[TOT: 2.205.627.000] Atlas [Bananana] & Jenske03 [Bananana] & KinG GRiLLiTo [Bananana] vs. Pinkie Pie [MLPF] (A: 645.438.000, V: 1.560.189.000)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • [TOT: 2.205.627.000] Atlas [Bananana] & Jenske03 [Bananana] & KinG GRiLLiTo [Bananana] vs. Pinkie Pie [MLPF] (A: 645.438.000, V: 1.560.189.000)






      NIEUWE AGS NR 1

      Pinkie Pie


      Dames en heren, het duurde niet lang voordat we weer een belangrijke strijd presenteerden.

      We zijn begonnen met jagen, dit was geweldig teamwork, iedereen hielp dit mogelijk te maken, het bleek heel goed, als we het over middelen hadden. Door een kleine fout konden sommige schepen niet binnenkomen, wat ons in één klap de overwinning zou opleveren.

      De strijd eindigde in een gelijkspel, de recs
      niet veel meer dan we hadden berekend, maar we zijn erin geslaagd om absoluut alles te recyclen.

      Hoe dan ook, we vernietigden uiteindelijk wat er nog over was omdat er zoveel deuterium was om te stelen.

      We dragen het op aan onze grote alliantie, kom op Bananas en veel succes met de verdediger in zijn herstel.

      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 27-05-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:



      Aanvaller Atlas [Bananana]



      ________________________________________________

      Licht gevechtsschip 72.09135.086 (−37.005)
      Zwaar gevechtsschip 3.6792.841 (−838)
      Kruiser 4.5924.387 (−205)
      Slagschip 2.8202.796 (−24)
      Interceptor 569567 (−2)
      Reaper 155155
      Pathfinder 564
      541 (−23)
      _________________________________________

      Aanvaller Jenske03 [Bananana]



      ________________________________________________

      Slagschip 1.9431.927 (−16)
      Interceptor 712712
      Bommenwerper 738
      738
      Vernietiger 346
      346
      Reaper 353
      353
      Pathfinder 1.495
      1.443 (−52)
      Klein vrachtschip 13.4976.775 (−6.722)
      Groot vrachtschip 255208 (−47)
      Licht gevechtsschip 77.74038.870 (−38.870)
      Zwaar gevechtsschip 3.7202.963 (−757)
      Kruiser 2.5122.398 (−114)
      _________________________________________

      Aanvaller KinG GRiLLiTo [Bananana]



      ________________________________________________

      Slagschip 3.9173.891 (−26)
      Interceptor 625622 (−3)
      Vernietiger 945945
      Pathfinder 1.670
      1.572 (−98)
      Licht gevechtsschip 102.14946.088 (−56.061)
      Zwaar gevechtsschip 21.16216.233 (−4.929)
      Kruiser 3.4883.281 (−207)
      _________________________________________

      Verdediger Pinkie Pie [MLPF]



      ________________________________________________

      Klein vrachtschip 31.4800
      Groot vrachtschip 13.035
      0
      Licht gevechtsschip 34.017
      0
      Zwaar gevechtsschip 12.152
      0
      Kruiser 4.268
      0
      Slagschip 2.231
      6 (−2.225)
      Recycler 6.0000
      Spionagesonde 32.522
      0
      Bommenwerper 575
      15 (−560)
      Vernietiger 28527 (−258)
      Interceptor 6098 (−601)
      Reaper 407101 (−306)
      Pathfinder 1.7920
      Raketlanceerder 170.000
      0
      Kleine laser 12.500
      0
      Grote laser 2.000
      0
      Ionkanon 400
      0
      Kleine planetaire schildkoepel 1
      0
      Grote planetaire schildkoepel 1
      1
      _________________________________________


      Het gevecht eindigt in een remise.

      De aanvaller steelt:
      0 Metaal, 0 Kristal en 0 Deuterium

      De aanvaller heeft een totaal van 645.438.000 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 1.560.189.000 eenheden verloren.
      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 783.552.293 metaal en 437.555.011 kristal.

      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
      De aanvaller(s) hebben het puin.



      Totale samenvatting winst/verlies:



      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: 319.850.293
      Kristal: 258.330.011
      Deuterium: -2.511.000
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 575.669.304 eenheden winst gemaakt.


