[TOT: 17.407.880.000] Admiral Adama vs. The Script [TROL] (A: 3.411.125.000, V: 13.996.755.000)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • [TOT: 17.407.880.000] Admiral Adama vs. The Script [TROL] (A: 3.411.125.000, V: 13.996.755.000)

      Sinds mijn eerste aanval op Script; moet ik het doen met in- en uit- vakantiemodus hoppen. Aangezien ik in mijn eentje niet tegen die enorme overmacht op kan.
      Vaak als ik uit Vmode kwam lag script min of meer op dezelfde maan en mijn vermoeden was dat hij daar savede op puin of kolo.
      Deze ochtend maar eens een keer wat vroeger opgestaan; een ploffer neergegooid en eens ouderwets 'maantje blazen'. Bij de 5e poging was het raak, kostte me wel 4 waves met 15 rips.
      Maar een lanx op zijn planeet liet zien dat mijn eerdere vermoeden volkomen juist was.

      Vervolgens kwam er een chaotische sim, en daarna nog eentje. Natuurlijk kwam zijn vloot nét nadat de kinderen naar school moesten, dus het was haasten, rennen en vliegen.

      Een sportieve felicitatie gehad en er is nog een flink stuk puin blijven liggen, voor een mooie rebuild.

      NB! na de grote slag, bleven er 66 rips staan en die gingen bij een 2e wave wel plat en zo kon ik toch ook mooi wat gsjes meenemen. Ik heb die 2e wave gewoon als slag toegevoegd voor het hele plaatje.

      gl en rb




      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 08-06-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


      Aanvaller Admiral Adama
      ________________________________________________

      Licht gevechtsschip 832.553
      Kruiser 182.107
      Slagschip 40.000
      Interceptor 40.000
      Vernietiger 150.000
      Reaper 19.975
      Klein vrachtschip 160.000
      _________________________________________

      Verdediger The Script [TROL]
      ________________________________________________

      Klein vrachtschip 42.021
      Groot vrachtschip 302.864
      Licht gevechtsschip 1.000.709
      Zwaar gevechtsschip 464.907
      Kruiser 7.317
      Slagschip 1.627
      Kolonisatieschip 12
      Recycler 4.350
      Spionagesonde 116.632
      Bommenwerper 262
      Vernietiger 1.600
      Ster des Doods 66
      Interceptor 2.264
      Crawler 110
      Reaper 680
      Pathfinder 12.382
      Raketlanceerder 25.000
      Kleine laser 10.000
      Grote laser 2.500
      Gausskanon 500
      Plasmakanon 150
      Kleine planetaire schildkoepel 1
      Grote planetaire schildkoepel 1
      _________________________________________


      Na het gevecht ...

      Aanvaller Admiral Adama
      ________________________________________________

      Licht gevechtsschip 218.438 ( -614.115 )
      Kruiser 175.361 ( -6.746 )
      Slagschip 39.398 ( -602 )
      Interceptor 39.497 ( -503 )
      Vernietiger 148.584 ( -1.416 )
      Reaper 19.787 ( -188 )
      Klein vrachtschip 41.731 ( -118.269 )
      _________________________________________

      Verdediger The Script [TROL]
      ________________________________________________

      Klein vrachtschip 0 ( -42.021 )
      Groot vrachtschip 0 ( -302.864 )
      Licht gevechtsschip 0 ( -1.000.709 )
      Zwaar gevechtsschip 0 ( -464.907 )
      Kruiser 0 ( -7.317 )
      Slagschip 0 ( -1.627 )
      Kolonisatieschip 0 ( -12 )
      Recycler 0 ( -4.350 )
      Spionagesonde 0 ( -116.632 )
      Bommenwerper 0 ( -262 )
      Vernietiger 0 ( -1.600 )
      Ster des Doods 66 ( -0 )
      Interceptor 0 ( -2.264 )
      Crawler 0 ( -110 )
      Reaper 1 ( -679 )
      Pathfinder 0 ( -12.382 )
      Raketlanceerder 0 ( -25.000 )
      Kleine laser 0 ( -10.000 )
      Grote laser 0 ( -2.500 )
      Gausskanon 0 ( -500 )
      Plasmakanon 0 ( -150 )
      Kleine planetaire schildkoepel 0 ( -1 )
      Grote planetaire schildkoepel 0 ( -1 )
      _________________________________________


      Het gevecht eindigt in een remise.

      De aanvaller steelt:
      0 Metaal, 0 Kristal en 0 Deuterium
      755.236.847 Metaal, 373.460.308 Kristal en 235.896.845 Deuterium

      De aanvaller heeft een totaal van 3.411.125.000 eenheden verloren.
      Totale schade aanvaller inclusief na-raids: 3.555.524.000 eenheden.

      De verdediger heeft een totaal van 13.996.755.000 eenheden verloren.
      Totale schade verdediger inclusief na-raids: 14.768.230.000 eenheden.

      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 6.171.720.791 metaal en 3.703.372.511 kristal.
      Extra puin door na-raids: 239.860.200 metaal en 194.200.200 kristal.
      De aanvaller heeft een totaal van 1.364.594.000 eenheden gestolen.

