[TOT: 818.079.000] JamesCameron [Ex Play] vs. Kim Jong Un [Bro] (A: 144.310.000, V: 673.769.000)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Sorry Yoshi, de emoties zitten gewoon zo hoog en eigenlijk is het allemaal James z'n schuld, zoals deze slag maar weer aantoont. Als hij zou stoppen met ons allemaal te prakken zouden wij elkaar niet zo in de haren vliegen. Hij drijft onze groep uiteen door mensen te laten stoppen en het plezier in het spel te ontnemen, de frustraties stapelen op en dat uiten we dan naar elkaar op een ongezonde manier ;(

      Door dit nu zo open te gooien op het forum hoop ik dat James beseft wat dit met ons doet en ons met rust laat, zodat wij kunnen proberen de komende tijd aan onze relatie te werken. :pray:
      Ex-GOtje
      Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
      Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
      ~~ Everywhere I go, turtles grow ~~
    • Plofkop is ook al lang vertrokken door die inactiviteit van jullie, geef hem groot gelijk. Had alleen beter een andere keuze gemaakt in waar die heen ging :P

      OT: nog steeds een geweldige slag, vooral mooi dat die op Elon is :love:
      Ex-GOtje
      Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
      Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
      ~~ Everywhere I go, turtles grow ~~
    • Takeoff wrote:

      Vogel wrote:

      wat een gejank weer zie je dat bro vol zitten met huilende 12 jarige meisjes!!


      dikke hit JC lekker alles slopen daar
      Je lijkt wel een gemiddelde playbooker met je uithalen naar Bro
      Jij bent gewoon boos dat ik na een betere ali dan bro ben gegaan in merkur ;)
      Every Superhero needs it foe.

      I'll be the big bad, if you wanna play superhero.
    • Takeoff wrote:

      Vogel wrote:

      Takeoff wrote:

      Vogel wrote:

      wat een gejank weer zie je dat bro vol zitten met huilende 12 jarige meisjes!!


      dikke hit JC lekker alles slopen daar
      Je lijkt wel een gemiddelde playbooker met je uithalen naar Bro
      Jij bent gewoon boos dat ik na een betere ali dan bro ben gegaan in merkur ;)
      Maar de brony's staan onder Bro, en jullie worden met minder spelers vaker gecrashed
      met 12 spelers gemiddeld 3,5m of 6 spelers gemiddeld 5,9m :D scheel wel een beetje :D

      ennuh vaker gecrashed? wij spamme ook heel het board vol ookal is het meest flutterpony.. het is allemaal team work.. het opletten spotte tijde enzo
      Every Superhero needs it foe.

      I'll be the big bad, if you wanna play superhero.
    • Vogel wrote:

      Takeoff wrote:

      Vogel wrote:

      Takeoff wrote:

      Vogel wrote:

      wat een gejank weer zie je dat bro vol zitten met huilende 12 jarige meisjes!!


      dikke hit JC lekker alles slopen daar
      Je lijkt wel een gemiddelde playbooker met je uithalen naar Bro
      Jij bent gewoon boos dat ik na een betere ali dan bro ben gegaan in merkur ;)
      Maar de brony's staan onder Bro, en jullie worden met minder spelers vaker gecrashed
      met 12 spelers gemiddeld 3,5m of 6 spelers gemiddeld 5,9m :D scheel wel een beetje :D
      ennuh vaker gecrashed? wij spamme ook heel het board vol ookal is het meest flutterpony.. het is allemaal team work.. het opletten spotte tijde enzo
      Ja maar dat was blijkbaar ook maar van korte duur, de vloot wordt nu al verdeeld over de ally of niet? Dus daar gaat jullie enige actieve crasher (oke Saw maakt er soms ook een paar). En je was zelf ook nog Bro ook, je bent pas later bij die groep gekomen dus je bent niet eens een echt lid van hun groepje!