      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: -1.036.234.000
      Kristal: -461.678.000
      Deuterium: -62.277.000
      De verdediger(s) hebben een totaal van 1.560.189.000 eenheden verloren.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.3.1
    • "We zijn begonnen met jagen, dit was geweldig teamwork, iedereen hielp dit mogelijk te maken, het bleek heel goed, als we het over middelen hadden"

      Klinkt een beetje alsof je al weken een zwaar target aan het hunten bent, terwijl klappie al sinds begin van deze uni niet meer saved en achter die def ligt hahaha. Leuke slap.

      Pinned
      Retired.

      - Seek Discomfort -
    • Abremsev wrote:

      "We zijn begonnen met jagen, dit was geweldig teamwork, iedereen hielp dit mogelijk te maken, het bleek heel goed, als we het over middelen hadden"

      Klinkt een beetje alsof je al weken een zwaar target aan het hunten bent, terwijl klappie al sinds begin van deze uni niet meer saved en achter die def ligt hahaha. Leuke slap.

      Pinned
      Wat neerbuigend zeg, dat Klapstoeltje niet saved betekend niet dat je helemaal geen voorbereiding nodig hebt.

      Terecht neergehaald die handel.
      [Bananana]
      ______________________________________
      EL-AHRAIRAH
    • "jagen" *kuch* *Kuch*, ik lag al een week of 2 stil daar, te lui, geen zin om te saven, beetje vloot en def aandrukken, beetje expos sturen, dus jagen? nee, mooie slag, maar jullie naraid slaat echt alles xD jullie hebben zelfs verlies gedraaid op de naraid. dan ben je gewoon niet snugger bezig ;)
      dus trots vertellen dat alles binnen is, helemaal prima hoor, maar niet alles mooier laten voorkomen dan dat het daadwerkelijk is..
      -Niets Interessants te melden-
    • El-ahrairah wrote:

      Abremsev wrote:

      "We zijn begonnen met jagen, dit was geweldig teamwork, iedereen hielp dit mogelijk te maken, het bleek heel goed, als we het over middelen hadden"

      Klinkt een beetje alsof je al weken een zwaar target aan het hunten bent, terwijl klappie al sinds begin van deze uni niet meer saved en achter die def ligt hahaha. Leuke slap.

      Pinned
      Wat neerbuigend zeg, dat Klapstoeltje niet saved betekend niet dat je helemaal geen voorbereiding nodig hebt.
      Terecht neergehaald die handel.
      Nee niet neerbuigend hoor, maar vind het betoog een beetje overdreven voor de moeite die gedaan is. Daarnaast is dus tijdens de slag iets mis gegaan met genoeg vloot sturen, en in de na-raid is verlies gedraaid.. dus ondanks al die voorbereiding is er nog steeds zoveel gepruts? I mean.. je gooit je eigen glazen in haha
      Retired.

      - Seek Discomfort -
    • zolang er in het begin van de uni "farm accounts"worden toe gestaan loop je wel uit natuurlijk... ookal ga je tussen nog een keer neer :D..

      word spannend zo.. denk dat ik wat meer rks aanklik :D

      jammer klappppeert
      Every Superhero needs it foe.

      I'll be the big bad, if you wanna play superhero.
    • Abremsev wrote:

      El-ahrairah wrote:

      Abremsev wrote:

      "We zijn begonnen met jagen, dit was geweldig teamwork, iedereen hielp dit mogelijk te maken, het bleek heel goed, als we het over middelen hadden"

      Klinkt een beetje alsof je al weken een zwaar target aan het hunten bent, terwijl klappie al sinds begin van deze uni niet meer saved en achter die def ligt hahaha. Leuke slap.

      Pinned
      Wat neerbuigend zeg, dat Klapstoeltje niet saved betekend niet dat je helemaal geen voorbereiding nodig hebt.Terecht neergehaald die handel.
      Nee niet neerbuigend hoor, maar vind het betoog een beetje overdreven voor de moeite die gedaan is. Daarnaast is dus tijdens de slag iets mis gegaan met genoeg vloot sturen, en in de na-raid is verlies gedraaid.. dus ondanks al die voorbereiding is er nog steeds zoveel gepruts? I mean.. je gooit je eigen glazen in haha
      Klinkt gewoon alsof google translate niet wil vertalen wat hij wil vertellen, lijkt mij ;)
      En al die show enzo moet er ook niet bij, is zodanig interessant dat ik gewoon doorscroll naar de comments... Help hem een beetje ;)

      Zoals in het topic werd aangegeven, Klapper savede niet dus was een hapklare brok lijkt mij ;) desondanks leuke uitstap!
      Ik verwacht jullie binnenkort wel eens aan mij deur ;)
    • Ze hebben geen idee hoe dit gaat.

