[TOT: 1.977.455.000] Applejack [MLPF] vs. Kaiser Chief [Bananana] (A: 50.141.000, V: 1.927.314.000)

    • Abremsev wrote:

      Takeoff wrote:

      Doc staat met militair vernietigd nog altijd op 1 in de uni, doet dus de meeste/dikste expo's van de uni. Maar zijn vloot is minder dan de helft van de nummer 1 en 2 op dit moment. En waar is de uitdaging in het zoeken naar mensen die je vloot/gs willen sponsoren om te pushen? Misschien moet ik voor Bro dan ook maar een thread openen om te vragen wie dit voor ons wil doen aangezien wij anders niet bij blijven. De uni is anderhalf maand oud en de nummer 1 en 2 (de superaccounts van Bananana en MLPF) hebben beide het dubbele aan vloot vergeleken met de nummer 3.
      Maar ja wij zijn volgens de persoonlijke mening van een teamlid maar jankerds. Het is onze eigen schuld dat nu Bro niet vloot en gs naar Doc of Rob pushen.
      Doe dat dan gewoon?
      Even samengevat, het is oneerlijk omdat in een uni die net een maand of anderhalf open is nu 2 jongens iets hoger staan dan jullie, en het daarom deze week niet mogelijk is om ze te slopen?

      Hyperion - #1 staat 120 miljoen punten voor op #2
      Izar - #1 (In v-mode notabene) staat 15 miljoen punten voor op #2
      Japetus - #1 staat 50 miljoen punten voor op #2
      Kallisto - #1 staat 6 miljoen punten voor op #2 (#1 miner, #2 expo boy, dus die zal daar straks voorbij gaan)
      Merkur - #1 staat nog geen 1 miljoen punten voor op #2, maar 5 miljoen punten voor op #3.

      Ik weet niet, maar ik zie niets wat heel ongewoon is. Ik begrijp dat het vervelend is, maar het is het spel. Dus willen jullie zo graag #1 staan, moet je ook alle bootjes aan 1 van de top spelers verkopen. Lijkt mij behoorlijk oninteressant, gezien je met een ags nu veel makkelijker die #1 neer haalt dan die #1 jullie 5.
      Nu gaat dit spel blijkbaar om zoveel mogelijk spelers kennen die je willen pushen.

      1 laatste vraag. Wat is nou precies het verschil tussen een speler GS geven via de marktplaats of via transport? Het kan allebei, en het is allebei pushing.
      Eventus stultorum magister
    • Ik weet niet of die de threat ervoor is, want het is de slag van Saw. Maar ik snap zeker het punt van Bro. Wat er nu gebeurt kan en mag volgens de spelregels. Maar het klopt natuurlijk van geen kant dat je in feite met 200 miljoen metaal met wat heen en weer handelen met een vriend even een paar miljard vloot kan kopen. Of van 200 miljoen metaal met wat handelen 300 miljoen kristal kan maken.

      Als ouwe lul uit uni 4 hou ik van old skool fleeten maar nu gaat het om expo’s doen en marktplaats vrienden.
      Zeg nou zelf: wie koopt er nu werkelijk 50 bommenwerpers voor 6 miljoen kristal? Dat doe je toch alleen om legaal een vriend te pushen?

      Het gebeurt nu aan alle kanten en het maakt mijn inziens de uni’s wel veel minder leuk. Maar goed, als dit wel veel geld binnenharkt voor GF Zal dit wel de toekomst zijn voor dit spel.
      Ik zie er persoonlijk ook niet de lol van in om de hele dag expo’s te doen en hopen op piraten. Wat is er nou leuker dan de spanning van het maken van een echte slag en de kans op een ninja of een counter?
    • ach waar praten we toch over.
      GF is al jaren bezig ogame te verzieken.. dit is gewoon weer de laaste trend.

      over een half jaar is het weer wat anders :')
      en dan is dit normaal..

      vergeten we allemaal de DM gs kopen optie?
      het afkopen van wachtrijen?
      M.O.O.N.S?

      alles eigenlijk wat nu normaal is en gebruikt word is op een punt als slecht en vervelend gezien..

      leuk idee ambrev.. 10 grootste communities een gezamenlijk plan maken.
      je krijg de NL team niet eens 100% bij elkaar om zoiets te regelen laat staan 10.


      as i said.
      wat boeit het nu wie welke vloot pushed...
      alle pony fleets in saw is voor gecrashed.. raid... expos.. uren dagen bij elkaar...
      Banana precies het zelfde so what..

      dat je bro niet zover krijgt who cares...
      stop met dit verhaal opnieuw te vertellen elke x en doe je eigen ding ;)



      nog steeds een mooie hit saw geweldig!!!!!
      Every Superhero needs it foe.

