[TOT: 53.853.000] Jenske03 [Bananana] vs. Arwen [NBAM] & Selly [NBAM] & Debby Ryan [NBAM] (A: 50.000.000, D: 3.853.000)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • [TOT: 53.853.000] Jenske03 [Bananana] vs. Arwen [NBAM] & Selly [NBAM] & Debby Ryan [NBAM] (A: 50.000.000, D: 3.853.000)

      ~HT @12-07-'20 ~01:10 | Titel aangepast. Naam van de GO hierin verwijderd.




      Het begon allemaal op 8 juli 1991. De geboorte van Klapstoeltje, Hij die een groot ogame-speler zou worden. Twee jaar later werd in hetzelfde ziekenhuis, in dezelfde kamer en met dezelfde verloskundige, Debby Ryan geboren, Zij die een groot ogame-speler zou worden. De GF goden kiezen zo hun profeten, maar hadden niet kunnen voorzien dat Klapstoeltje de duistere kant zou kiezen, terwijl Debby Ryan het goede pad van het Licht zou belopen.

      Iets minder dan 29 jaar na de geboorte van Klapstoeltje treffen hij en Debby Ryan elkaar in ogame.libra.nl. De ongekozen paus Constable Omricon stal het account van Klapstoeltje op slinkse wijze en gaf het aan, Zij die alleen maar eervol speelt, Debby Ryan. Klapstoeltje wist dat hij een fout had gemaakt, maar was te laat om het terug te draaien. Al snel steeg Debby Ryan naar de top van het universum, Klapstoeltje moest en zou haar stoppen, want eenmaal op plek één zouden hij en zijn Duistere kompanen voorgoed verslagen zijn.


      Samen met de onderdaan van het Duister, de Djinn van Libra, smeedden ze een plan. Het Duister kon het Licht niet laten winnen. Klapstoeltje infiltreerde het ogame.nl-team, waarmee hij op afstand, met goddelijke machten, de opmars van Debby Ryan en zijn discipelen van het Licht, probeerde te stoppen.


      Op 3 juli 2020 was het dan eindelijk zo ver. De onderdaan van het Duister, Qtekk, Djinn van Libra, gaf het sein, en Klapstoeltje voerde het uit. Het werd donker voor de ogen van Debby Ryan, zijn account in Libra zat op slot. De langste nacht was aangebroken, maar de ongekozen paus was nog wakker. Al snel werd er tot de oppergod gebeden. Hij zag door de duistere trucjes van Klapstoeltje heen, en bracht het Licht terug in het universum.

      Klapstoeltje had zich met deze actie wel toegang weten te verschaffen tot de demigoddelijke communicatiekanalen van de discipelen van het Licht. Lange tijd geloofden de discipelen in het onschuldige karakter van Klapstoeltje. Tot hij op een dag verdween.





      We wisten dat we niet veilig waren. Hij was teruggekeerd naar de onderdanen van het Duister, met informatie over onze activiteiten. Nog geen 7 uur later was het dan zover. De onderdanen van het Duister hadden de aanval ingezet op Arwen, onsterfelijke verdediger van het licht, Zij met de grootste vuurkracht, Elf in het bos, Schoonste van het land. Want om het licht te kunnen verslaan, zouden de onderdanen van het Duister alles wat licht gaf moeten vernietigen.

      Gelukkig communiceren de discipelen van het Licht via vele kanalen. Het Duister zal die nooit kunnen infiltreren. Debby Ryan, Selly, Zij die doel aan Leven geeft, Zij met de stem en schoonheid van een Engel, en Arwen, wisten de aanval af te weren. Het Licht, beschermt de discipelen van het Licht. En het Licht zal altijd het Duister verslaan. Want zelfs zij die in het Duister leven, vallen onder de onkenbare macht van het eeuwige Licht. God zij met U. Mashallah.


      On 10-07-2020 --:--:--, the following fleets met in battle:



      Attacker Jenske03 [Bananana]
      ________________________________________________


      Deathstar 5
      _________________________________________


      Defender Arwen [NBAM]
      ________________________________________________


      Large Cargo 150
      Light Fighter 97.399
      Recycler 116
      Deathstar 3
      Light Laser 5
      Small Shield Dome 1

      _________________________________________


      Defender Selly [NBAM]
      ________________________________________________


      Light Fighter 855
      Cruiser 171
      Battleship 17
      Bomber 3
      Destroyer 92
      Reaper 3

      _________________________________________


      Defender Debby Ryan [NBAM]
      ________________________________________________


      Battleship 2.536
      Battlecruiser 1.671

      _________________________________________



      After the battle ...



