[TOT: 1.977.455.000] Applejack [MLPF] vs. Kaiser Chief [Bananana] (A: 50.141.000, V: 1.927.314.000)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • [TOT: 1.977.455.000] Applejack [MLPF] vs. Kaiser Chief [Bananana] (A: 50.141.000, V: 1.927.314.000)

      Kreeg deze morgen de tip van Loneranger dat Kaiser wel heel off lag en deze keer niet achter zijn def en ook al niet in vmode zoals de laatste week.
      Er werd al gespeculeerd dat deze vloot wel eens gepushed zou worden in één van de andere bananenvlootjes, maar dit zijn dan ook alleen maar speculaties ;)
      Het enige en altijd voorkomende probleem bij zo'n hits, nooit genoeg deut op die maan :rolleyes: . Zeker omdat het al dik 100stelsels vliegen was.
      Vanuit alle hoeken werd dan deut naar die ene maan verstuurd zodat m'n xx konden launchen en daarna de recs...
      @Bunny Thx voor de recs :love:
      @LoneRanger Thx voor de tip en het reccen! <3


      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 19-06-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


      Aanvaller Applejack [MLPF]
      ________________________________________________

      Kruiser 70.601
      _________________________________________

      Verdediger Kaiser Chief [Bananana]
      ________________________________________________

      Klein vrachtschip 23.362
      Groot vrachtschip 30.234
      Licht gevechtsschip 331.595
      Kolonisatieschip 2
      Ster des Doods 2
      Pathfinder 4.628
      Raketlanceerder 547
      Kleine laser 18

      _________________________________________


      Na het gevecht ...

      Aanvaller Applejack [MLPF]
      ________________________________________________

      Kruiser 68.872 ( -1.729 )
      _________________________________________

      Verdediger Kaiser Chief [Bananana]
      ________________________________________________

      Klein vrachtschip 0 ( -23.362 )
      Groot vrachtschip 0 ( -30.234 )
      Licht gevechtsschip 0 ( -331.595 )
      Kolonisatieschip 0 ( -2 )
      Ster des Doods 2 ( -0 )
      Pathfinder 0 ( -4.628 )
      Raketlanceerder 0 ( -547 )
      Kleine laser 0 ( -18 )

      _________________________________________


      Het gevecht eindigt in een remise.

      De aanvaller steelt:
      0 Metaal, 0 Kristal en 0 Deuterium
      52.310.262 Metaal, 13.513.743 Kristal en 611.016 Deuterium
      13.077.566 Metaal, 3.378.435 Kristal en 152.754 Deuterium

      De aanvaller heeft een totaal van 50.141.000 eenheden verloren.
      Totale schade aanvaller inclusief na-raids: 53.789.000 eenheden.

      De verdediger heeft een totaal van 1.927.314.000 eenheden verloren.
      Totale schade verdediger inclusief na-raids: 1.948.684.000 eenheden.

      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 906.175.900 metaal en 448.900.200 kristal.
      Extra puin door na-raids: 8.581.300 metaal en 6.572.300 kristal.
      De aanvaller heeft een totaal van 83.043.776 eenheden gestolen.

      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
      ________________________________________________

      Puin opgehaald door de aanvaller(s):
      50.793.500 Metaal en 50.793.500 Kristal
      74.325.000 Metaal en 74.325.000 Kristal
      789.638.700 Metaal en 330.377.800 Kristal

      Totale hoeveelheid puin opgehaald door de aanvaller(s):
      914.757.200 Metaal en 455.496.300 Kristal



      Totale samenvatting winst/verlies:



      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: 943.306.028
      Kristal: 458.896.478
      Deuterium: -2.694.230
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 1.399.508.276 eenheden winst gemaakt.


      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: -1.337.823.328
      Kristal: -654.096.678
      Deuterium: -39.807.770
      De verdediger(s) hebben een totaal van 2.031.727.776 eenheden verloren.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.3.1
    • Doc Holliday wrote:

      Bananen worden gepushed door bananen, ponies door ponies, en nu ook ponies door bananen. Het kan niet op. Een groot pushfest in Merkur, en Team/GameForge zag dat het goed was :thumbsup:

      Verder mooie profits natuurlijk.

      denk niet dat dit een pushhit was maar verder wel raak ingeschat denk ik zo. speculaties te over maar als je de stats analyseert is er wel grond voor.