      Ik zal het samenvatten, de verdediger geloofde dat het onverwoestbaar was en vertrouwde zijn verdediging, uiteindelijk at hij het volledig op.

      Alle bruid en bruidegom komen naar buiten om te verdedigen, kom op, huil niet meer en leer feliciteren. Goedemorgen.
    • GriLLiTo wrote:

      Ze hebben geen idee hoe dit gaat.

      Ik zal het samenvatten, de verdediger geloofde dat het onverwoestbaar was en vertrouwde zijn verdediging, uiteindelijk at hij het volledig op.

      Alle bruid en bruidegom komen naar buiten om te verdedigen, kom op, huil niet meer en leer feliciteren. Goedemorgen.
      grapjas XD ik lag me kapot om jouw ego XD denk je nou echt dat ik geloofde dat mn def onverwoestbaar was? geen aannames maken ventje ;)
      Ik kondigde dit gisteren al aan op onze interne app, dat ik een deze dagen gesloopt zou worden ivm mijn luiheid. dus niet zo hoog van de toren blazen omdat je een inactieve luie speler hebt gesloopt xD
      -Niets Interessants te melden-
    • Klapstoeltje wrote:

      GriLLiTo wrote:

      Ze hebben geen idee hoe dit gaat.

      Ik zal het samenvatten, de verdediger geloofde dat het onverwoestbaar was en vertrouwde zijn verdediging, uiteindelijk at hij het volledig op.

      Alle bruid en bruidegom komen naar buiten om te verdedigen, kom op, huil niet meer en leer feliciteren. Goedemorgen.
      grapjas XD ik lag me kapot om jouw ego XD denk je nou echt dat ik geloofde dat mn def onverwoestbaar was? geen aannames maken ventje ;) Ik kondigde dit gisteren al aan op onze interne app, dat ik een deze dagen gesloopt zou worden ivm mijn luiheid. dus niet zo hoog van de toren blazen omdat je een inactieve luie speler hebt gesloopt xD
      Ik vlieg niet hoog, ik geniet gewoon van het spel.

      Ik werd ook vernietigd en stond weer op, Ik feliciteerde mijn fout, maar het lijkt erop dat je niet weet hoe je het moet doen.

      Ik weet niet hoe ik hun taal moet spreken en het is triest dat ze niet begrijpen hoe of wat ik bedoel. Tot ziens in het spel.
    • GriLLiTo wrote:

      Klapstoeltje wrote:

      GriLLiTo wrote:

      Ze hebben geen idee hoe dit gaat.

      Ik zal het samenvatten, de verdediger geloofde dat het onverwoestbaar was en vertrouwde zijn verdediging, uiteindelijk at hij het volledig op.

      Alle bruid en bruidegom komen naar buiten om te verdedigen, kom op, huil niet meer en leer feliciteren. Goedemorgen.
      grapjas XD ik lag me kapot om jouw ego XD denk je nou echt dat ik geloofde dat mn def onverwoestbaar was? geen aannames maken ventje ;) Ik kondigde dit gisteren al aan op onze interne app, dat ik een deze dagen gesloopt zou worden ivm mijn luiheid. dus niet zo hoog van de toren blazen omdat je een inactieve luie speler hebt gesloopt xD
      Ik vlieg niet hoog, ik geniet gewoon van het spel.
      Ik werd ook vernietigd en stond weer op, Ik feliciteerde mijn fout, maar het lijkt erop dat je niet weet hoe je het moet doen.

      Ik weet niet hoe ik hun taal moet spreken en het is triest dat ze niet begrijpen hoe of wat ik bedoel. Tot ziens in het spel.
      aah, lezen kun je dus ook niet, in mijn eerste post zei ik al dat het een mooie slag was ;) je blaast wel hoog van de toren, maargoed, met jouw ego zie je dat dus niet in ;) je maakt er zo'n groot verhaal van terwijl het in wezen gewoon een simpele spot sim fly is geweest xD
      -Niets Interessants te melden-
    • Klapstoeltje wrote:

      GriLLiTo wrote:

      Klapstoeltje wrote:

      GriLLiTo wrote:

      Ze hebben geen idee hoe dit gaat.

      Ik zal het samenvatten, de verdediger geloofde dat het onverwoestbaar was en vertrouwde zijn verdediging, uiteindelijk at hij het volledig op.

