Ik zoek advocaten

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • TheDutchRitual wrote:

      ik heb meer berijkt in ogame dan jullie allemaal tesamen dus wat proberen jullie nou te zeggen
      Dat je daarmee niet boven de regels staat, was volgens mij vrij duidelijk dat dat het algemene punt was. Dat je meer geld in ogame stopt of middels cheaten meer bereikt maakt dat je nou niet echt een betere speler die dan maar niet geband moet worden voor zijn overtredingen...


      Rips Killed: 5k+

      Ex #1 Solo Ogame.nl
    • Ik erger mij met name in het steeds dalende niveau van onze community dat zich uit in de vorm van dit soort topics en het crashen van alliantiegenoten enz. Hopelijk is dit geen representatieve steekproef voor onze huidige samenleving.

      Ik heb het volledige topic van je klacht gelezen, de reactie van Lord was in mijn ogen de enige juiste. Jij kunt hierover van mening verschillen, maar jouw mening/interpretatie hoeft niet per definitie de juiste te zijn. Het oplossen van de bug (althans dat is waarover je kwaad bent, toch?) ligt buiten de macht van het Ogame team, dus om je frustraties dan steeds op dit forum te uiten voegt helemaal niks toe behalve ergernissen over en weer.

      Je mag GF van mij best aanklagen, ik wens je veel succes, je hebt vast alle gebruikersvoorwaarden doorgelezen toen je een account aanmaakte. Of waarom design je niet je eigen game dan kun je de regels precies zo invullen als je zelf wilt. ;)

      Mijns inziens (ja dit is mijn mening) ben je niet eens benadeeld, je hebt winst gemaakt met je slag. Ja oke je tegenstander heeft zijn vloot nog, maar heb je nu niet een extra target in onze lege universa? :) Oh nee meneer moet nu weer saven en is dat verleerd.... Maak je niet zo druk, het is maar een spelletje. Gezien al je posts en ergernissen is het misschien tijd om tijdelijk een andere hobby als uitlaat klep te zoeken? In het echte leven gaan er ook wel eens dingen niet zoals je wilt, dus get over it and game on.
    • Ik erger me steeds aan mensen die denken dat ze weten waar ze het over hebben en dalende niveau daar kan jij je achter scharen.

      Hopelijk is dit geen representatieve steekproef voor onze huidige samenleving.

      Als je niet snapt waarom ik dit soort berichten op het forum zet, dan kan je beter gewoon helemaal niet antwoorden omdat jou mening of ik ben benadeelt mij helemaal niet interesseert, maar dat komt voort uit dat mensen zoals jij dit spel gewoon niet meer snappen en mijn frustratie niet snappen.

      Als je niet in ziet waarom ik dit neerzet, wat is dan de reden dat je gaat reageren en net doen of je verstand van hebt wat er gebeurt?

      En mijn mening is bewezen, maar wat ik wil bereiken met dit soort dingen is dat men iets beter nadenkt voor ze iets gaan oplossen, ik ben prive nog ff verder gegaan en wil hier niet op ingaan, maar als je niet kan begrijpen dat ik dit doe voor de community, dan is dat jammer.

      En met dit topic probeer ik mensen te zoeken die het ook niet eens zijn met hoe GF dit allemaal aanpakt.. gf aanklagen is een stap te ver en zal alleen werken voor mensen zoals TDR die er een aardig bak centen in hebben zitten en zijn gebanned. De enige manier voor spelers om iets te bereiken is het opzetten van topics zodat het team kan laten zien aan GF dat er toch aardig wat topics elke week bij komen en dat de community het best spuugzat begint te worden dat een spel niet werkt zoals het zou moeten werken en het enige wat wij zien is meer en meer acties waar geld mee wordt verdient en geen verbeteringen aan de buggs.

      En ach.. saven.. saven is niet moeilijk, je kan wel een paar spelers vragen of ik weet hoe ik moet saven, maar de reden dat je vloten neerhaalt is omdat je dan niet meer hoeft te saven, zelfs niet als ze je spotten.. dan zitten ze tandenknarsend achter hun bureautje te balen dat ze niet kunnen vliegen.

      En reden voor advocaat is omdat zij de wet iets beter kennen en vaak leuke brieven kunnen opstellen wat ik niet kan.

      En niet druk maken omdat je geen slagen meer kan maken.. nja, alleen als iemand off ligt.. spelers die weten hoe zij moeten saven kan je alleen dmv timen of maanblazen te pakken nemen en aangezien de lagg zo groot wordt kan elke vloot ontsnappen.

      Het is maar een spelletje, ja zeker, maar als een spel niet werkt, dan moeten er updates komen en dat lukt alleen als er spelers zijn die de moeite nemen om topics te maken.

      En nog steeds als ik kijk in de uni, dan zie ik dat de extra 25 miljard gs die de beste speler heeft gehad nog steeds niet is weggehaald.
      Terwijl er van alles wordt gezegd op meerdere topics en ik te horen heb gekregen dat hij het niet mag houden, heeft hij het nog steeds.

