofde winst
      want ik kon weg vliegen anders zou mijn vloot het niet overleefd hebben
      voor mij geen probleem van dat kerkhof
      jullie alle gs terug geven aan een go

      bekijk het hoe je wilt
      Haha! +1
      De aanvallers hebben dus feitelijk mazzel gehad? Nette save man!
    • part animals wrote:

      sorry ik was rap genoeg om er vanonder te geraken
      dus jiullie hebben geprofiteert van de bug en hebben ongeoorloofde winst
      want ik kon weg vliegen anders zou mijn vloot het niet overleefd hebben
      voor mij geen probleem van dat kerkhof
      jullie alle gs terug geven aan een go

      bekijk het hoe je wilt
      Nou geen onzin gaan praten, je was hiervoor nog gewoon sportief bezig. Het rapport laat zien dat je gesloopt bent, binnen 2s saved niemand een vloot op plaatsing! De bug is bekent en je had je gewoon je vloot kwijt moeten zijn, dus wie heeft er nu mazzel gehad :whistling:
    • Zippy wrote:

      part animals wrote:

      sorry ik was rap genoeg om er vanonder te geraken
      dus jiullie hebben geprofiteert van de bug en hebben ongeoorloofde winst
      want ik kon weg vliegen anders zou mijn vloot het niet overleefd hebben
      voor mij geen probleem van dat kerkhof
      jullie alle gs terug geven aan een go

      bekijk het hoe je wilt
      Nou geen onzin gaan praten, je was hiervoor nog gewoon sportief bezig. Het rapport laat zien dat je gesloopt bent, binnen 2s saved niemand een vloot op plaatsing! De bug is bekent en je had je gewoon je vloot kwijt moeten zijn, dus wie heeft er nu mazzel gehad :whistling:
      Tja Zippy, dat is feitelijk wel de discussie die je dan gaat krijgen. De één gaat zeggen: ik heb netjes op tijd gesaved en de ander gaat zeggen: we hebben je geprakt.
      Lijkt me leuk voor de GO's om dan te zeggen wie er gelijk heeft. Oplossing ligt toch echt bij GF.
    • zien wel wat ze beslissen
      ik geef me vloot niet zomaar op
      en jullie de slag niet dus ..................
      is een cirkel hoe we het ook bekijken
      en wat ze ook beslissen van jullie winst of mijn vloot komt voor geen van beide fair over
      enigste optie is zo laten en bugg fiksen dat het niet meer kan gebeuren
      het leven is een strijd

      maar de één ze dood is de ander ze brood
    • Denk niet dat je daar juist zit dat de enigste manier het zo laten is...het minste wat jij kwijt hoort te raken is je kerkhof...24 miljard erbij krijgen in een slag waarin je gesloopt wordt is van de zotten.

      Maargoed, we wachten idd wel af wat er gebeurt en zien daarna wel verder
    • part animals wrote:

      sorry ik was rap genoeg om er vanonder te geraken
      dus jiullie hebben geprofiteert van de bug en hebben ongeoorloofde winst
      want ik kon weg vliegen anders zou mijn vloot het niet overleefd hebben
      voor mij geen probleem van dat kerkhof
      jullie alle gs terug geven aan een go

      bekijk het hoe je wilt

      Als je het spel snapt, dan weet je dat niet wij geprofiteerd hebben, maar de verliezende partij.. je weet wel die zijn manen kwijt was en wij via de lanx zo konden zien hoe lang het nog moest.
      wegvliegen met 2 sec is onmogelijk, alleen mogelijk gemaakt door een bug waar het team niets aan doet..

      En hoezo niet fair richting jou, ben je echt helemaal van de pot gerukt en vind jij dat jij die vloot mag houden nadat wij je keurig op de lanx hadden?

      En enige optie is niet bug fixen.. als je over fair gaat praten, dan moet die vloot weg en alleen je ruimtewerf achterblijven, dat is fair.

