Bro zoekt pushaccounts

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Takeoff wrote:

      Vogel wrote:

      Takeoff wrote:

      Alpatsjino wrote:

      Als iemand een accountje voor me fixed waarbij ik niet teveel hoef te doen wil ik ook wel wat pushen hoor :P
      Nice! gaan we fixen@Vogel lever je account eens in, die is toch opgebouwd in Bro dus geef maar terug. Kan Alpa mooi van achter die def ons pushen. Tenzij je die ook verschroot hebt voor pushing purposes natuurlijk
      ten eerste opgebouwd door mij!ten 2de tuurlijk in saw gepushedten 3de je blijft wel bezig he...
      gaat lekker huile dat je niet slim genoeg was om er zelf aan te denken begin van de uni..

      want ik kwam met een plan en ik ging met een plan nu jij weer :)
      Jij begon in dit topic Bro te bashen omdat je aandacht tekort hebt. En ik wist niet dat het legaal was, jij ws ook niet maarja aangezien je een verleden hebt van vriendjes die bekende botters zijn neem jij het vast ook niet zo nauw met de regels. Sterker nog toen ik voor de grap riep dat ik een bot wilde had jij al een linkje klaar voor me.
      Maar je hebt je aandacht weer, negatieve aandacht is ook aandacht he! Dus nu kom jij vast weer, want je geniet van de aandacht.



      On-topic: kan een mod aub even werk maken in deze thread? ik heb al meerdere off-topic posts gerapporteerd, maar ze blijven maar komen helaas. Wij proberen hier serieuze handel te doen

      Beetje naïef om iedereen te reporten voor off-topic gaan, maar wel overal op reageren wat net zo off-topic is toch? Ik vind persoonlijk de discussie juist mooi passen bij het draadje. En als ik dan serieus reageer ga je er niet eens op in? :bye:

      Graag even on-topic houden vanaf nu op verzoek van de topic-starter.
      Retired.

      - Seek Discomfort -
    • wie tagged wie???

      ennuhhh noem je dit nu een serieus topic??
      je maakt dit hele topic aan om te huile over iets wat gf legaal heeft gemaakt :D

      en botte ja zeker ik roep toch ook niks anders dan dat ik bot ;)
      heb ik ooit beweert dat het niet zo is???
      die link van die bot is een tijdje geleden ingame overal rond gegaan :'D

      anyway veel plezier met je huil topic en als je mij niet tagged hoor je ook niet van me.

      leuke huiltopic (das ontopic)
      Every Superhero needs it foe.

      I'll be the big bad, if you wanna play superhero.
    • Spacez0r wrote:

      Op zich wel.. maar heb dan wel wat tegemoetkoming nodig in Libra, heb het gevoel dat ik het anders niet kan bijbenen met de andere poesjers
      Naar wie refereer je @Spacez0r ? S-6 of EOD? Als je nu EOD gaat noemen, dan ben je @Compro 2.0 die zonder bewijzen ons cheaters en botters blijft noemen.

      @Takeoff vragen kan altijd, maar soms loop je vol tegen een dichte deur aan. Dan kun je beter opgeven en gewoon doorhobbelen waar het gebleven is. Het spel is nooit eerlijk geweest, maar daarom is het een oorlogsspel. Oorlog wordt nooit eerlijk gewonnen. Vandaar de uitspraak :

      "It is not about who is right, it is about who is left"

      Uiteraard zijn er regels, en zolang men zich aan de regels houdt hoeft het team niet op te treden. Moet het team optreden, dan gaat het niet om oorlogsstrategieën maar om daadwerkelijk valsspelen. Eerlijk verkregen middelen door aankoop is niet tegen de regels, er wordt voor betaald door middel van grondstoffen. Dat even later hetzelfde gebeurd maar andersom, dat is aan de (ver)kopers zelf om te bepalen. Er zitten marges in de marktplaats, en daar dient men mee te handelen. Slimme verkopers verdienen, domme verkopers verliezen. Zo gaat het zelfs in het echte leven 8)

