Takeoff wrote:
Jij begon in dit topic Bro te bashen omdat je aandacht tekort hebt. En ik wist niet dat het legaal was, jij ws ook niet maarja aangezien je een verleden hebt van vriendjes die bekende botters zijn neem jij het vast ook niet zo nauw met de regels. Sterker nog toen ik voor de grap riep dat ik een bot wilde had jij al een linkje klaar voor me.Vogel wrote:
ten eerste opgebouwd door mij!ten 2de tuurlijk in saw gepushedten 3de je blijft wel bezig he...Takeoff wrote:
Nice! gaan we fixen@Vogel lever je account eens in, die is toch opgebouwd in Bro dus geef maar terug. Kan Alpa mooi van achter die def ons pushen. Tenzij je die ook verschroot hebt voor pushing purposes natuurlijkAlpatsjino wrote:
Als iemand een accountje voor me fixed waarbij ik niet teveel hoef te doen wil ik ook wel wat pushen hoor
gaat lekker huile dat je niet slim genoeg was om er zelf aan te denken begin van de uni..
want ik kwam met een plan en ik ging met een plan nu jij weer
Maar je hebt je aandacht weer, negatieve aandacht is ook aandacht he! Dus nu kom jij vast weer, want je geniet van de aandacht.
On-topic: kan een mod aub even werk maken in deze thread? ik heb al meerdere off-topic posts gerapporteerd, maar ze blijven maar komen helaas. Wij proberen hier serieuze handel te doen
Beetje naïef om iedereen te reporten voor off-topic gaan, maar wel overal op reageren wat net zo off-topic is toch? Ik vind persoonlijk de discussie juist mooi passen bij het draadje. En als ik dan serieus reageer ga je er niet eens op in?
Graag even on-topic houden vanaf nu op verzoek van de topic-starter.
Retired.
- Seek Discomfort -
- Seek Discomfort -