      En James jij kan je vloot niet eens heel houden van je eigen allygenoten dus ssshhhhttt
    • Takeoff wrote:

      Vogel wrote:

      Takeoff wrote:

      Vogel wrote:

      Takeoff wrote:

      Vogel wrote:

      wat een gejank weer zie je dat bro vol zitten met huilende 12 jarige meisjes!!


      dikke hit JC lekker alles slopen daar
      Je lijkt wel een gemiddelde playbooker met je uithalen naar Bro
      Jij bent gewoon boos dat ik na een betere ali dan bro ben gegaan in merkur ;)
      Maar de brony's staan onder Bro, en jullie worden met minder spelers vaker gecrashed
      met 12 spelers gemiddeld 3,5m of 6 spelers gemiddeld 5,9m :D scheel wel een beetje :D ennuh vaker gecrashed? wij spamme ook heel het board vol ookal is het meest flutterpony.. het is allemaal team work.. het opletten spotte tijde enzo
      Ja maar dat was blijkbaar ook maar van korte duur, de vloot wordt nu al verdeeld over de ally of niet? Dus daar gaat jullie enige actieve crasher (oke Saw maakt er soms ook een paar). En je was zelf ook nog Bro ook, je bent pas later bij die groep gekomen dus je bent niet eens een echt lid van hun groepje!

      En James jij kan je vloot niet eens heel houden van je eigen allygenoten dus ssshhhhttt
      saw kwam later dan mij? oO
      ennuh we zien wel wie actief is :D
      Every Superhero needs it foe.

      I'll be the big bad, if you wanna play superhero.
    • Takeoff wrote:

      Vogel wrote:

      Takeoff wrote:

      Vogel wrote:

      Takeoff wrote:

      Vogel wrote:

      wat een gejank weer zie je dat bro vol zitten met huilende 12 jarige meisjes!!


      dikke hit JC lekker alles slopen daar
      Je lijkt wel een gemiddelde playbooker met je uithalen naar Bro
      Jij bent gewoon boos dat ik na een betere ali dan bro ben gegaan in merkur ;)
      Maar de brony's staan onder Bro, en jullie worden met minder spelers vaker gecrashed
      met 12 spelers gemiddeld 3,5m of 6 spelers gemiddeld 5,9m :D scheel wel een beetje :D ennuh vaker gecrashed? wij spamme ook heel het board vol ookal is het meest flutterpony.. het is allemaal team work.. het opletten spotte tijde enzo
      Ja maar dat was blijkbaar ook maar van korte duur, de vloot wordt nu al verdeeld over de ally of niet? Dus daar gaat jullie enige actieve crasher (oke Saw maakt er soms ook een paar). En je was zelf ook nog Bro ook, je bent pas later bij die groep gekomen dus je bent niet eens een echt lid van hun groepje!

      En James jij kan je vloot niet eens heel houden van je eigen allygenoten dus ssshhhhttt

      Hohoho opvliegertje! Ten tijde van de hit waren ze al zeker meer dan 10 minuten geen ally genoot meer dus sssshhhhhhhttttt!

      En over activiteit gesproken.... [Bro] Takeoff (1.918.720) (v) Het wordt maar al te duidelijk dat jij ze ziet vliegen!
      Ik vind dat die erepunten je ontnomen moeten worden. Je vliegt niet eens uit vmode en je hebt een lelijke ally tag. Je wilt toch niet onder zo'n vlag op je targets vliegen? Die straalt zoveel onkunde uit dat op welk target je ook vliegt de vogel altijd gevlogen zal zijn. Het ligt waarschijnlijk aan jullie Bro discord. Met al die naakte wijven die jullie delen is het maar weer duidelijk dat wanneer de stok stijf staat de uil is gaan vliegen. Typisch een gevalletje willen vliegen eer men vleugels heeft. Maargoed, dit relaas moet niet de pan uit vliegen en laten we elkaar niet in de haren blijven vliegen. Ik stel voor dat je twee vliegen in 1 klap slaat. Als je nou eens wat vriendelijker doet zul je merken dat met meer vliegen vangt met honing dan met azijn en dan zal de volgende vogel niet over je netje vliegen ;)
    • Waarom escaleert ineens een week later ofzo mijn nep ruzie met Elon zo?

      't is paar min op 4 en ik snap er geen hol van...

      Anyways jullie zijn allemaal noobs en kunnen blij zijn dat ik niet meer actief speel :)
      Ex-GOtje
      Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
      Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
      ~~ Everywhere I go, turtles grow ~~
    • Mijn grootsheid is allesomvattend een crash doet mij niets, ik rebuild gewoon weer.

      Jij bent zo noob dat een uur deutproductie van mij veel is, dus ik kan jou ook wel een schenking doen Elon :love:
      Ex-GOtje
      Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
      Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
      ~~ Everywhere I go, turtles grow ~~