      @Vogel laat die jongen toch eens metrust, die heeft het al moeilijk genoeg zo te zien. Met zweetbilletjes elke keer wakker worden, en met zweetbilletjes telkens weer naar bed gaan, hopende dat zijn laatste nieuwe account in NL niet kapot is gegaan aan 70k+ kruisers van @MrSaw :saint: :saint: :saint:

      “Nobody panics when things go “according to plan”. Even if the plan is horrifying!” - Joker
    • QTEKK wrote:

      Spacez0r wrote:

      Op zich wel.. maar heb dan wel wat tegemoetkoming nodig in Libra, heb het gevoel dat ik het anders niet kan bijbenen met de andere poesjers
      Naar wie refereer je @Spacez0r ? S-6 of EOD? Als je nu EOD gaat noemen, dan ben je @Compro 2.0 die zonder bewijzen ons cheaters en botters blijft noemen.
      @Takeoff vragen kan altijd, maar soms loop je vol tegen een dichte deur aan. Dan kun je beter opgeven en gewoon doorhobbelen waar het gebleven is. Het spel is nooit eerlijk geweest, maar daarom is het een oorlogsspel. Oorlog wordt nooit eerlijk gewonnen. Vandaar de uitspraak :

      "It is not about who is right, it is about who is left"

      Uiteraard zijn er regels, en zolang men zich aan de regels houdt hoeft het team niet op te treden. Moet het team optreden, dan gaat het niet om oorlogsstrategieën maar om daadwerkelijk valsspelen. Eerlijk verkregen middelen door aankoop is niet tegen de regels, er wordt voor betaald door middel van grondstoffen. Dat even later hetzelfde gebeurd maar andersom, dat is aan de (ver)kopers zelf om te bepalen. Er zitten marges in de marktplaats, en daar dient men mee te handelen. Slimme verkopers verdienen, domme verkopers verliezen. Zo gaat het zelfs in het echte leven 8)

      @Vogel laat die jongen toch eens metrust, die heeft het al moeilijk genoeg zo te zien. Met zweetbilletjes elke keer wakker worden, en met zweetbilletjes telkens weer naar bed gaan, hopende dat zijn laatste nieuwe account in NL niet kapot is gegaan aan 70k+ kruisers van @MrSaw :saint: :saint: :saint:
      Er hebben zich al meerdere mensen aangemeld dus het heeft nog echt effect ook hahah. En ik heb Saw privé al verteld dat het niks persoonlijks is tegen hem, wij waren in zaga alliantiegenootjes :)
      Sterker nog, ik heb Saw en Stephan nog gekoppeld ook. Ik heb ze in contact gebracht toen Stephan ook in Zaga bij Bro wilde en graag op Saw zijn account wilde. Dus bij deze even wat dingen opgehelderd :D

      Maar Qtekk wil je ons ook pushen? ik kan je eventueel in een andere uni terug pushen als je wil
    • Takeoff wrote:

      Er hebben zich al meerdere mensen aangemeld dus het heeft nog echt effect ook hahah. En ik heb Saw privé al verteld dat het niks persoonlijks is tegen hem, wij waren in zaga alliantiegenootjes :) Sterker nog, ik heb Saw en Stephan nog gekoppeld ook. Ik heb ze in contact gebracht toen Stephan ook in Zaga bij Bro wilde en graag op Saw zijn account wilde. Dus bij deze even wat dingen opgehelderd :D

      Maar Qtekk wil je ons ook pushen? ik kan je eventueel in een andere uni terug pushen als je wil
      Nee dankje, ik speel wel oldskool.