      Gaarne werk van maken wie dat ook moet doen.
      Ex solo no1.NL

      The post was edited 1 time, last by Legend.bdr ().

    • @Bolder, op dit moment maakt het me niet meer uit, alleen dat hij zijn ruimtewerf nog heeft.

      De beslissing is eerder gemaakt bij anderen om de verdediger zijn vloot te laten houden en de ruimtwerf moet terug.
      Dan moeten zij het op deze manier doorzetten hoe **** ik dat ook vind, maar ik kan het begrijpen.

      Neemt niet weg dat ik het persoonlijk gewoon ruk vind en dat heb ik laten weten en daarmee is het goed.

      Mijn account gaat in vm, mss laat ik me wel ff legaal pushen door hoger account, dan kan er iig 1 megavloot halten bij lager gerankte allyleden waar mensen nu bij durven te liggen omdat we in vm staan.

      Verder.. zie wel.. vind het spel leuk, maar niet op deze manier en als dit niet een update krijgt heeft het weinig zin om nog door te gaan omdat dit vaker gaat voorkomen bij de dames die gewoon goed saven en je moet opblazen of timen.
      Ex solo no1.NL
    • WaZ wrote:

      TheDutchRitual wrote:

      ik heb meer berijkt in ogame dan jullie allemaal tesamen dus wat proberen jullie nou te zeggen
      Dat je daarmee niet boven de regels staat, was volgens mij vrij duidelijk dat dat het algemene punt was. Dat je meer geld in ogame stopt of middels cheaten meer bereikt maakt dat je nou niet echt een betere speler die dan maar niet geband moet worden voor zijn overtredingen...
      ik kies zelf wel hoe ik speel toch bedankt voor de feedback
    • Legend.bdr wrote:

      En nog steeds als ik kijk in de uni, dan zie ik dat de extra 25 miljard gs die de beste speler heeft gehad nog steeds niet is weggehaald.
      Terwijl er van alles wordt gezegd op meerdere topics en ik te horen heb gekregen dat hij het niet mag houden, heeft hij het nog steeds.

      Gaarne werk van maken wie dat ook moet doen.
      euhm ja heb het nog
      nee ik ga het niet verschroten
      ben niet gek om effe een mega berg DM er tegen te gooien en dan nog een berg eigen gs om die vlootWAARDE te vergoeden
      waar ik dan nog zou moeten transporteren naar een go
      als ik de optie krijg CoMa zal contact opnemen en bekijken hoe ze het gaan verwijderen

      Ik mag/mocht de vloot niet gebruiken om deel te nemen aan die ags :-p(ander verhaal)
      Begrijp ik volkomen dat zou hem wel helemaal zijn he misbruik van toestanden
      Maar moest de vloot VB: gesloopt worden door derden die het via moonblow kunnen pakken draai ik nog steeds op voor de vlootwaarde ervan desondanks dat het gesloopt is en zij dan winst zouden maken op iets dat niet bestaat.
      tevens ik ben er verantwoordelijk voor zolang het op het acc staat dus ik doe ermee wat ik wil
      is wachten op de persoon in kwestie
      (die het gaat oplossen)

      die vloot zal van het acc verwijdert worden
      enkel ik betaal er niet voor noch wil ik ervoor opdraaien als het gesloopt word door iemand

      greets
      het leven is een strijd

      maar de één ze dood is de ander ze brood
    • part animals wrote:

      Legend.bdr wrote:

      En nog steeds als ik kijk in de uni, dan zie ik dat de extra 25 miljard gs die de beste speler heeft gehad nog steeds niet is weggehaald.
      Terwijl er van alles wordt gezegd op meerdere topics en ik te horen heb gekregen dat hij het niet mag houden, heeft hij het nog steeds.

      Gaarne werk van maken wie dat ook moet doen.
      euhm ja heb het nognee ik ga het niet verschroten
      ben niet gek om effe een mega berg DM er tegen te gooien en dan nog een berg eigen gs om die vlootWAARDE te vergoeden
      waar ik dan nog zou moeten transporteren naar een go
      als ik de optie krijg CoMa zal contact opnemen en bekijken hoe ze het gaan verwijderen

      Ik mag/mocht de vloot niet gebruiken om deel te nemen aan die ags :-p(ander verhaal)
      Begrijp ik volkomen dat zou hem wel helemaal zijn he misbruik van toestanden
      Maar moest de vloot VB: gesloopt worden door derden die het via moonblow kunnen pakken draai ik nog steeds op voor de vlootwaarde ervan desondanks dat het gesloopt is en zij dan winst zouden maken op iets dat niet bestaat.
      tevens ik ben er verantwoordelijk voor zolang het op het acc staat dus ik doe ermee wat ik wil
      is wachten op de persoon in kwestie
      (die het gaat oplossen)

      die vloot zal van het acc verwijdert worden
      enkel ik betaal er niet voor noch wil ik ervoor opdraaien als het gesloopt word door iemand

      greets
      dat tfl acc in gemini moeten ze dan ook effe streepje door heen halen die heb ook niks vergoed!!