      Mooi afgeknald verder, lol @ kruisers

      LR is een goede spotter :)

      enjoy de vakantiemodus Kaiser Chief
      "My ambition is handicapped by laziness"
      — Charles Bukowski (Factotum)
    • Uitstekend gevecht MrSaw en een mooi inkomen, alleen voor u, gefeliciteerd.

      Ik heb gehoord dat je me mist :P

      Jammer voor de vriend, hij zou de vmode-knop hebben laten liggen, veel geluk met wat hij beslist.
    • GriLLiTo wrote:

      Uitstekend gevecht MrSaw en een mooi inkomen, alleen voor u, gefeliciteerd.

      Ik heb gehoord dat je me mist :P

      Jammer voor de vriend, hij zou de vmode-knop hebben laten liggen, veel geluk met wat hij beslist.
      Missen is een groot woord als je al de ganse tijd aanwezig bent ;) , ik hoop dat je snel jouw naam terug veranderd naar jouw oude naam want eer ik The FerniicX deftig ga kunnen typen zonder te spieken zijn we weer enkele weken verder :P
    • MrSaw wrote:

      GriLLiTo wrote:

      Uitstekend gevecht MrSaw en een mooi inkomen, alleen voor u, gefeliciteerd.

      Ik heb gehoord dat je me mist :P

      Jammer voor de vriend, hij zou de vmode-knop hebben laten liggen, veel geluk met wat hij beslist.
      Missen is een groot woord als je al de ganse tijd aanwezig bent ;) , ik hoop dat je snel jouw naam terug veranderd naar jouw oude naam want eer ik The FerniicX deftig ga kunnen typen zonder te spieken zijn we weer enkele weken verder :P
      Laten we het hebben over het bedriegen van mijn lieve Mr. Saw? Het is iets wat je niet eens moet noemen :D Ik heb alleen maar 100% legale veranderingen gezien aan beide kanten... :P :love:

      Geniet van de winst, tot ziens, maatje. :thumbsup:
    • Doc Holliday wrote:

      Bananen worden gepushed door bananen, ponies door ponies, en nu ook ponies door bananen. Het kan niet op. Een groot pushfest in Merkur, en Team/GameForge zag dat het goed was :thumbsup:

      Verder mooie profits natuurlijk.
      anders in Libra wel... da mag je gwn botte want da is gwn toegestaan volgus t team ... ondanks harde bewijzen hiervoor (iemand 63 uur lang wakker en contstant expedities doen direct na aankomst en na 3 uur off te zijn toch wr 72 uur on zijn --> onmenselijk). tijd voor wa goeie teamveranderinge en go's aanwijze die wel eens grondig onderzoeke en optrede

      vroegaaaah ging da allemaal nie zo, werdt gwn hard opgtrede of spelers nou zeike erover of nie..

      on topic : mooie hit, ma 70k xx nu al hebbe in een vrij niuewe uni is waanzin ... wel dikke dmg
    • Abremsev wrote:

      Altijd mooi hoe iedereen huilt over 'pushen' in plaats van gewoon zorgt dat alle 'pushers' stuk gaan. MP is helaas nu part of the game, zal wel blijven, doe er je voordeel mee ;)

      Lekker gewerkt weer saw, blijf die gappies opslokken!

      Pinnetje
      Als dat het teammotto is, ben er maar trots op.

      Dit zijn de allerduidelijkste gevallen van pushing die ik in mijn 16 OGame-jaren heb gezien. Het feit dat het kan maakt het nog niet legaal. Dergelijke groots opgezette constructies is gewoon pushen met doel om een account groot te pushen en vinkt daarmee ieder vakje van de pushing-kenmerken aan. Het er openlijk te koop mee lopen maakt het zo mogelijk nog ergerlijker.

      Het is mij mijn eer te na om op deze manier mijn accounts te verdubbelen. Er valt weinig stuk te maken als account opeens samensmelten tot superaccounts die niet meer in verhouding staan wat jij ook zou moeten weten.