      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
      ________________________________________________

      Puin opgehaald door de aanvaller(s):
      216.412.860 Metaal en 129.859.639 Kristal
      2.535.575.000 Metaal en 2.535.575.000 Kristal

      Totale hoeveelheid puin opgehaald door de aanvaller(s):
      2.751.987.860 Metaal en 2.665.434.639 Kristal



      Totale samenvatting winst/verlies:



      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: 1.080.619.707
      Kristal: 1.971.117.947
      Deuterium: 174.754.845
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 3.226.492.499 eenheden winst gemaakt.


      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: -9.558.672.847
      Kristal: -6.063.874.308
      Deuterium: -510.276.845
      De verdediger(s) hebben een totaal van 16.132.824.000 eenheden verloren.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.3.1
    • Voordat ik weer het verwijt krijg van de poster dat ik zijn posts negeer.
      Even alles op een rijtje zetten.

      Je bent inderdaad vroeg uit vm gekomen (03) en hebt vervolgens een vaste planeet opgeblazen. Het is dus geen ploffer die je gebruikt maar een vaste planeet die je hiervoor gebruikt hebt.
      Vervolgens heb je daar door middel van dm mk's op laten gooien (winst voor gf 1). Toen die maan er uiteindelijk lag heb je inderdaad de maan geblazen en je vond het gelukje voor jou. Vervolgens ben je van class veranderd (winst voor gf 2) en heb je op je maan een spronger ect. lopen dmen. (winst voor gf 3). Al met al maak je nu dus minder winst dan malfidus kan in 1d met zijn expo vloot.

      Daarnaast is realistisch gezien geen deuterium winst maar verlies aan jou kant door vliegkosten ect. Ook zal je net als in het verleden je vloot herbouwen door middel van dm (winst voor gf 4).
      Al met al door het opblazen van je vaste planeet kan ik maar 1 conclusie trekken en dat is dat de enige die op deze slag winst gemaakt heeft GameForge is.

      Jij bent een aantal m in punten kwijt doordat je een planeet kwijt bent, Economy Points: 95 974 285 voor de slag en erna 90.309.355.

      Dan rest mij hierbij nog maar 1 ding en dat is glrb script en hf met wederom dm spenderen Adama.
    • Beetje zure reactie Elsa.
      Ik kan me herinneren dat jij bij aanvang van deze klassen een generaalsklasse had en omwille van inkomsten bent veranderd.
      Om vervolgens met 400k ic (die je zeer hoogst waarschijnlijk ook hebt afgetikt) te gaan expo’en.
      En als jij een kansje zou zien of krijg gooi je bij mij ook een ploffer innerstelsel en tik je spronger af. Net zoals script vanochtend deed.

      nee, jullie staan aan de verkeerde kant van de score en de enige reactie die je kunt geven is die van...hoeveel DM ik wel niet gespendeerd zou hebben.
      Beetje zuur Elsa....
      Maar dat past een beetje bij jou als het niet gaat zoals je wenst

      Een compliment voor de slag had beter gestaan; maar dat staat niet in jouw woordenboek he
    • En even nog on topic
      -de maankans was een openstaande wederdienst waarvoor nog dank anarchy
      -de spronger is afgetikt met boosters.....niet met dm
      -en het afbreken van een planeet.....wat is dat voor mij aan verlies? Je ziet toch hoe ik speel?
      In en uit VM.
      Die ene planeet voel ik niet eens
      -en die klasse ben ik idd veranderd....had daar spijt van dat ik eerder geswitcht was
      -deutwinst is er zeker wel; innerstelsel kostte de brandstof nog geen 50 miljoen. Die mag je nog van de winst afhalen

      misschien beetje verder kijken (of vragen) dan je eigen realiteit breed is

      The post was edited 1 time, last by Caspertvanmierlo ().

    • Caspertvanmierlo wrote:

      Beetje zure reactie Elsa.
      Ik kan me herinneren dat jij bij aanvang van deze klassen een generaalsklasse had en omwille van inkomsten bent veranderd.
      Om vervolgens met 400k ic (die je zeer hoogst waarschijnlijk ook hebt afgetikt) te gaan expo’en.
      En als jij een kansje zou zien of krijg gooi je bij mij ook een ploffer innerstelsel en tik je spronger af. Net zoals script vanochtend deed.

      nee, jullie staan aan de verkeerde kant van de score en de enige reactie die je kunt geven is die van...hoeveel DM ik wel niet gespendeerd zou hebben.
      Beetje zuur Elsa....
      Maar dat past een beetje bij jou als het niet gaat zoals je wenst

      Een compliment voor de slag had beter gestaan; maar dat staat niet in jouw woordenboek he

      Een compliment voor de slag was teveel moeite wss 8|

      Keep up the good work ;)

      En nee @RoadRunner, kom op.. dan moet hij nog een lange weg gaan.. ik gok dat kale eerst die titel krijgt :P
      Ex solo no1.NL

      The post was edited 2 times, last by Legend.bdr ().

