[TOT: 58.660.301.000] DDD [TFL] vs. smeagol [TKW] (A: 8.345.165.000, V: 50.315.136.000)

    • Smeagol wrote:

      Buckert wrote:

      Smeagol wrote:

      Buckert wrote:

      Mooi om smeagol eens aan de juiste kant van de hof te zien 8o
      daarom speel ik ook altijd en ben jij altijd blauw schijtert..
      Haha ontzettende loser die je bent :thumbsup: Niet zo happen joh.
      ga lekker met je emmertje spelen....

      Speel je om aan de verkeerde kant van het hof te staan? :w00t:

      Lekkere slag en winst :thumbup:
      Ex solo no1.NL

      The post was edited 1 time, last by Legend.bdr ().

    • BeLikeMe wrote:

      Supermercado wrote:

      haha onzin, deze heeft hij helemaal zelf gedaan.
      iig mooie Payback voor de keer dat hij ons er bij heeft genaaid. Ow en nick nog bedankt het door vertellen
      ow heb hij jullie genaait dan ? volgens mij hebben jullie je zelf genaait om dat Jou server niet save was lol :D jij heb jematen genaait om dat je db open was en alles via je database gelezen kon worden :D als we zover terug willen kan ik nog wel door gaan :P wil je dat ik inner kom bij je ?? ik hoor die vraag
      Hmm moest nog even reageren. Het was gezellig dat je er 3 dagen was waarvan 2 in vmode :D
      Maar geef je nou gewoon toe dat je een lek hebt misbruikt om in de database te komen?
      Maar je hebt helemaal gelijk dat was mijn fout.
      Wel geniaal om die berichten te bewerken zodat wij dachten dat het frank was. die had ik niet zien aankomen.
      Frank sorry voor het geloven van nick.
      Trouwens frank ga je je vloot weer opbouwen?

      @alpha mooie haha
    • Supermercado wrote:

      BeLikeMe wrote:

      Supermercado wrote:

      haha onzin, deze heeft hij helemaal zelf gedaan.
      iig mooie Payback voor de keer dat hij ons er bij heeft genaaid. Ow en nick nog bedankt het door vertellen
      ow heb hij jullie genaait dan ? volgens mij hebben jullie je zelf genaait om dat Jou server niet save was lol :D jij heb jematen genaait om dat je db open was en alles via je database gelezen kon worden :D als we zover terug willen kan ik nog wel door gaan :P wil je dat ik inner kom bij je ?? ik hoor die vraag
      Hmm moest nog even reageren. Het was gezellig dat je er 3 dagen was waarvan 2 in vmode :D
      ga je nou zeggen dat ik een vm hoper ben YOURI ?
      3 dagen en dan al key geven of begrijp ik het verkeert ??
      nog wel een wachtwoord van de server boee :thumbdown: :thumbdown: als ik er maar 1 dag was was het wel noob actie!

      en ja vertel maar halve verhalen maar kan jullie goed van slag maken haha blijkt Frank we paken ze terug!!
      SrG