      “Nobody panics when things go “according to plan”. Even if the plan is horrifying!” - Joker
    • QTEKK wrote:

      Spacez0r wrote:

      Op zich wel.. maar heb dan wel wat tegemoetkoming nodig in Libra, heb het gevoel dat ik het anders niet kan bijbenen met de andere poesjers
      Naar wie refereer je @Spacez0r ? S-6 of EOD? Als je nu EOD gaat noemen, dan ben je @Compro 2.0 die zonder bewijzen ons cheaters en botters blijft noemen.
      @Takeoff vragen kan altijd, maar soms loop je vol tegen een dichte deur aan. Dan kun je beter opgeven en gewoon doorhobbelen waar het gebleven is. Het spel is nooit eerlijk geweest, maar daarom is het een oorlogsspel. Oorlog wordt nooit eerlijk gewonnen. Vandaar de uitspraak :

      "It is not about who is right, it is about who is left"

      Uiteraard zijn er regels, en zolang men zich aan de regels houdt hoeft het team niet op te treden. Moet het team optreden, dan gaat het niet om oorlogsstrategieën maar om daadwerkelijk valsspelen. Eerlijk verkregen middelen door aankoop is niet tegen de regels, er wordt voor betaald door middel van grondstoffen. Dat even later hetzelfde gebeurd maar andersom, dat is aan de (ver)kopers zelf om te bepalen. Er zitten marges in de marktplaats, en daar dient men mee te handelen. Slimme verkopers verdienen, domme verkopers verliezen. Zo gaat het zelfs in het echte leven 8)

      @Vogel laat die jongen toch eens metrust, die heeft het al moeilijk genoeg zo te zien. Met zweetbilletjes elke keer wakker worden, en met zweetbilletjes telkens weer naar bed gaan, hopende dat zijn laatste nieuwe account in NL niet kapot is gegaan aan 70k+ kruisers van @MrSaw :saint: :saint: :saint:
      Ik refereer naar niemand, ik reageer enkel op deze topic en dus topicstarter.
      Je hebt direct aannames dat ik EOD zou benadelen door een serieuze reactie van mij op deze topic. Dit begint te stinken.. onraad.. misdaad.. GUILT!?
    • Spacez0r wrote:

      QTEKK wrote:

      Naar wie refereer je @Spacez0r ? S-6 of EOD? Als je nu EOD gaat noemen, dan ben je @Compro 2.0 die zonder bewijzen ons cheaters en botters blijft noemen.@Takeoff vragen kan altijd, maar soms loop je vol tegen een dichte deur aan. Dan kun je beter opgeven en gewoon doorhobbelen waar het gebleven is. Het spel is nooit eerlijk geweest, maar daarom is het een oorlogsspel. Oorlog wordt nooit eerlijk gewonnen. Vandaar de uitspraak :

      "It is not about who is right, it is about who is left"

      Uiteraard zijn er regels, en zolang men zich aan de regels houdt hoeft het team niet op te treden. Moet het team optreden, dan gaat het niet om oorlogsstrategieën maar om daadwerkelijk valsspelen. Eerlijk verkregen middelen door aankoop is niet tegen de regels, er wordt voor betaald door middel van grondstoffen. Dat even later hetzelfde gebeurd maar andersom, dat is aan de (ver)kopers zelf om te bepalen. Er zitten marges in de marktplaats, en daar dient men mee te handelen. Slimme verkopers verdienen, domme verkopers verliezen. Zo gaat het zelfs in het echte leven 8)

      @Vogel laat die jongen toch eens metrust, die heeft het al moeilijk genoeg zo te zien. Met zweetbilletjes elke keer wakker worden, en met zweetbilletjes telkens weer naar bed gaan, hopende dat zijn laatste nieuwe account in NL niet kapot is gegaan aan 70k+ kruisers van @MrSaw :saint: :saint: :saint:
      Ik refereer naar niemand, ik reageer enkel op deze topic en dus topicstarter.Je hebt direct aannames dat ik EOD zou benadelen door een serieuze reactie van mij op deze topic. Dit begint te stinken.. onraad.. misdaad.. GUILT!?
      @Spacez0r je schrijft dat je het niet kan bijbenen met andere poesjers in je eerste post. Dus ik vraag naar wie je refereert, en of je bijvoorbeeld EOD gaat noemen zoals Compro wel vaker doet (zoals hier beneden weer aangetoond). Je benadeeld helemaal niemand door een reactie op het forum te geven hoor, was slechts interesse vanuit mij naar wie jij refereert :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

