Morgen verdwijnt mijn account

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • ressiv wrote:

    LoneRanger wrote:

    Jammer Gier! Leuk om nog even met jou, Kraai en Noodle gespeeld te hebben.
    Maar je hebt gelijk, het is geen spel voor de fleeter meer.
    Kan je gedachten volgen, ik denk er ook steeds meer over na.
    Heel begrijpelijk Gier..inmiddels heeft ook lone ranger ogame verlaten ondergetekende mocht zijn acc in deimos overnemen waarvoor dank LR :)
    het grote euvel in Deimos voor vertrek LR was en is nog steeds de ANOMALIE CHIZO/ aka De BoerMaN aka (god mag het weten )
    de nr1 van UNI 3 (gevlucht na de merge met gemini) had zich met 3,2 miljard punten voorsprong lekker genesteld in Deimos
    waar LR de nr 1 was met 134miljoen punten...!!!
    het getuigd van een enorme waanzin en stommiteid van GF en het NL-team dat zoiets uberhaupt mogelijk en getolereerd wordt
    immers ... elke kans om ooit in Deimos op nr1 te komen is door deze daad ontzegd spelbederf pur sang door notabene GF zelf...!

    het zou het "TEAM" sieren de weinig overgebleven actieve spelers te compenseeren met etterlijke miljoenen DM en een spelers bescherming van laten we zeggen 2 miljard punten tegen het gewraakte nr1 acc aldaar
    oja ... bijna vergeten .. dat acc zou ook de toegang tot de veilingen moeten worden ontzegd daar hij de andere spelers de hard nodige tokens wegsnoept...
    haha, ik ben niet gestopt om of door Chizo. Ik was al een tijd ogamemoe. De merge afgewacht, even in Merkur gespeeld, maar zoals eerder in deze threat gezegd: ogame gaat allang niet meer om fleeten maar er vooral om zoveel mogelijk expo’s doen. In het geval van Deimos in een lege uni.
    Het leven zonder ogame bevalt prima, maar ik wens iedereen die nog wel speelt uiteraard veel speelplezier toe en jij succes met het accountje!
  • LoneRanger wrote:

    ressiv wrote:

    LoneRanger wrote:

    Jammer Gier! Leuk om nog even met jou, Kraai en Noodle gespeeld te hebben.
    Maar je hebt gelijk, het is geen spel voor de fleeter meer.
    Kan je gedachten volgen, ik denk er ook steeds meer over na.
    Heel begrijpelijk Gier..inmiddels heeft ook lone ranger ogame verlaten ondergetekende mocht zijn acc in deimos overnemen waarvoor dank LR :-)het grote euvel in Deimos voor vertrek LR was en is nog steeds de ANOMALIE CHIZO/ aka De BoerMaN aka (god mag het weten )
    de nr1 van UNI 3 (gevlucht na de merge met gemini) had zich met 3,2 miljard punten voorsprong lekker genesteld in Deimos
    waar LR de nr 1 was met 134miljoen punten...!!!
    het getuigd van een enorme waanzin en stommiteid van GF en het NL-team dat zoiets uberhaupt mogelijk en getolereerd wordt
    immers ... elke kans om ooit in Deimos op nr1 te komen is door deze daad ontzegd spelbederf pur sang door notabene GF zelf...!

    het zou het "TEAM" sieren de weinig overgebleven actieve spelers te compenseeren met etterlijke miljoenen DM en een spelers bescherming van laten we zeggen 2 miljard punten tegen het gewraakte nr1 acc aldaar
    oja ... bijna vergeten .. dat acc zou ook de toegang tot de veilingen moeten worden ontzegd daar hij de andere spelers de hard nodige tokens wegsnoept...
    haha, ik ben niet gestopt om of door Chizo. Ik was al een tijd ogamemoe. De merge afgewacht, even in Merkur gespeeld, maar zoals eerder in deze threat gezegd: ogame gaat allang niet meer om fleeten maar er vooral om zoveel mogelijk expo’s doen. In het geval van Deimos in een lege uni.Het leven zonder ogame bevalt prima, maar ik wens iedereen die nog wel speelt uiteraard veel speelplezier toe en jij succes met het accountje!

    veel plezier in u egte leven lone ranger,,, dr zijnde nog maar weinig gerespecteerde spelers als uzelf over!
  • Chizo wrote:

    LoneRanger wrote:

    ressiv wrote:

    LoneRanger wrote:

    Jammer Gier! Leuk om nog even met jou, Kraai en Noodle gespeeld te hebben.
    Maar je hebt gelijk, het is geen spel voor de fleeter meer.
    Kan je gedachten volgen, ik denk er ook steeds meer over na.
    Heel begrijpelijk Gier..inmiddels heeft ook lone ranger ogame verlaten ondergetekende mocht zijn acc in deimos overnemen waarvoor dank LR :-)het grote euvel in Deimos voor vertrek LR was en is nog steeds de ANOMALIE CHIZO/ aka De BoerMaN aka (god mag het weten )de nr1 van UNI 3 (gevlucht na de merge met gemini) had zich met 3,2 miljard punten voorsprong lekker genesteld in Deimos
    waar LR de nr 1 was met 134miljoen punten...!!!
    het getuigd van een enorme waanzin en stommiteid van GF en het NL-team dat zoiets uberhaupt mogelijk en getolereerd wordt
    immers ... elke kans om ooit in Deimos op nr1 te komen is door deze daad ontzegd spelbederf pur sang door notabene GF zelf...!

    het zou het "TEAM" sieren de weinig overgebleven actieve spelers te compenseeren met etterlijke miljoenen DM en een spelers bescherming van laten we zeggen 2 miljard punten tegen het gewraakte nr1 acc aldaar
    oja ... bijna vergeten .. dat acc zou ook de toegang tot de veilingen moeten worden ontzegd daar hij de andere spelers de hard nodige tokens wegsnoept...
    haha, ik ben niet gestopt om of door Chizo. Ik was al een tijd ogamemoe. De merge afgewacht, even in Merkur gespeeld, maar zoals eerder in deze threat gezegd: ogame gaat allang niet meer om fleeten maar er vooral om zoveel mogelijk expo’s doen. In het geval van Deimos in een lege uni.Het leven zonder ogame bevalt prima, maar ik wens iedereen die nog wel speelt uiteraard veel speelplezier toe en jij succes met het accountje!
    veel plezier in u egte leven lone ranger,,, dr zijnde nog maar weinig gerespecteerde spelers als uzelf over!
    +1
    Bored... >.<