      Alle bruid en bruidegom komen naar buiten om te verdedigen, kom op, huil niet meer en leer feliciteren. Goedemorgen.
      grapjas XD ik lag me kapot om jouw ego XD denk je nou echt dat ik geloofde dat mn def onverwoestbaar was? geen aannames maken ventje ;) Ik kondigde dit gisteren al aan op onze interne app, dat ik een deze dagen gesloopt zou worden ivm mijn luiheid. dus niet zo hoog van de toren blazen omdat je een inactieve luie speler hebt gesloopt xD
      Ik vlieg niet hoog, ik geniet gewoon van het spel.Ik werd ook vernietigd en stond weer op, Ik feliciteerde mijn fout, maar het lijkt erop dat je niet weet hoe je het moet doen.

      Ik weet niet hoe ik hun taal moet spreken en het is triest dat ze niet begrijpen hoe of wat ik bedoel. Tot ziens in het spel.
      aah, lezen kun je dus ook niet, in mijn eerste post zei ik al dat het een mooie slag was ;) je blaast wel hoog van de toren, maargoed, met jouw ego zie je dat dus niet in ;) je maakt er zo'n groot verhaal van terwijl het in wezen gewoon een simpele spot sim fly is geweest xD
      Jammer dat jij na zoveel jaar ogame te spelen ook nog geen gevechtsrapportjes kan lezen, "verliezen draaien bij na-raids",:

      Samenvatting aanvaller(s)Metaal: -16.243.233Kristal: -5.955.630Deuterium: 24.026.330De aanvaller(s) hebben een totaal van 1.827.467 eenheden winst gemaakt.

      En slim zoals je bent, zal je ook wel de waarde van deuterium kennen zeker? ;)

      Anyway, GL rebuild.
    • Jenske03 wrote:

      Klapstoeltje wrote:

      GriLLiTo wrote:

      Klapstoeltje wrote:

      GriLLiTo wrote:

      Ze hebben geen idee hoe dit gaat.

      Ik zal het samenvatten, de verdediger geloofde dat het onverwoestbaar was en vertrouwde zijn verdediging, uiteindelijk at hij het volledig op.

      Alle bruid en bruidegom komen naar buiten om te verdedigen, kom op, huil niet meer en leer feliciteren. Goedemorgen.
      grapjas XD ik lag me kapot om jouw ego XD denk je nou echt dat ik geloofde dat mn def onverwoestbaar was? geen aannames maken ventje ;) Ik kondigde dit gisteren al aan op onze interne app, dat ik een deze dagen gesloopt zou worden ivm mijn luiheid. dus niet zo hoog van de toren blazen omdat je een inactieve luie speler hebt gesloopt xD
      Ik vlieg niet hoog, ik geniet gewoon van het spel.Ik werd ook vernietigd en stond weer op, Ik feliciteerde mijn fout, maar het lijkt erop dat je niet weet hoe je het moet doen.
      Ik weet niet hoe ik hun taal moet spreken en het is triest dat ze niet begrijpen hoe of wat ik bedoel. Tot ziens in het spel.
      aah, lezen kun je dus ook niet, in mijn eerste post zei ik al dat het een mooie slag was ;) je blaast wel hoog van de toren, maargoed, met jouw ego zie je dat dus niet in ;) je maakt er zo'n groot verhaal van terwijl het in wezen gewoon een simpele spot sim fly is geweest xD
      Jammer dat jij na zoveel jaar ogame te spelen ook nog geen gevechtsrapportjes kan lezen, "verliezen draaien bij na-raids",:
      Samenvatting aanvaller(s)Metaal: -16.243.233Kristal: -5.955.630Deuterium: 24.026.330De aanvaller(s) hebben een totaal van 1.827.467 eenheden winst gemaakt.

      En slim zoals je bent, zal je ook wel de waarde van deuterium kennen zeker? ;)

      Anyway, GL rebuild.
      ah dus jullie vlootjes vliegen gratis zonder brandstofkosten? misschien een beetje logisch nadenken voordat je me ergens op denkt te pakken ;) en met de vlootjes waar jullie mee vlogen zal dat echt wel een paar miljoen gekost hebben ;) dus gewoon onnodig die naraid ;) maargoed. ik zal waarschijnlijk wel weer een weerwoord krijgen want ooh jullie weten het zo goed, en ooh jullie hebben zoveel tijd en moeite in de voorbereiding gestoken voor een slag op praktisch een i-tje xD
      -Niets Interessants te melden-

      The post was edited 1 time, last by SailorTwift ().