      Treinrek wrote:

      het is bewezen dat ze cheaten... alleen het is legaal cheaten. En zelfs dan de uni niet kunnen winnen. Wat een faalhazen. En jullie top accountjes zijn gebouwd door botters... zegt alles lijkt me
      Als het legaal is, is het geen cheaten @Compro & @Treinrek . Ps. je weet dat multi-accounts op het forum niet is toegestaan? 8)

      “Nobody panics when things go “according to plan”. Even if the plan is horrifying!” - Joker
    • Over een paar weken/maanden dan is het wel cheaten. Omdat het gewoon logisch is dat het cheaten is. Maar omdat de .nl-teamlers 0 kunde hebben en het niet gewoon beoordelen als spelbederf/pushen, is het dus legaal cheaten. Soort van gedoogbeleid. Maakt het niet minder cheaten.

      Overigens is @Treinrek niet mijn multi. Ik ben de multi van @Compromisis. Maar ik multin tenminste niet ingame zoals de EOD noobjes ala @QTEKK.
    • Compro wrote:

      Over een paar weken/maanden dan is het wel cheaten. Omdat het gewoon logisch is dat het cheaten is. Maar omdat de .nl-teamlers 0 kunde hebben en het niet gewoon beoordelen als spelbederf/pushen, is het dus legaal cheaten. Soort van gedoogbeleid. Maakt het niet minder cheaten
      Voor de duidelijkheid. Dit is geen cheaten en staat buiten het team. Gameforge heeft de ratio gegeven in marktplaats. Ze hebben daarbij ons duidelijk gezegt. Die ratio is legaal en mogen jullie niks aan doen. Alles wat via marktplaats gebeurt is legaal. Alles wat via transport gaat is de wel bekende 2-1-1 en 3-2-1 ratio bekend.

      Het enigste wat je niet mag doen is iets via marktplaats kopen en zelf een transport na gaat sturen met meer grondstoffen. Dit wordt appart behandeld.

      Dus voor je raar gaat wijzen naar het team zoals dat vaak gebeurt kan ik je hier duidelijk aan geven dat ook wij als team dit raar vinden en ook al hebben aan gegeven bij GF zoals veel meer landen. Maar er wordt nu nog niks mee gedaan.

      Het is dus niet cheaten maar slim gebruik maken van de marktplaats. En de domheid van GF.
      Ex Admin Ogame.nl
    • MiniMe wrote:

      Compro wrote:

      Over een paar weken/maanden dan is het wel cheaten. Omdat het gewoon logisch is dat het cheaten is. Maar omdat de .nl-teamlers 0 kunde hebben en het niet gewoon beoordelen als spelbederf/pushen, is het dus legaal cheaten. Soort van gedoogbeleid. Maakt het niet minder cheaten
      Voor de duidelijkheid. Dit is geen cheaten en staat buiten het team. Gameforge heeft de ratio gegeven in marktplaats. Ze hebben daarbij ons duidelijk gezegt. Die ratio is legaal en mogen jullie niks aan doen. Alles wat via marktplaats gebeurt is legaal. Alles wat via transport gaat is de wel bekende 2-1-1 en 3-2-1 ratio bekend.
      Het enigste wat je niet mag doen is iets via marktplaats kopen en zelf een transport na gaat sturen met meer grondstoffen. Dit wordt appart behandeld.

      Dus voor je raar gaat wijzen naar het team zoals dat vaak gebeurt kan ik je hier duidelijk aan geven dat ook wij als team dit raar vinden en ook al hebben aan gegeven bij GF zoals veel meer landen. Maar er wordt nu nog niks mee gedaan.