      Ondertussen 'huil' ik maar verder om de verdere teloorgang van het spel, ga zo door. :thumbup:
      Eventus stultorum magister
    • Legend.bdr wrote:

      Ik heb nog zakdoekjes over en doe met je mee Doc.
      Ooit zo'n leuk spel bruut verkracht.

      Lekkere winst Mr Saw

      hf ermee
      ik ben het niet enorm vaak met legleg eens, en ook zeker niet vaak met abrem oneens. Maar dit gaat echt veel te ver allemaal.

      Vloot voor minimale prijs verkopen is nog wel te accepteren (tot een bepaalde hoogte), maar dat er helemaal niks wordt gedaan aan het voor maximale prijs inkopen van vlootnom diezelfee vloot voor minimale prijs weer te verkopen aan diegen en zo dus al je gs kan geven door te herhalen is iig iets waar opnieuw naar gekeken moet worden.

      Het nieuwe systeem zonder handelaar is lastig en brengt hele andere beperkingen met zich mee dan in andere universa, dit in combinatie met dat iedereen een expovloot maak en dus target is voor fleeters is best een leuke twist opnhet oude vertrouede oga.e.

      Maar helaas helaas moet dit helemaal verpest worden door deze pushingpraktijken. Ik denk ook dat de spelers die zich eraan schuldig maken nietbveel ontweten kan worden, omdat ze bij proberen te blijvrn en dit een manier is. Maar facking hell go's, voor de marktplaats bestond mocht je ook niet deut verkopen voor 3 metaal en weer terugkolen voor 2 metaal dus waarom nu wel?? (Of het nou deut,oot of wat dan ook is),

      Ik denk niet dat hier dikke straffen op moeten komen voor wat al gebeurd is (het verkregen voordeel wegnemen zou wel kunnen), omdatnhet in dit systeem kan en er goed misbruik van wordt gemaakt. Maar alsjeblieft zorg dat hier iig een paar regels over komen die ook gewoon gelijk een ban kunnen toekennen.

      Is dit niet helemaalnhet goede topic, wellicht. Maar ik zet het tkch hier neer omdat het 4 uurbsnachts is en ik wel eens helderder ben geweest.

      TLDR: doe gvd iets aan de legale marktplaats pushing die nu mogelijk is
    • Doc Holliday wrote:

      Abremsev wrote:

      Altijd mooi hoe iedereen huilt over 'pushen' in plaats van gewoon zorgt dat alle 'pushers' stuk gaan. MP is helaas nu part of the game, zal wel blijven, doe er je voordeel mee ;)

      Lekker gewerkt weer saw, blijf die gappies opslokken!

      Pinnetje
      Als dat het teammotto is, ben er maar trots op.
      Laat het heel erg duidelijk zijn dat ik in dit geval NIET voor het team spreek, maar voor mezelf. Dat zou jij als ex teamler volgens mij heel goed moeten snappen dus vind ik het vrij droevig dat je daar je statement mee opent.

      Is het zo dat het echt zieke pushing is? Ja zeker.
      Is het zo dat het in gaat tegen pushing regels die we eerder al hadden? Jup, je kan kopen/verkopen wat je wilt opeens.

      Dus al jullie punten zijn zeker valid, maar dit is de keuze van gameforge. Helaas kan niemand daar nu wat tegen doen. Ik ben persoonlijk al bezig om een initiatief te starten dat we in de 10 grootste communities gaan vragen of de MP geupdate kan worden dat niks voor MINDER dan de basis waarde verkocht kan worden. (E.G. de kosten van een bootje, mogelijk omgerekend 2.5/1.5/1)

      Misschien als we dit in alle grote communities in het gesprek kunnen brengen, en steun krijgen, dat gameforge gaat luisteren.

      Tot die tijd is dit wat ogame is, en is alles wat mogelijk is met de marktplaats gewoon legaal. zo zijn er wel meer dingen die legaal zijn en in mijn ogen onzin zijn, ook al voor deze update.