      Het is wederom gewoon duidelijk dat geen go hier antwoord tenzij het fout gaat, dan kunnen zij hun neus weer drukken.

      het wordt met de dag slechter dit spel.
      Ex solo no1.NL
    • Dit is al zo vaak gebeurd ondertussen en nu zou de verdediger zijn vloot plots moeten inleveren? Een beetje oneerlijk aangezien de vorigen die wel gewoon mochten houden denk je niet? X/


      En in 2 seconden wegvliegen op plaatsing is wel degelijk mogelijk, ik zeg niet dat dat hier gebeurd is of niet. Dit is gewoon een bug die al jaren in het spel zit en blijkbaar nog steeds niet gefixed is - en daar kan geen van beide partijen wat aan doen lijkt me.


      Trots lid & medeoprichter van de board alliantie Trollen voor Kuikens [TvK]
    • Hahahaha
      Het is mogelijk om in 2 sec een vloot op plaatsing weg te krijgen?
      Die geloof je zelf toch niet. Enkel mogelijk gemaakt door een bug. 5 sec dan heb je een goed kans, mits je heel vlug bent.
      Speler profiteert van een bug in het spel.....terecht of onterecht; volgens mij staat daar iets over in spelregels.
      Geef een superGO de rechten en mogelijkheden om het op te lossen.

      En er moet natuurlijk wel iets gebeuren hè
      Of vloot kwijt of ruimtewerf..... maar alles zo laten gaat nergens over
    • Caspertvanmierlo wrote:

      Hahahaha
      Het is mogelijk om in 2 sec een vloot op plaatsing weg te krijgen?
      Die geloof je zelf toch niet. Enkel mogelijk gemaakt door een bug. 5 sec dan heb je een goed kans, mits je heel vlug bent.
      Speler profiteert van een bug in het spel.....terecht of onterecht; volgens mij staat daar iets over in spelregels.
      Geef een superGO de rechten en mogelijkheden om het op te lossen.

      En er moet natuurlijk wel iets gebeuren hè
      Of vloot kwijt of ruimtewerf..... maar alles zo laten gaat nergens over
      Sorry knul maar dat is wel degelijk mogelijk, ik weet niet hoe lang je OGame speelt en of je van de nieuwe generatie bent die enkel weet hoe je expedities verstuurt, maar je kan wel degelijk binnen de 2 seconden je vloot wegplaatsen.


      Trots lid & medeoprichter van de board alliantie Trollen voor Kuikens [TvK]
    • Kaj wrote:

      Caspertvanmierlo wrote:

      Hahahaha
      Het is mogelijk om in 2 sec een vloot op plaatsing weg te krijgen?
      Die geloof je zelf toch niet. Enkel mogelijk gemaakt door een bug. 5 sec dan heb je een goed kans, mits je heel vlug bent.
      Speler profiteert van een bug in het spel.....terecht of onterecht; volgens mij staat daar iets over in spelregels.
      Geef een superGO de rechten en mogelijkheden om het op te lossen.

      En er moet natuurlijk wel iets gebeuren hè
      Of vloot kwijt of ruimtewerf..... maar alles zo laten gaat nergens over
      Sorry knul maar dat is wel degelijk mogelijk, ik weet niet hoe lang je OGame speelt en of je van de nieuwe generatie bent die enkel weet hoe je expedities verstuurt, maar je kan wel degelijk binnen de 2 seconden je vloot wegplaatsen.
      het snelste wat ik tot nu toe heb gezien is 3s en dat was met een spronger. Je kun mij niet vertellen dat je vloot aankomt en dus binnen 2s (niet 2s) een andere planeet kunt aanklikken en vervolgens ook nog kunt klikken op versturen...