      Het is dus niet cheaten maar slim gebruik maken van de marktplaats. En de domheid van GF.
      Wat een onzin.

      Als ik via de marktplaats 1m deut koop voor 3m metaal en daarna 1m deut verkoop voor 2m metaal aan dezelfde persoon dan valt dat niet meer binnen de ratio's. In feite verkoop ik dus 1m metaal aan iemand en krijg er lucht voor terug. Denk niet dat ratio ∞ : 1 een geldig ratio is.
    • Wat denk je nou zelf Plof? Dat er niet steen en been wordt geklaagd in alle communities over die marktplaats? Het is GF dat aan zet is.

      Wat ik wel met je eens bent; je begint met 1 miljoen deut en na wat rondjes heen en weer handelen heb je ineens 10 miljoen deut.
      Laten we het er op houden dat het spel er zeker niet leuker van is geworden.
    • Het is natuurlijk het antwoord waar je al bang voor bent, maar dit zou juist het moment zijn waarop GO/SGO's/GA's het verschil moeten maken. Denk dat je een prima case hebt als je het gewoon banned onder regel 5. Ga maar eens zeggen dat er geen sprake is van pushing namelijk. En dat weten de personen die dit doen ook heel goed.

      Op dit soort momenten moet je het eerlijke spel verkiezen boven de fouten die GF maakt, kies je spelers boven de vaagheid, nalatigheid en enorm trage communicatie vanuit Duitsland.
      Eventus stultorum magister
    • LoneRanger wrote:

      Wat denk je nou zelf Plof? Dat er niet steen en been wordt geklaagd in alle communities over die marktplaats? Het is GF dat aan zet is.

      Wat ik wel met je eens bent; je begint met 1 miljoen deut en na wat rondjes heen en weer handelen heb je ineens 10 miljoen deut.
      Laten we het er op houden dat het spel er zeker niet leuker van is geworden.
      Ik denk dat het onzin is dat dit toegestaan wordt, maakt niet uit door wie. Tuurlijk ligt dit probleem voornamelijk bij GF.
      Maar op dezelfde manier handelen via het ouderwets transportjes sturen mocht ook niet ondanks dat elke individuele handel binnen de ratio's zat.

      Ik snap dat je lekker voor erg voordelige ratio's vloot en gs kan verkopen/kopen op de marktplaats, dat is nog te overzien. Het gaat puur over het feit dat je nu gewoon straight-up al je grondstoffen kan doneren aan een hoger geplaatste speler.

      Het is in ieder geval in strijd met de regels:

      Wish2Die wrote:

      5.1 Pushing

      1 - Het is niet toegestaan voor een account om oneerlijk grondstofvoordeel te behalen van een lager gerankte speler.
      2 - Onder pushen wordt bijvoorbeeld (maar niet slechts enkel) verstaan het transporteren van grondstoffen van een laag gerankte account naar een hoger gerankte speler, zonder dat hiervoor iets tastbaars in ruil wordt gegeven.
    • Jongens, Jongens, Jongens. Het orakel @MiniMe heeft gesproken. Ondanks dat dit gewoon pushing is, is dit geen pushing. Gras is groen... nee gras is niet groen. Dit is net zoiets als zeggen dat je niet mag inbreken, behalve als je het via het dakraam dat slechts een heel klein beetje geforceerd hoeft te worden. Dan is het prima in orde. Het .nl-team doet weer wat het 24/7 doet. Coupons incasseren.
    • Ik sluit me aan bij plof. Eerder in de thread noemde iemand het nog 'slim verkopen' maar die vlieger gaat dus mijns inziens echt niet op bij mensen die keer op keer over en weer handelen om alle vloot en grondstoffen van één account naar het andere te krijgen. Dat ik als zeer actieve raider/crasher met een planeet meer dan wie dan ook in m'n uni en een van de betere economieën met redelijk wat boosters lopende, ook moet proberen spelers zo ver te krijgen voor mij gunstige trades te doen op marktplaats om ook maar enigszins mee te kunnen met de spelers die daar vol op inzetten, vind ik ronduit belachelijk. Zou mijns inziens gewoon op de pushing-regel gegooid kunnen (en moeten) worden, of maak er desnoods feature-abuse of spelbederf van. Maar dat gaat zo te zien niet gebeuren, dus is het wachten op Gameforge. Nou, kijken we over 14 maanden wel weer verder.
    • MiniMe wrote:

      Compro wrote:

      Over een paar weken/maanden dan is het wel cheaten. Omdat het gewoon logisch is dat het cheaten is. Maar omdat de .nl-teamlers 0 kunde hebben en het niet gewoon beoordelen als spelbederf/pushen, is het dus legaal cheaten. Soort van gedoogbeleid. Maakt het niet minder cheaten
      Voor de duidelijkheid. Dit is geen cheaten en staat buiten het team. Gameforge heeft de ratio gegeven in marktplaats. Ze hebben daarbij ons duidelijk gezegt. Die ratio is legaal en mogen jullie niks aan doen. Alles wat via marktplaats gebeurt is legaal. Alles wat via transport gaat is de wel bekende 2-1-1 en 3-2-1 ratio bekend.
      Het enigste wat je niet mag doen is iets via marktplaats kopen en zelf een transport na gaat sturen met meer grondstoffen. Dit wordt appart behandeld.

      Dus voor je raar gaat wijzen naar het team zoals dat vaak gebeurt kan ik je hier duidelijk aan geven dat ook wij als team dit raar vinden en ook al hebben aan gegeven bij GF zoals veel meer landen. Maar er wordt nu nog niks mee gedaan.

      Het is dus niet cheaten maar slim gebruik maken van de marktplaats. En de domheid van GF.
      Je begrijpt dat je ook terug kan praten naar GF? Ik weet dat ze 85 jaar geleden niet echt voor rede vatbaar waren, maar tegenwoordig zijn die Duitsers redelijk bijgetrokken.
    • @MiniMe, ik begrijp dat jullie ten eerst jullie stinkende best doen en zullen blijven doen en
      al pogingen ondernomen hebben dit te tackelen, ik ben niet de speler die commentaar ergens snel
      op zal geven vooral niet op het team, maar wat Doc Holiday en Plofkop hier neerzetten kan ik het alleen
      mee eens zijn, ik werk bij een internationaal bedrijf waarbij ik soms opdrachten kan krijgen van de grote bazen
      waar ik het dan niet mee eens kan zijn of ben, met name als de dingen niet eerlijk gaan, dan ben ik daar
      falie kant op tegen en voer ik die dingen dus niet uit, daar hebben ze mee te dealen of mij vriendelijk te verzoeken
      om van mijn stoel op te staan en door de deur te gaan richting huis.
      Het zou het team sieren als ze nu laten zien dat ze een team zijn en samen hier in NL dit niet (meer) toe te laten
      en dit aan de hele NL community te laten weten en dat wie er wel mee doorgaat een ban kan krijgen (eerst diverse waarschuwingen en dan een ban van 1 dag en bij meerdere overtredingen pas een meerdere dagen ban)
      Ik heb in zoverre het mogelijk was vanuit mijn optiek dit spel altijd eerlijk gespeeld zelf al jaren tegen de DM kopers opgebokst door zelf geen DM te kopen, dit was een onderdeel van het spel, ok begreep ik, dat GF geld nodig heeft, maar nu ook nog
      eens tegen deze abuse en valse tradingen:
      1 - Het is niet toegestaan voor een account om oneerlijk grondstofvoordeel te behalen van een lager gerankte speler.

      Nee ik zal hier tegen strijden.
      YES WE CAN , WE ARE ONE NL UNITED WE STAND COMMUNITY !!