      MrNexz @MiniMe dat was het acc wat ook fleet bij kreeg!
      graag ook een oplossing voor zijn gekregen fleet
      SrG
    • BeLikeMe wrote:

      part animals wrote:

      Legend.bdr wrote:

      En nog steeds als ik kijk in de uni, dan zie ik dat de extra 25 miljard gs die de beste speler heeft gehad nog steeds niet is weggehaald.
      Terwijl er van alles wordt gezegd op meerdere topics en ik te horen heb gekregen dat hij het niet mag houden, heeft hij het nog steeds.

      Gaarne werk van maken wie dat ook moet doen.
      euhm ja heb het nognee ik ga het niet verschrotenben niet gek om effe een mega berg DM er tegen te gooien en dan nog een berg eigen gs om die vlootWAARDE te vergoeden
      waar ik dan nog zou moeten transporteren naar een go
      als ik de optie krijg CoMa zal contact opnemen en bekijken hoe ze het gaan verwijderen

      Ik mag/mocht de vloot niet gebruiken om deel te nemen aan die ags :-p(ander verhaal)
      Begrijp ik volkomen dat zou hem wel helemaal zijn he misbruik van toestanden
      Maar moest de vloot VB: gesloopt worden door derden die het via moonblow kunnen pakken draai ik nog steeds op voor de vlootwaarde ervan desondanks dat het gesloopt is en zij dan winst zouden maken op iets dat niet bestaat.
      tevens ik ben er verantwoordelijk voor zolang het op het acc staat dus ik doe ermee wat ik wil
      is wachten op de persoon in kwestie
      (die het gaat oplossen)

      die vloot zal van het acc verwijdert worden
      enkel ik betaal er niet voor noch wil ik ervoor opdraaien als het gesloopt word door iemand

      greets
      dat tfl acc in gemini moeten ze dan ook effe streepje door heen halen die heb ook niks vergoed!!
      MrNexz @MiniMe dat was het acc wat ook fleet bij kreeg!
      graag ook een oplossing voor zijn gekregen fleet
      zoals altijd weer de halve waarheid
    • TDR wat zijn we toch weer leuk bezig hier. Zelf met RIPs vliegen leverde dat jou ook een ban op. Ik weet niet wat je weer zoekt met Threads zoals deze. FF een jaartje wachten dan unbannen ze jeaccount soms na een jaar of ze moeten je nu echt haten. En als je gaat cheaten laat geen vaste patronen achter en bot niet te lang. We kunnen ook een speciale betaalde uni maken waar je mag botten en cheaten dan kunnen wij jou daar in stoppen.

      De snelle link van Ogniter Trolololen.ogniter.eu/
    • Kreela wrote:

      TDR wat zijn we toch weer leuk bezig hier. Zelf met RIPs vliegen leverde dat jou ook een ban op. Ik weet niet wat je weer zoekt met Threads zoals deze. FF een jaartje wachten dan unbannen ze jeaccount soms na een jaar of ze moeten je nu echt haten. En als je gaat cheaten laat geen vaste patronen achter en bot niet te lang. We kunnen ook een speciale betaalde uni maken waar je mag botten en cheaten dan kunnen wij jou daar in stoppen.

      Geen idee waar jij TDR ziet, maar Rewind heeft in dit topic nog niet gepost? Of kijk je naar het so obvious fake account dat aangemaakt is met zijn naam?
      Een brief gaat verder niks uithalen voor TS
    • Hitsugaya Toushiro wrote:

      Kreela wrote:

      TDR wat zijn we toch weer leuk bezig hier. Zelf met RIPs vliegen leverde dat jou ook een ban op. Ik weet niet wat je weer zoekt met Threads zoals deze. FF een jaartje wachten dan unbannen ze jeaccount soms na een jaar of ze moeten je nu echt haten. En als je gaat cheaten laat geen vaste patronen achter en bot niet te lang. We kunnen ook een speciale betaalde uni maken waar je mag botten en cheaten dan kunnen wij jou daar in stoppen.
      Geen idee waar jij TDR ziet, maar Rewind heeft in dit topic nog niet gepost? Of kijk je naar het so obvious fake account dat aangemaakt is met zijn naam?
      Een brief gaat verder niks uithalen voor TS
      Ik weet het ook niet meer in deze Thread ik begrijp dat er bepaalde mensen gewoon boos zijn. Maar om dit te doen ah Bah. Sorry @Hitsugaya Toushiro warns ons maar niet des de beter het is voor de Forum Activiteit. We hebben gewoon dit soort nutteloze threads nodig om in leven te blijven haha.

      De snelle link van Ogniter Trolololen.ogniter.eu/