      Deze manier van saven is altijd 1 klik meer dan een spronger, daar zou het heel misschien nog kunnen lukken alhoewel ik ook daar 2s uitdagend vind.

      en met mij een aantal spelers die al heel wat jaren meelopen dus als je voorbeelden hebt dat t kan laat maar komen..
    • Nou ik zal niet zeggen dat ik dit spel al 15 jaar speel maar deze knul draait toch ook al wel een jaartje of 4
      Heb zelf een keer het geluk mogen hebben dat ik weg kon springen na een terug getimede puinsave....er zat 6 sec tussen aankomst vloot en landing vloot.
      Ik heb een uur lang kunnen oefenen op het wegspringen.....maar 4-5 sec had Ik gewoon Elke nodig.
      Maar knap dat het andere mensen wel lukt; ik zal wel te oud zijn
    • Zippy wrote:

      Kaj wrote:

      Caspertvanmierlo wrote:

      Hahahaha
      Het is mogelijk om in 2 sec een vloot op plaatsing weg te krijgen?
      Die geloof je zelf toch niet. Enkel mogelijk gemaakt door een bug. 5 sec dan heb je een goed kans, mits je heel vlug bent.
      Speler profiteert van een bug in het spel.....terecht of onterecht; volgens mij staat daar iets over in spelregels.
      Geef een superGO de rechten en mogelijkheden om het op te lossen.

      En er moet natuurlijk wel iets gebeuren hè
      Of vloot kwijt of ruimtewerf..... maar alles zo laten gaat nergens over
      Sorry knul maar dat is wel degelijk mogelijk, ik weet niet hoe lang je OGame speelt en of je van de nieuwe generatie bent die enkel weet hoe je expedities verstuurt, maar je kan wel degelijk binnen de 2 seconden je vloot wegplaatsen.
      het snelste wat ik tot nu toe heb gezien is 3s en dat was met een spronger. Je kun mij niet vertellen dat je vloot aankomt en dus binnen 2s (niet 2s) een andere planeet kunt aanklikken en vervolgens ook nog kunt klikken op versturen...
      Deze manier van saven is altijd 1 klik meer dan een spronger, daar zou het heel misschien nog kunnen lukken alhoewel ik ook daar 2s uitdagend vind.

      en met mij een aantal spelers die al heel wat jaren meelopen dus als je voorbeelden hebt dat t kan laat maar komen..
      Prima mogelijk hoor, je kan alle benodigde info van revoren al invullen
      Letterlijk 1 klik en 2 enters verder en je vloot is alweer op weg

      Oh, en als edit
      Jij kan wel 2 seconden op je scherm zien, maar in de servers achter de schermen zijn het geen afgeronde secondes, dit geft dan alweer snel wat extra speling
      14/15 Planeten
      Punten: 1.008.259.192 (plaats 1 van 1.695)
    • ik had exact hetzelfde probleem in Gemini, ik dacht dat ik snel genoeg was (sprong mn vloot binnen 2 seconde weg naar een andere maan). Echter moest ik het kerkhof teruggeven aan de coma (dat werd wat uitgesteld vanwege de discussie die ik ervan maakte want ik vond dat de aanvaller de winst ook moest inleveren dan).

      het oordeel van de GA in overleg met de COMA was destijds dat de aanvaller in zijn gelijk stond, want, als je daadwerkelijk snel genoeg geweest zou zijn dan zou de simulatie van het gevecht ook nooit zijn begonnen. Hier geef ik ze gelijk in. Als de verdediger daadwerkelijk snel genoeg was geweest dan was er helemaal geen simulatie gestart van de aanvallende vloot tegen de verdedigende vloot.

      Oftewel, slag is gewoon gelukt. verdediger heeft (onbedoeld) gebruik gemaakt van het feit dat de simulatie van het gevecht door de grotere aantallen langer duurde dan normaal.

      Ik mocht mijn vloot houden op het kerkhof na. Daar heeft de verdedigende partij gewoon heel veel mazzel mee.
      -Niets Interessants te melden-