Oorlogsverklaring [Bananana] vs [MLPF]

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Oorlogsverklaring [Bananana] vs [MLPF]

      Hierbij verklaart United Nation of Banana's de oorlog aan My Little Pony Fanclub.

      Wij van United Nation of Banana's willen graag een monopoly op de bananen gevestigd markt in de ruimte. Hierbij is het wenselijk dat alle pushing wat via de MP verloopt, in onze handen is. Momenteel vormen vliegende ponies een bedreigende factor voor onze monopoly door roekeloos door onze vaarwateren te vliegen, vaak ook nog met bijbehorende regenboog sporen. Normaliter zouden ponies in een weide horen te grazen en niet via het quantum space schuim door het melkwegstelsel moeten voort bewegen.

      Aangezien wij een bananen republiek zijn is elke vorm van Guerrilla oorlogvoering toegestaan.

      Wij zijn benieuwd wat naast Meneer Zaag, de andere Ponies te bieden hebben. aangezien we van de meeste vliegende paardjes geen idee hebben wie het nu werkelijk zijn.

      De oorlog kan geëindigd worden doormiddel van overgave. Als teken van overgave moet er een foto gepost worden welk genomen is op een berg en waarin zowel een witte vlag, een bananen pizza en een bananen weizen te zien zijn. Hierbij heeft een dag met volle maan de voorkeur.

      Verliezende partij verandert zijn alliantie naam naar een door de tegenpartij gekozen naam.

      mogen de beste pushers winnen!

      [Bananana]
      ______________________________________
      EL-AHRAIRAH

      The post was edited 1 time, last by El-ahrairah ().

    • Klapstoeltje wrote:

      ik zou bijna terug komen voor die oorlog xD
      feit dat ze nu zonder winst defjes aan het bashen zijn sinds de oorlog is zelfs de rede dat er nog meer mensen weg zijn haha. Dit is een beetje afdwingen dat mensen actief moeten spelen, terwijl ze dat niet willen, wat averechts werkt en de uni leeg laat lopen..

      Succes bananananas, denk niet dat er tegenstand is.
      Retired.

      - Seek Discomfort -
    • Onze leden hebben zo onze redenen. Even geduld.
      Ik sta op rang 42 heb niet zoveel input, dus die "bashes" zijn prima voor mij. Toch leuk als iemand op rang 6 een aanval van nummer 42 binnen krijgt. Meestal is dat andersom. Moet je niet verwachten dat ik zijn vloot sloop ^^.
      Ananas!
    • Yorick wrote:

      Onze leden hebben zo onze redenen. Even geduld.
      Ik sta op rang 42 heb niet zoveel input, dus die "bashes" zijn prima voor mij. Toch leuk als iemand op rang 6 een aanval van nummer 42 binnen krijgt. Meestal is dat andersom. Moet je niet verwachten dat ik zijn vloot sloop ^^.
      Want dat mocht zonder oorlog niet?
    • Yorick wrote:

      Dat zeg ik toch niet. Ik zeg dat ik als kleinere speler niet meer kan bieden. Dus mijn slagen zijn opvulling.

      Ik ben niet de speler die de oorlog heeft aangedragen. Ik ben gewoon nu even actief. Jullie zijn lekker ongeduldig.
      Neehoor, alleen meestal is een oorlog omdat je manen wil kunnen bashen. Volgens mij gebeurd dat niet en zijn jullie alleen vloot stuk aan het vliegen. Ieder zijn speelstijl, maar jullie doen niks wat niet kan zonder oorlog haha. maar goed, dat accountje wat ik nog rond had dwalen is in smurfendorp dus mission accomplished ;)
      Retired.

      - Seek Discomfort -
    • De oorlog is ontstaan uit een complot theorie dat er pony's zijn die een 5g netwerk willen aan leggen. Dit ergens in het universum waarvan de exacte plek nog niet duidelijk is.

      Deze 5g zendmasten opereren op een golflengte waarbij onze bananen onvruchtbaar zouden kunnen worden. Dit is nog niet wetenschappelijk onderzocht aangezien alle onderzoekspunten in de Bro alliantie zitten. Maar als voorzorgsmaatregel zeggen wij alvast, de fik er in met deze zendmasten!

      Hiermee kunnen wij weer veilig werken aan onze koloniale regime en terug naar de VoC mentaliteit. Maar vooral willen we houten ruimteschepen bouwen want dat was toen superieur. Wat ooit werkte zal nu ook werken toch? (Dit vooral omdat het onderzoek scheelt wat, zoals eerder vermeld, bij Bro zou moeten worden uitgevoerd).

      Dit allemaal voor een bananensnelweg door het universum heen, met stoppunten aan de donkere kant van manen. Omdat we geen foto's hebben kunnen maken van desbetreffende zijden, gaan ook hier verschillende complot theorieën over rond. Waarbij wij suggereren dat er al mogelijk pony's gevestigd hebben op de donkere kant van verschillende manen. Maar het onderzoek hiervan hebben we ook nog niet uitbesteed aan Bro.

      Wel hebben we geluisterd naar het album The Dark Side of the Moon van Pink Floyd. Hiervan hebben we alleen het volgende opgepikt:

      Pink Floyd wrote:

      I'll see you on the dark side of the moon.
      [Bananana]
      ______________________________________
      EL-AHRAIRAH

      The post was edited 2 times, last by El-ahrairah ().