      I'll be the big bad, if you wanna play superhero.
    • Nu voel ik mij wel ergens verplicht om te reageren.
      Maar ook in het dagelijkse leven wordt er ge-/misbruik gemaakt van het systeem dat voorhanden is.
      Indep stopte, vloot werd verdeeld onder de allyleden.
      Klapper stopte, vloot werd verdeeld onder de allyleden.
      Sparkles stopte met actief fleeten, speedvloot werd verkocht aan mij, overige gaat naar Rainbow.
      Laatste rondje heeft hij de grondstoffen in def gestopt en wat deutmijnen, hij kon ze hier ook voor max terugsturen, dan had ik nog een miljoen extra punten... :blink: , maar dit zou er over geweest zijn ^^
      Als iemand jou zijn vloot aanbied voor minimum terwijl je zo'n 2miljard, aan gs hebt liggen, zou jij dan nee zeggen? Idd ik dacht het niet ;)

      @Takeoff, godganse dagen expo's sturen, expo-vloot uitbouwen, goede deutleveranciers hebben en daardoor militair op 1 staan, daarvoor heb je echt geen skills nodig ;) . Deze persoon zeurt hier alleen maar omdat hij op nr1 wil komen, maar daarnaast heeft hij nog geen zak ( sorry voor mijn taalgebruik ) voor deze uni betekend. ( @Doc Holliday sorry man, maar stop met zeiken :thumbdown: ).

      On topic, de grondstoffen werden goed besteed ;)
    • Ogame is niet meer wat ogame was 10 jaar geleden. Schijnbaar is pushen nu gewoon toegestaan, en dat is het spel. Waarom zijn die expo's niet generfd? Waarom kan dit pushen? Waarom komen er steeds snellere uni's?

      Het spel is gewoon op zich veranderd, en veel meer in lijn met de andere spellen van gameforge. Elke uni is de eerste 2 maanden mega actief ( Een heel stuk meer dan een jaar of 2 geleden aan het begin van uni's) en daarna is het weer afgelopen. blijven er 1 of 2 op de top staan, de rest is verkocht of kapot. Geluk is, tegen die tijd is er al weer een nieuwe uni, waar het nog sneller gaat!

      het meeste geld word er in het begin van de uni gepompt, omdat iedereen dan nog op 1 kan komen, daarna is het niet boeiend meer. Ander soort spelletje dan ogame was, gaat denk ik alleen nog maar meer worden zoals dit.

      Nieuwe merge functies etc. die je over de verschillende fora ziet gaan zullen er voor zorgen dat al die oude rotten met top accountjes deze misschien wel bij elkaar kunnen gooien voor een interessante late-game uni.

      Oh, en over of dit de juiste plek is, nee natuurlijk niet, maar opzich geen foute discussie waarin Applejack relevant is om te bespreken, dus kan prima ;)
      Retired.

      - Seek Discomfort -
    • Wat een gezeik weer. Het vlootjes kopen is jammer, maar het doelloos klagen op het forum nog erger. Deal with it, of stop.

      Expo's vind ik een toevoeging. Waar je voorheen achter minervlootjes aan kon gaan en "that's it" heb je nu tientallen leuke vlootjes rondvliegen ipv de standaard 50k gv + 1 rip. Verder kan je puin stelen en is er weer volop werfproductie... Kortom, er is weer wat te doen als fleeter. Saw maakt uitstekend gebruik hiervan gezien zijn xx vloot en kan dikke hits maken. Als je als Doc net zoals in gemini destijds enkel op je maan of in de piratenhemel verblijft en daar lekker lonely voor je zelf wat zit te solo-en kan je natuurlijk nooit profiteren van de nieuwe mogelijkheden! Je hebt namelijk geen vriendjes want je zit in je eentje in je eigen speeltuin te spelen. En maar zuur kijken hoe anderen samenwerken....

      Top hit saw! Op naar meer 8)