[TOT: 818.079.000] JamesCameron [Ex Play] vs. Kim Jong Un [Bro] (A: 144.310.000, V: 673.769.000)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • swami_dude wrote:

      Mijn grootsheid is allesomvattend een crash doet mij niets, ik rebuild gewoon weer.

      Jij bent zo noob dat een uur deutproductie van mij veel is, dus ik kan jou ook wel een schenking doen Elon :love:

      jij bent zo noob dat je vergeet te saven voordat je de sauna in gaat ;)

      (HAHAHA OK snap dr helemaal niks meer waarover de rest hebben. Denk dat er teveel boomers hier zitten. Ben denk ik nog niet boomer genoeg om jullie te begrijpen. :| )


      OT: James, netjes gedaan dat je tussen mn expo’s de restjes hebt gepakt! Hf spending! :rolleyes:
      No pain = no gainzz
    • Dat een slag op zo'n klein noobje door de grote James Cameron nu echt 2,5 week het gesprek van de dag is...

      Overigens cringe ik bij het woord boomer, ook bij cringe overigens en bij alles wat de jeugd van tegenwoordig zegt. Ik ben een millenial volgens mij en Elon jij bent het lichtend voorbeeld dat die hele Z generatie vertieft is. De goeie generaties krijgen tenminste een naam, jouw ouders zullen wel van de X generatie zijn, nou dat zie je terug in de opvoeding van deze generatie. Nee dan hebben die boomers mij toch meer fatsoen mee gegeven :P

      Aangezien opvoeding een generatie over slaat, heb ik het volste vertrouwen in de volgende generatie als de millenials weer aan het stuur staan, maar ik hou m'n hart al vast als jouw generatie aan de beurt is om kinderen op te voeden.

      Daarnaast kan het altijd een keer gebeuren als je net een nieuwe sub hebt dat je vergeet je main te saven terwijl je in de sauna zit, dit zegt helemaal niets over je skills. James was zelfs bang om te vliegen omdat hij dacht dat mijn uberskills hem op de één of andere manier gingen pownen, hij wist alleen niet precies hoe want ik lag gewoon offline :P Maar als iemand denkt dat het een val is terwijl je gewoon off ligt lijkt mij dat al een compliment op zich, I rest my case :D



      Misschien raak ik nu wel heel erg offtopic :/ James, je bent een topfleeter, de skills spatten van deze slag af, zomaar tussen expo's door vliegen en de winst was legit nice, want ik ging dus net even kijken wanneer de slag was en was er weer van onder de indruk. Chapeau (denk dat dat Frans is), maar wel lief blijven doen tegen de Bro's he, ze snappen het soms niet helemaal, maar bedoelen het goed :pat:
      Ex-GOtje
      Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
      Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
      ~~ Everywhere I go, turtles grow ~~
    • Swami ik snap dat je spijt hebt bij het verlaten van de Bro ally maar het is oneerlijk om je spijt-gevoelens jegens mij te gebruiken en je oude bro te kleineren... :thumbdown:

      Je blijft wel altijd een Bro in mijn ogen ondanks je swamietjes. Hoop dat je iets beter beter voelt! :love:


      swami_dude wrote:




      Daarnaast kan het altijd een keer gebeuren als je net een nieuwe sub hebt dat je vergeet je main te saven terwijl je in de sauna zit, dit zegt helemaal niets over je skills. James was zelfs bang om te vliegen omdat hij dacht dat mijn uberskills hem op de één of andere manier gingen pownen, hij wist alleen niet precies hoe want ik lag gewoon offline :P Maar als iemand denkt dat het een val is terwijl je gewoon off ligt lijkt mij dat al een compliment op zich, I rest my case :D

      @JamesCameron ik weet niet wat je hebt genomen toen but it seems like good stuff =O (Heb je nog wat btw???? )


      OT: James, deze machtige speler komt het ooit terughalen! Je wint misschien deze slag maar uiteindelijk ga ik de oorlog winnen 8)
      No pain = no gainzz