The game is unplayable now

    • MiniMe wrote:

      BeLikeMe wrote:

      MiniMe wrote:

      GF overtreft zichzelf weer. Laat spelers bij elke venster een Pop Up krijgen ja ja heel verstandig.

      Jongens ik heb gemeld aan GF dat dit gewoon niet kan en ook niet het gewenste resultaat zal opbrengen voor GF. Heb vermeld dat er gewoon erg veel spelers last van hebben en punt staan te stoppen. Hoop dat ze dit keer snel luisteren en snel reageren.
      lolll als of ze gaan luisteren naar nl :D
      Nou ja als ik niks zeg of doe weten we zeker dat ze niet luisteren haha.

      Nick heeft wel enigszins gelijk want er is sinds de update toch niks veranderd.
      Die klote popups zijn er al even en hebben we ook een topic van gemaakt. Heeft niks geholpen.
      Het Tool tips probleem is ook nog steeds niet opgelost terwijl het zo simpel lijkt (tool tip 1 sec later op laten komen tenzij cursor er niet meer op zit)
      Enz
      Enz
    • Supermercado wrote:

      MiniMe wrote:

      BeLikeMe wrote:

      MiniMe wrote:

      GF overtreft zichzelf weer. Laat spelers bij elke venster een Pop Up krijgen ja ja heel verstandig.

      Jongens ik heb gemeld aan GF dat dit gewoon niet kan en ook niet het gewenste resultaat zal opbrengen voor GF. Heb vermeld dat er gewoon erg veel spelers last van hebben en punt staan te stoppen. Hoop dat ze dit keer snel luisteren en snel reageren.
      lolll als of ze gaan luisteren naar nl :D
      Nou ja als ik niks zeg of doe weten we zeker dat ze niet luisteren haha.
      Nick heeft wel enigszins gelijk want er is sinds de update toch niks veranderd.
      Die klote popups zijn er al even en hebben we ook een topic van gemaakt. Heeft niks geholpen.
      Het Tool tips probleem is ook nog steeds niet opgelost terwijl het zo simpel lijkt (tool tip 1 sec later op laten komen tenzij cursor er niet meer op zit)
      Enz
      Enz

      We weten allemaal onderhand wel dat GF een eigen agenda heeft waar niemand van ons inzage of inspraak op heeft. Met iedere update waarbij ze iets willen "fixen", sneaken er weer 2 nieuwe bugs door.
      Die pop-ups voor de Authenticator zijn om gallisch van te worden en is doorgegeven aan GF, mogelijk vanuit alle communities. Tot die tijd is er een work-around om niet het spelplezier te ontnemen van een grote schaal spelers door de zoveelste druppel die de emmer deed overlopen. Maar zeg ook zelf. Als je in dit tijdperk van internet al gewoonweg geen adblocker gebruikt, dan doe je toch iets verkeerd...

      En sinds welke update is er niks veranderd?
      Als het gaat om versie 7 van Ogame... er is aardig wat veranderd, mede door feedback en input vanuit de community.

      Voor de tool-tips: Dit is erg irritant idd, maar Antigame Reborn versie 7.1.2 heeft dat opgelost. Zoals al eerder aangegeven heeft GF een eigen agenda.
      In Oktober zitten we weer met het zoveel jarig bestaan. Blijkbaar heeft GF hier altijd een prio voor, want het 1-mans team dat ze aan het coden hebben werkt niet echt voor de vele bugs waar ook wij binnen het team nog steeds tandenknarsend tegenaan zitten te hikken. Wij zien ook graag verbetering hier in. En dan merk je vooral dat je als team altijd het pispaaltje zal blijven van de community, want wij werken voor GF...
      Ik kan je zeggen dat ik niet voor GF werk, ik werk voor de community. Daarom ook dat we nu tegen de pop-up een adblocker adviseren, terwijl dit vanuit GF totaal niet toegestaan is. Gaan we dan in een dubio zitten wachten tot GF het na honderden berichten door de jaren heen ineens gaat veranderen van hun manier van werken of gaan we een besluit nemen dat voor de spelers binnen de community het spel aangenamer gemaakt kan worden wat binnen onze macht ligt?

      MiniMe kennende zit hij iedere dag bij GF in chat om ze in te lichten over bepaalde zaken die al langdurig duren. Daarover hoeft geen twijfel over te bestaan.