      Dus ja je kan stoppen en in een hoekje gaan zitten huilen dat het oneerlijk is dat iemand meer contacten etc. heeft en dus meer vloot kan kopen dan jij, of je zoekt de uitdaging hier in en speelt lekker verder.
      Retired.

      - Seek Discomfort -
    • Abremsev wrote:

      Doc Holliday wrote:

      Abremsev wrote:

      Altijd mooi hoe iedereen huilt over 'pushen' in plaats van gewoon zorgt dat alle 'pushers' stuk gaan. MP is helaas nu part of the game, zal wel blijven, doe er je voordeel mee ;)

      Lekker gewerkt weer saw, blijf die gappies opslokken!

      Pinnetje
      Als dat het teammotto is, ben er maar trots op.
      Laat het heel erg duidelijk zijn dat ik in dit geval NIET voor het team spreek, maar voor mezelf. Dat zou jij als ex teamler volgens mij heel goed moeten snappen dus vind ik het vrij droevig dat je daar je statement mee opent.
      [...]

      Dus ja je kan stoppen en in een hoekje gaan zitten huilen dat het oneerlijk is dat iemand meer contacten etc. heeft en dus meer vloot kan kopen dan jij, of je zoekt de uitdaging hier in en speelt lekker verder.
      Doc staat met militair vernietigd nog altijd op 1 in de uni, doet dus de meeste/dikste expo's van de uni. Maar zijn vloot is minder dan de helft van de nummer 1 en 2 op dit moment. En waar is de uitdaging in het zoeken naar mensen die je vloot/gs willen sponsoren om te pushen? Misschien moet ik voor Bro dan ook maar een thread openen om te vragen wie dit voor ons wil doen aangezien wij anders niet bij blijven. De uni is anderhalf maand oud en de nummer 1 en 2 (de superaccounts van Bananana en MLPF) hebben beide het dubbele aan vloot vergeleken met de nummer 3.

      Maar ja wij zijn volgens de persoonlijke mening van een teamlid maar jankerds. Het is onze eigen schuld dat nu Bro niet vloot en gs naar Doc of Rob pushen.
    • Takeoff wrote:

      Doc staat met militair vernietigd nog altijd op 1 in de uni, doet dus de meeste/dikste expo's van de uni. Maar zijn vloot is minder dan de helft van de nummer 1 en 2 op dit moment. En waar is de uitdaging in het zoeken naar mensen die je vloot/gs willen sponsoren om te pushen? Misschien moet ik voor Bro dan ook maar een thread openen om te vragen wie dit voor ons wil doen aangezien wij anders niet bij blijven. De uni is anderhalf maand oud en de nummer 1 en 2 (de superaccounts van Bananana en MLPF) hebben beide het dubbele aan vloot vergeleken met de nummer 3.
      Maar ja wij zijn volgens de persoonlijke mening van een teamlid maar jankerds. Het is onze eigen schuld dat nu Bro niet vloot en gs naar Doc of Rob pushen.
      Doe dat dan gewoon?

      Even samengevat, het is oneerlijk omdat in een uni die net een maand of anderhalf open is nu 2 jongens iets hoger staan dan jullie, en het daarom deze week niet mogelijk is om ze te slopen?

      Hyperion - #1 staat 120 miljoen punten voor op #2
      Izar - #1 (In v-mode notabene) staat 15 miljoen punten voor op #2
      Japetus - #1 staat 50 miljoen punten voor op #2
      Kallisto - #1 staat 6 miljoen punten voor op #2 (#1 miner, #2 expo boy, dus die zal daar straks voorbij gaan)
      Merkur - #1 staat nog geen 1 miljoen punten voor op #2, maar 5 miljoen punten voor op #3.

      Ik weet niet, maar ik zie niets wat heel ongewoon is. Ik begrijp dat het vervelend is, maar het is het spel. Dus willen jullie zo graag #1 staan, moet je ook alle bootjes aan 1 van de top spelers verkopen. Lijkt mij behoorlijk oninteressant, gezien je met een ags nu veel makkelijker die #1 neer haalt dan die #1 jullie 5.
      Retired.

      - Seek Discomfort -