Handelaar actie

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Handelaar actie

      Hallo,

      Nu zie ik dat er een handelaar actie aan zit te komen ( 2K dm kosten i.p.v. 3,5K dm).
      Tegelijkertijd komt er een actie voor oude uni's waarin je 100M gs kunt kopen i.p.v. 10M.

      Mijn vraag is, waarom deze handelaar actie nog gehouden wordt, aangezien de nieuwe uni's geen handelaar hebben ( en persoonlijk vind ik deze actie toch al niet zo interessant).
      En als de actie dan blijft, waarom er dan gelijktijdig geen actie gehouden wordt, juist voor de nieuwe uni's i.p.v. nog een actie voor oude uni's.

      gr,

      Dobby
    • Waarom zou er geen actie mogen zijn voor oudere universa? De meeste acties zijn voor alle universa, deze komt dan net wat minder tot zijn recht, maar de actie komt ongeveer zoveel voor als de MOONS acties om een maan te krijgen... Lijkt me ook meer relevant voor nieuwere universa dan de oudere.
      We klagen ook niet dat ergens luiers in de aanbieding zijn, terwijl we de kinderen niet meer in die leeftijd hebben (en er zelf hopelijk ook al uit zijn gegroeid). Sommige acties passen beter dan andere, so be it :) .

      :: [uni 11] #8 begonnen: 12-12-06 [Anarchy] :: Gemerged naar uni 3 #160 op 09-04-12 ::
      ][ Board Admin ][ || ][ ex Super Moderater ][ || ][ ex Game Operator universum 4, 6, Draco & Hydra ][
    • Lord wrote:

      Waarom zou er geen actie mogen zijn voor oudere universa? De meeste acties zijn voor alle universa, deze komt dan net wat minder tot zijn recht, maar de actie komt ongeveer zoveel voor als de MOONS acties om een maan te krijgen... Lijkt me ook meer relevant voor nieuwere universa dan de oudere.
      We klagen ook niet dat ergens luiers in de aanbieding zijn, terwijl we de kinderen niet meer in die leeftijd hebben (en er zelf hopelijk ook al uit zijn gegroeid). Sommige acties passen beter dan andere, so be it :) .
      Je hoort mij ook niet zeggen dat oude uni's geen actie mogen hebben.
      Het verbaasd me alleen dat ze een combi maken van 2 acties welke beide betrekking hebben op oude uni's.
      Bij nieuwe universa komt dit niet 'net wat minder' tot zijn recht, simpelweg helemaal niet.
      MOONS is misschien niet ideaal voor oudere uni's, maar nog steeds een actie waar je gebruik van kunt maken als je wilt.
      De handelaar actie en de actie specifiek op oude uni's tegelijk, zijn beide totaal niet geldig voor nieuwe uni's.

      Ik vraag simpelweg om dit te evalueren en mogelijk in de toekomst anders te combineren.
      Zo kan er bijvoorbeeld een MOONS actie in combinatie met de handelaar actie gehouden worden. Problem solved lijkt me.