Abremsev wrote:
Doe dat dan gewoon?Takeoff wrote:
Doc staat met militair vernietigd nog altijd op 1 in de uni, doet dus de meeste/dikste expo's van de uni. Maar zijn vloot is minder dan de helft van de nummer 1 en 2 op dit moment. En waar is de uitdaging in het zoeken naar mensen die je vloot/gs willen sponsoren om te pushen? Misschien moet ik voor Bro dan ook maar een thread openen om te vragen wie dit voor ons wil doen aangezien wij anders niet bij blijven. De uni is anderhalf maand oud en de nummer 1 en 2 (de superaccounts van Bananana en MLPF) hebben beide het dubbele aan vloot vergeleken met de nummer 3.
Maar ja wij zijn volgens de persoonlijke mening van een teamlid maar jankerds. Het is onze eigen schuld dat nu Bro niet vloot en gs naar Doc of Rob pushen.
Even samengevat, het is oneerlijk omdat in een uni die net een maand of anderhalf open is nu 2 jongens iets hoger staan dan jullie, en het daarom deze week niet mogelijk is om ze te slopen?
Hyperion - #1 staat 120 miljoen punten voor op #2
Izar - #1 (In v-mode notabene) staat 15 miljoen punten voor op #2
Japetus - #1 staat 50 miljoen punten voor op #2
Kallisto - #1 staat 6 miljoen punten voor op #2 (#1 miner, #2 expo boy, dus die zal daar straks voorbij gaan)
Merkur - #1 staat nog geen 1 miljoen punten voor op #2, maar 5 miljoen punten voor op #3.
Ik weet niet, maar ik zie niets wat heel ongewoon is. Ik begrijp dat het vervelend is, maar het is het spel. Dus willen jullie zo graag #1 staan, moet je ook alle bootjes aan 1 van de top spelers verkopen. Lijkt mij behoorlijk oninteressant, gezien je met een ags nu veel makkelijker die #1 neer haalt dan die #1 jullie 5.
1 laatste vraag. Wat is nou precies het verschil tussen een speler GS geven via de marktplaats of via transport? Het kan allebei, en het is allebei pushing.
Eventus stultorum magister