[TOT: 622.821.000] Storm King [Bananana] & Jenske03 [Bananana] & Atlas [Bananana] vs. Fluttershy [MLPF] (A: 30.598.000, V: 592.223.000)

    • Ik ben ook niet zo van het reageren of posten op het forum, maar het is een bizar patroon dat hier te zien is dat me dit toch heeft laten doen.

      Wat zo bijzonder is:
      1. Iedereen klaagt dat alle uni's zo snel leegopen en dat er zo weinig spelers zijn.
      2. Bananen leveren een relatief grote groep nieuwe spelers
      3. Enkelen nemen zelfs de moeite om een hele infrastructuur voor de alliantie op te zetten en met toevoegingen te komen.

      Dit zou elkaar toch juist aan moeten moedigen of niet?

      In de praktijk blijkt echter dat alle Ogame veteranen alleen maar de slagen gemaakt door Bananen kunnen bashen en kritiek kunnen leveren.
      "Waarom zo'n overkil, zal wel veel deut gekost hebben"
      "Dom joh, had een naraid gedaan"
      "Had mn vloot al dagen daar liggen, had geen zin meer. Geen kunst aan"
      Bij een slagje waar mogelijk een 7e x een maanvernietiging gedaan is (wat uiteindelijk niet bleek) het meteen richting een ban zoeken / "Durf je wel tegen een GO?" schreeuwen.

      Wat is er nu zo moeilijk om gewoon eens nieuwe spelers aan te moedigen die de moeite nemen om een slag te posten op het forum in plaats van alleen maar kritiek te leveren?
      Daarnaast blijkt ook nog dat alle slagen gepind worden in Merkur die door MLPF gemaakt worden (aka de GO's) en de slagen van de Bananen niet gepind worden.

      Hoe moeilijk is het om nieuwe spelers te verwelkomen, des noods tips te geven en aan te moedigen om te blijven spelen in plaats van alleen maar te bashen.

      Mand.
    • Wel grappig allemaal xD

      ik roep weken niks anders dan dat indep alleen maar pushhits kan maken.. word toch ook niet om gejankt.....
      het geval hier is dat jullie je snel in de underdog positie willen kruipen...
      en indep afgelopen week iedereen wel een keer gehad heeft van jullie alliantie..
      en dan maak je een hitje terug en dan roep ik ook wat (in sarcasme) en begint de ene nog harder te huilen dan de anderen...

      nou nou nou...

      teamlers zijn gewone spelers die ook wel eens wat verkeerd doen ngl...

      en wat die legend allemaal roept is helemaal niks waard die jankt nog steeds over een hit van 4 weken geleden :D..

      as i said.. HF met de winst inde is een noob :D
      Every Superhero needs it foe.

      I'll be the big bad, if you wanna play superhero.
    • Vogel wrote:

      Wel grappig allemaal xD

      ik roep weken niks anders dan dat indep alleen maar pushhits kan maken.. word toch ook niet om gejankt.....
      het geval hier is dat jullie je snel in de underdog positie willen kruipen...
      en indep afgelopen week iedereen wel een keer gehad heeft van jullie alliantie..
      en dan maak je een hitje terug en dan roep ik ook wat (in sarcasme) en begint de ene nog harder te huilen dan de anderen...

      nou nou nou...

      teamlers zijn gewone spelers die ook wel eens wat verkeerd doen ngl...

      en wat die legend allemaal roept is helemaal niks waard die jankt nog steeds over een hit van 4 weken geleden :D..

      as i said.. HF met de winst inde is een noob :D

      Ik jank niet om een slag van 4 weken geleden.
      Geef daar mijn mening.. als ik ga janken had ik wel gezegd dat die vloot nog steeds erop zit en het onbegrijpelijk is dat iemand gesloopt wordt en wordt beloond met een bonus van 25 miljard vloot tegen de paar miljard winst pp van de aanvallers..

