Morgen verdwijnt mijn account

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Laatst was Ruftman hier, die zat naast je in U-10 in begin van Mw2 en zei: die Gier is lastig en goed... (hijzelf was vooral lastig).
    Netjes volgehouden en ja mede door je post en alle zaken in Ogameland en space ben ik blij dat ik alleen nog wat aankloot in oudere unis. Ik trek me nergens meer wat van aan, wat anderen doen moeten zij weten, maar heb er ook geen last of boodschap aan. Ik zie het als een standalone game tegenwoordig.

    Groetjes Dessa
    Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!
  • spotte dit toevallig tijdens een refresh op de marktplaats; 2 seconden later was het weg.


    Jullie hebben binnen het kader van de huidige regels de bevoegdheid om hier tegen op te treden.
    Of jullie het willen is een kwestie van interpretatie, lijkt me.

    Het team zou er baat bij hebben te luisteren naar de suggesties van de ervaren spelers.

    The post was edited 1 time, last by Kikero ().

  • Er is ook gevraagd dit topic on topic te houden dus gericht op het afscheid van Gier,
    graag dus beter te reageren over het marktplaats gebeuren in het topic van Takeoff
    met Bro zoekt push accounts !

    Gier het ga je goed, maar als je net als mij bent ben je helaas snel weer terug.....
    ik kon het spel toch nog niet loslaten.
  • Alpatsjino wrote:

    Middnight wrote:

    Succes Gier!
    Na de update is het gewoon niet meer wat het moet zijn en ik heb ook geen dag spijt gehad dat ik er ook volledig mee gestopt ben.
    Same here, heb me ook omgedraaid na de laatste update
    Ze kennen me wat met dat legaal valsspelen
    ok dit is de hoogst gerankte ogamer op .nl
    wat hij zegt neem ik wel aan.
    er is een probleem

    OT: tot ziens Gier
    "My ambition is handicapped by laziness"
    — Charles Bukowski (Factotum)
  • Hoi Gier,

    Idd groot gelijk. Ik ben na een jaar weer begonnen. Jij weet de reden waarom ik stopte.
    Maar idd, ik speel in een nieuwe uni en na 1 week! Hebben de top 10 spelers al meer dan een Miljoen punten!
    Vandaag na nog geen 4 weken oude uni wordt ik aangevallen door een speler die al sterren heeft! Op een planeetje waar niks ligt! Enkel de opbrengst van de nacht. Waar gaat dit heen? Er worden gewoon duizenden Euro's in gestoken om top 10 te zijn! Waar gaat dit over?

    Verder ik vind je een goede speler, en altijd rustig en sportief. En hoeveel energie je in je website steekt, heb ik diep respect voor!

    Ik ben blij dat ik je in het spel heb mogen leren kennen. Het gaat je goed!
    Empty your mind... Be formles, Shapeless. Like water...
    Now you put water in a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle it becomes the bottle, you put it in a teapot it becomes the teapot.
    Now water can flow, or it can crash.
    Be water my friends... ;)

    May the force be with U!

    IRC: Obi12try
  • @Gier vind je jezelf nou niet super triest dat je dit topic ooit begonnen bent en nu in een uni / ally zit met iemand die al minimaal 1500 euro erdoorheen heeft gepompt.. :whistling:

    @Obi12try Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik behoor tot die top 10 en doe niks anders als om de zoveel uur expo's uitsturen en had met die opbrengt ook al sterren kunnen hebben. Nog geen cent uitgegeven aan die uni, dus misschien oordeel je nu te snel ;)
  • Knowledge wrote:

    @Gier vind je jezelf nou niet super triest dat je dit topic ooit begonnen bent en nu in een uni / ally zit met iemand die al minimaal 1500 euro erdoorheen heeft gepompt..