    • Haha wat een zure reactie weer knigge. Beetje dm smeert de keel goed en zoals te lezen is er amper wat gebruikt.

      Gewoon een fijn hitje op een trol lid. Alleen wat meer recs bijbouwen voor de volgende keer.

      Hoe gaan jou expo’s dan? Ik hark geen 3 miljard binnen op een dag :( Hoe was dat zwarte gat van laatst? :P
    • Tjah, zoals ingame al aangegeven een prima hitje en succes met het spenderen van de gsjes.

      Zoals Knigge al zei heb je voor deze hit aardig wat eco ingeleverd en mis je ongeveer de helft van het puin. Maar goed, als het vm hoppen je toekomstige speelstijl blijft dan zal deze winst het wel waard geweest zijn ;)

      En het dm gebruik? Ook hier zal je zelf wel hebben overwogen (los van de hoeveelheid) of dat het waard was of niet. GF zal inderdaad wel blij worden van dit soort gelegenheden. Overigens kon ik de sponger op de maan afkopen met alle gevonden dm op expo. Voordeel als je nogal vaak dm vindt tijdens verhoogde dm hoeveelheden.

      Met het puin en de ruimtewerf maar eens kijken hoever we gaan komen met een rebuild. Nogmaals succes met het spenderen van je winst.
    • The Script wrote:



      Zoals Knigge al zei heb je voor deze hit aardig wat eco ingeleverd en mis je ongeveer de helft van het puin. Maar goed, als het vm hoppen je toekomstige speelstijl blijft dan zal deze winst het wel waard geweest zijn ;)
      met een ploffer zoals die jankert al zij maak je meer winst aankomende tijde als met een vaste planeet snap adama wel!! ploffers zijn de bom!
      trol is Jank ali!nog 2 hitjes en die ploffer is terug betaald! maar script waardig ! kan ik wel noemen vm hop en haha gejankt

      heerlijk uitgevoerd adama ! weet nog wel iemand met boosters :D
      daar in die puinhoop!
      SrG
    • Legend.bdr wrote:

      Voorbij gaat niet man, als er nog een klasse is na die 2, dan is het wel heel erg gesteld met sommige :P
      Hadden we in 10 ook niet een werkwoord van Swami gemaakt? Als iemand paar keer kort achter elkaar was neer gehaald, dan was die geswamied? Toch? :P

      OT: lekkere hit, vakhopmodestyle altijd goed

      EX-NR1-HIT-OGAME-NL
      Ind0 6.102.916.201 (Plaats 4 van 1011)
      RETIRED FLEETER - MINES ONLY
    • Knigge wrote:

      Voordat ik weer het verwijt krijg van de poster dat ik zijn posts negeer.
      Even alles op een rijtje zetten.

      Je bent inderdaad vroeg uit vm gekomen (03) en hebt vervolgens een vaste planeet opgeblazen. Het is dus geen ploffer die je gebruikt maar een vaste planeet die je hiervoor gebruikt hebt.
      Vervolgens heb je daar door middel van dm mk's op laten gooien (winst voor gf 1). Toen die maan er uiteindelijk lag heb je inderdaad de maan geblazen en je vond het gelukje voor jou. Vervolgens ben je van class veranderd (winst voor gf 2) en heb je op je maan een spronger ect. lopen dmen. (winst voor gf 3). Al met al maak je nu dus minder winst dan malfidus kan in 1d met zijn expo vloot.

      Daarnaast is realistisch gezien geen deuterium winst maar verlies aan jou kant door vliegkosten ect. Ook zal je net als in het verleden je vloot herbouwen door middel van dm (winst voor gf 4).
      Al met al door het opblazen van je vaste planeet kan ik maar 1 conclusie trekken en dat is dat de enige die op deze slag winst gemaakt heeft GameForge is.

      Jij bent een aantal m in punten kwijt doordat je een planeet kwijt bent, Economy Points: 95 974 285 voor de slag en erna 90.309.355.

      Dan rest mij hierbij nog maar 1 ding en dat is glrb script en hf met wederom dm spenderen Adama.
      Boeien ruurd. Mega tof toch. Gozer ligt wss niet wakker om een paar tientjes, en geeft al helemaal niet om wat punten in een dode uni die al 8000 jaar loopt. Gewoon lekker planeetje slopen om vervolgens iemand zijn vloot te prakken. Ik vind het een top actie! Wat moet je anders in zo'n dode uni? Dat solo-player expo's knallen is de lol ook wel af.

      Snel weer uit v-mode om de volgende neer te beuken Adama!
      Retired.

      - Seek Discomfort -
    • Ind0 wrote:

      Legend.bdr wrote:

      Voorbij gaat niet man, als er nog een klasse is na die 2, dan is het wel heel erg gesteld met sommige :P
      Hadden we in 10 ook niet een werkwoord van Swami gemaakt? Als iemand paar keer kort achter elkaar was neer gehaald, dan was die geswamied? Toch? :P
      OT: lekkere hit, vakhopmodestyle altijd goed

      Klopt helemaal Ind0 :P

      Er komt vast wel weer een vm hit aan 1 dezer dagen :)
      Ex solo no1.NL