      Als je het mij vraagt ben jij vrij weinig waard omdat je te dom bent om het te begrijpen.
      Ex solo no1.NL
    • Legend.bdr wrote:

      Vogel wrote:

      Wel grappig allemaal xD

      ik roep weken niks anders dan dat indep alleen maar pushhits kan maken.. word toch ook niet om gejankt.....
      het geval hier is dat jullie je snel in de underdog positie willen kruipen...
      en indep afgelopen week iedereen wel een keer gehad heeft van jullie alliantie..
      en dan maak je een hitje terug en dan roep ik ook wat (in sarcasme) en begint de ene nog harder te huilen dan de anderen...

      nou nou nou...

      teamlers zijn gewone spelers die ook wel eens wat verkeerd doen ngl...

      en wat die legend allemaal roept is helemaal niks waard die jankt nog steeds over een hit van 4 weken geleden :D..

      as i said.. HF met de winst inde is een noob :D
      Ik jank niet om een slag van 4 weken geleden.
      Geef daar mijn mening.. als ik ga janken had ik wel gezegd dat die vloot nog steeds erop zit en het onbegrijpelijk is dat iemand gesloopt wordt en wordt beloond met een bonus van 25 miljard vloot tegen de paar miljard winst pp van de aanvallers..

      Als je het mij vraagt ben jij vrij weinig waard omdat je te dom bent om het te begrijpen.
      oh dus omdat ik jou mening niet belangrijk vind indeze...
      gaan we persoonlijke aanvallen doen?

      laag bij de grond..ga advocaten zoeken.. of een vloot te slopen...:D
      Every Superhero needs it foe.

      I'll be the big bad, if you wanna play superhero.
    • Schattig slapje mannen. Wel heftig dat het nog steeds met 2 vloten moet, maar inde is ook heel eng natuurlijk.

      Ja ik begin hier ook over, en dat heeft niks te maken met het afkraken van de bananenbende. Die gasten zijn mega actief, en spelen leuk met zijn alle. Moet dat dan een rede zijn dat noob achtige acties niet afgekeurd mogen worden door andere? Zij vliegen met te veel, geen na-raids, inde saved op kolo missie. Het is een en al gepruts, en natuurlijk heerlijk om daar dan op te bashen :D

      Uiteindelijk spelen die boys allemaal lekker door, en trekken ze zich weinig aan van het gemekker hier op het forum denk ik.

      Dus banana bende, enjoy the goodies.

      Oh en Inde, n00b, ga is fatsoenlijk leren saven met je kolomissies. Love you <3

      Pinned
      Retired.

      - Seek Discomfort -
    • GriLLiTo wrote:

      Het is duidelijk dat je niets weet, we hebben 6 vernietigen elk en het verlies was niet veel, als ze gaan om u te vertellen het verhaal, vertel het goed.


      First of all, please do us all a favor in the future : just write it in English. Translate does not work out well.

      Second, and OT : nice hit but indeed follow-ups were mandatory if there were SOOOOO many resources as you knew off. Missing those. Further a very good hit, enjoy the minor profits. All profits to make up for your fallen soldiers are good profits, and makes Merkur interesting again.

      @Independence noodle, wat feed je ze nu bananen? :biggrin: :biggrin: :biggrin:


      Kaiser Chief wrote:

      In een patroon is deze zin niet toepasselijk.
      Doe eens aardig allemaal joh, het is maar een spelletje. Beetje uitdagen en mindgames horen erbij, bij het strategisch oorlogsspel. De sarcasme, waaronder van Vogel, is allemaal begonnen in Libra door mij waar ik al weken lang riep dat ze 'pushhits' maakte. Dit was afkomstig van één serieuze verdenking, waarna we alle andere hits ook maar pushhits zijn gaan noemen voor de fun. Beetje uitdagen van je concurrentie. Aangezien we nu geen directe concurrenten daar meer zijn, noemen we het ook geen pushhits meer. Maar dat betekend niet dat andere deze traditie mogen voortzetten elders :)

      Zoals Abremsev al zei : er wordt aardig geklungeld, maar ze zijn wel erg actief en zeker met vloot ongeacht de tegenslagen. Dat maakt het spel interessant, en met name Merkur, en dan ook nog eens positief actief. Gewoon houden zo! Dikke prima :thumbup:

      “Nobody panics when things go “according to plan”. Even if the plan is horrifying!” - Joker

      The post was edited 1 time, last by QTEKK ().