    @Obi12try Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik behoor tot die top 10 en doe niks anders als om de zoveel uur expo's uitsturen en had met die opbrengt ook al sterren kunnen hebben. Nog geen cent uitgegeven aan die uni, dus misschien oordeel je nu te snel
    Ja ik heb mss iets te snel geoordeeld. Maar er zit ook iets van waarheid in. We laten het dan maar in het midden. Ik wilde niet iedereen over een kam scheren. Bij deze mijn verontschuldigingen hiervoor. Kwam ook een beetje door het feit dat ik werd aangevallen voor niks door 1 ster waar enkel een nacht opbrengst lag. Echt niks om voor te vliegen. Als ik DM had willen kopen/spenderen had die ster zo in gruizelen gelegen, maar zo ben ik dan weer niet....
    Empty your mind... Be formles, Shapeless. Like water...
    Now you put water in a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle it becomes the bottle, you put it in a teapot it becomes the teapot.
    Now water can flow, or it can crash.
    Be water my friends... ;)

    May the force be with U!

    IRC: Obi12try
  • LoneRanger wrote:

    Jammer Gier! Leuk om nog even met jou, Kraai en Noodle gespeeld te hebben.
    Maar je hebt gelijk, het is geen spel voor de fleeter meer.
    Kan je gedachten volgen, ik denk er ook steeds meer over na.
    Heel begrijpelijk Gier..
    inmiddels heeft ook lone ranger ogame verlaten ondergetekende mocht zijn acc in deimos overnemen waarvoor dank LR :)
    het grote euvel in Deimos voor vertrek LR was en is nog steeds de ANOMALIE CHIZO/ aka De BoerMaN aka (god mag het weten )
    de nr1 van UNI 3 (gevlucht na de merge met gemini) had zich met 3,2 miljard punten voorsprong lekker genesteld in Deimos
    waar LR de nr 1 was met 134miljoen punten...!!!
    het getuigd van een enorme waanzin en stommiteid van GF en het NL-team dat zoiets uberhaupt mogelijk en getolereerd wordt
    immers ... elke kans om ooit in Deimos op nr1 te komen is door deze daad ontzegd spelbederf pur sang door notabene GF zelf...!

    het zou het "TEAM" sieren de weinig overgebleven actieve spelers te compenseeren met etterlijke miljoenen DM en een spelers bescherming van laten we zeggen 2 miljard punten tegen het gewraakte nr1 acc aldaar
    oja ... bijna vergeten .. dat acc zou ook de toegang tot de veilingen moeten worden ontzegd daar hij de andere spelers de hard nodige tokens wegsnoept...
    {TOT: 6.985.783.000] + ninja: [Oldskool]BorDeauX DoG & Deception & Bernini vs. NOLAW [Vectrex] & ressiv[E UWS] & benjinho[NS] & Bandit[Noleader] & Sm0ke2Die[E UWS}
  • @ressiv

    Het “team” zou veel van dat soort dingen met liefde doen.
    Maar het “team” staat er net zo voor als jullie.
    GameForge zorgt ervoor dat dit mogelijk gemaakt wordt en daar kunnen wij helemaal niks tegen doen. DM geven kunnen wij ook niet. Als alles zo makkelIjk was, zag het er heel anders uit.

    Verder:
    Voor iedereen on topic blijven om waar het over gaat!

    Thanks Syrabi <3
  • Gier wrote:

    Iedereen bedankt voor jullie leuke uurtjes, iets anders speel ik niet, dus tot nooit.

    Groetjes Gier
    10-2020..
    Dan zou je zeggen dat spelers weten wat het team mag en kan, zeker wat ze NIET kunnen.
    Stoppen met spelen beslis je zelf.
    Maar als spelers dingen gaan zoeken om hun onkunde goed te praten, ben je dan goed bezig in een spel als dit !!
    Voor de stoppers : be nice !
  • Independence wrote:

    Het “team” zou veel van dat soort dingen met liefde doen.
    Maar het “team” staat er net zo voor als jullie.
    GameForge zorgt ervoor dat dit mogelijk gemaakt wordt en daar kunnen wij helemaal niks tegen doen. DM geven kunnen wij ook niet. Als alles zo makkelIjk was, zag het er heel anders uit.

    Verder:
    Voor iedereen on topic blijven om waar het over gaat!
    independence tnx ...is m.i. wel on topic.. in de geest van de oorspronkelijke post.. (verkramping van het spel door beleid GF zelf)
    vraag is wat kan het team WEL doen ?
    {TOT: 6.985.783.000] + ninja: [Oldskool]BorDeauX DoG & Deception & Bernini vs. NOLAW [Vectrex] & ressiv[E UWS] & benjinho[NS] & Bandit[Noleader] & Sm0ke2Die[E UWS}