    • Jeetje man wat een giftige reacties hier. Zelfs van moderators.

      @klapstoeltje. Als je praktisch i bent, waarom ben je jezelf dan zo hard hier aan het verdedigen. Ze hadden je, of ze nou voorbereiding nodig hadden of niet. Wees blij je hoeft nu niet meer te focussen, wens de aanvallers succes, feliciteer ze en ga door met je leven. Ik wens je in ieder geval een goede rebuild als je doorgaat en anders succes in andere unies.

      @attackers, goed gedaan. mooie hit.
    • LordCrono wrote:

      Jeetje man wat een giftige reacties hier. Zelfs van moderators.

      @klapstoeltje. Als je praktisch i bent, waarom ben je jezelf dan zo hard hier aan het verdedigen. Ze hadden je, of ze nou voorbereiding nodig hadden of niet. Wees blij je hoeft nu niet meer te focussen, wens de aanvallers succes, feliciteer ze en ga door met je leven. Ik wens je in ieder geval een goede rebuild als je doorgaat en anders succes in andere unies.

      @attackers, goed gedaan. mooie hit.
      hahahah ik verdedig mezelf niet, ik verbaas me alleen over het hele verhaal er omheen, zo moeilijk was het namelijk niet haha
      -Niets Interessants te melden-
    • LordCrono wrote:

      Jeetje man wat een giftige reacties hier. Zelfs van moderators.

      @klapstoeltje. Als je praktisch i bent, waarom ben je jezelf dan zo hard hier aan het verdedigen. Ze hadden je, of ze nou voorbereiding nodig hadden of niet. Wees blij je hoeft nu niet meer te focussen, wens de aanvallers succes, feliciteer ze en ga door met je leven. Ik wens je in ieder geval een goede rebuild als je doorgaat en anders succes in andere unies.

      @attackers, goed gedaan. mooie hit.
      Ik heb ook nog een persoonlijke mening naast het moderator zijn he? Het is absoluut een leuke hit, maar niet iets bijzonders, dat is het enige wat ik zeg. Het is trouwens precies zoals jij zegt, klappie is geen itje, maar zo lag ie er wel bij, dan ga je toch niet een heel betoog houden hoe veel voorbereiding en moeite er in zit? haha
      Retired.

      - Seek Discomfort -
    • Ik kan me voorstellen dat je inderdaad probeert genoeg vloot bijeen te krijgen zodra je weet dat iemand niet saved of niet meer heel goed saved. Heb ik ook vaak genoeg gedaan, bijv. vroeger in Zagadra als ik zag dat Rob of Saw beetje slordig was, destijds hadden die gewoon de nummer 1 en 2 vloot. Zelfde gedaan met James, HT en Trucker later. 't is niet perse dat je ze dan meteen aankan, meestal zijn de rec's meer het probleem en iedereen moet kunnen.

      Nu waren dit nog wel mensen die wel nog savede, alhoewel ik Saw er af en toe wel op betrapte dat toen niet te doen, maar die kerel heeft zoveel willekeurige wekkers staan de hele nacht door dat daar nooit een pijl op te trekken was.

      Anyways ik weet niets van deze uni, maar hoe ik onze Klapstoel ken zal die toch best wel veel online zijn geweest, mits die nog actief speelt in de andere uni's. Misschien niet meer zoveel geven om deze, maar wel gewoon het tabje open en met enige regelmaat de expo's eruit gooien of een nachtje actief zijn ergens. Dus met het bijeen sprokkelen van mensen, genoeg vloot en de rec's en alles snap ik dat de aanvallers zich een tijdje hebben 'voorbereid' op deze slag.

      Dus lekker prakje, niets op aan te merken, idd niet de meest moeilijke slag om te maken, maar evengoed een behoorlijk vlootje en def waar eventjes doorheen gevlogen wordt, of om beter te zeggen, net niet.

      Klapstoel gl@rb, heren van de bananen alliantie hf met jullie winst :)


      Ps. Als jullie Engels beheersen dan lees ik dat liever dan google translate Nederlands en volgens mij is dat ook gewoon toegestaan op dit forum :P Dit doet me echt soms pijn aan de ogen.
      Ex-GOtje
      Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
      Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
      ~~ Everywhere I go, turtles grow ~~