      Attacker Jenske03 [Bananana]
      ________________________________________________


      Destroyed!
      _________________________________________


      Defender Arwen [NBAM]
      ________________________________________________


      Large Cargo 149 ( -1 )
      Light Fighter 96.798 ( -601 )
      Recycler 114 ( -2 )
      Deathstar 3 ( -0 )
      Light Laser 5 ( -0 )
      Small Shield Dome 1 ( -0 )

      _________________________________________


      Defender Selly [NBAM]
      ________________________________________________


      Light Fighter 847 ( -8 )
      Cruiser 170 ( -1 )
      Battleship 16 ( -1 )
      Bomber 3 ( -0 )
      Destroyer 92 ( -0 )
      Reaper 3 ( -0 )

      _________________________________________


      Defender Debby Ryan [NBAM]
      ________________________________________________


      Battleship 2.526 ( -10 )
      Battlecruiser 1.663 ( -8 )

      _________________________________________



      The defender has won the battle!


      The attacker lost a total of 50.000.000 units.
      The defender lost a total of 3.853.000 units.
      At these space coordinates now float 13.776.804 metal and 10.538.697 crystal.


      The chance for a moon to be created from the debris was 20%.
      The attacker(s) captured the debris.



      Summary of profit/losses:


      Summary attackers(s)

      Metal: -11.223.196
      Crystal: -9.461.303
      Deuterium: -5.000.000
      The attacker(s) lost a total of 25.684.499 units.


      Summary defender(s)

      Metal: -2.608.000
      Crystal: -1.119.000
      Deuterium: -126.000
      The defender(s) lost a total of 3.853.000 units.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.3.1

      The post was edited 1 time, last by Hitsugaya Toushiro ().

    • Dit verhaal... prachtig! Echt geweldig die fantasie. Ook fantastisch dat mijn de namen van teamleden worden gebruikt, die beide hier niets mee te doen hebben. Klapstoel doet gewoon zijn (vrijwilligers)werk zoals gevraagd, en ik speel geeneens actief in Libra.

      For your information, mocht je het nog niet weten : ik wil jou erop wijzen dat het hebben van meerdere accounts zowel ingame als op het forum tegen de regels is.

      “Nobody panics when things go “according to plan”. Even if the plan is horrifying!” - Joker
    • QTEKK wrote:



      For your information, mocht je het nog niet weten : ik wil jou erop wijzen dat het hebben van meerdere accounts zowel ingame als op het forum tegen de regels is.
      They are more like... guidelines.

      Mooi verhaaltje Treinrek. Kun je hetzelfde verhaal ook in een ander thema doen bij de volgende ninja?
    • Plofkop wrote:

      QTEKK wrote:

      For your information, mocht je het nog niet weten : ik wil jou erop wijzen dat het hebben van meerdere accounts zowel ingame als op het forum tegen de regels is.
      They are more like... guidelines.
      Mooi verhaaltje Treinrek. Kun je hetzelfde verhaal ook in een ander thema doen bij de volgende ninja?
      Welk thema zou je graag willen zien? Ik vind dit prachtig.

      Treinrek wrote:

      QTEKK wrote:

      For your information, mocht je het nog niet weten : ik wil jou erop wijzen dat het hebben van meerdere accounts zowel ingame als op het forum tegen de regels is.
      i.postimg.cc/nzwjCfjH/sacamsmd.png
      Auch! Goed speurwerk.

      “Nobody panics when things go “according to plan”. Even if the plan is horrifying!” - Joker
    • grappige ninja, maar wil je mij aub niet vermelden en geen berichten van discord posten hier zonder mijn toestemming aub :) Zoals eerder gemeld doe ik gewoon het werk wat door GF verwacht word.
      Je laat het nu lijken alsof ik door een enkele aansporing van Qtekk een actie uitgevoerd heb. Dit is ook in overleg EN goedkeuring geweest van MiniMe en HT ;)
      -Niets Interessants te melden-
    • Klapstoeltje wrote:

      grappige ninja, maar wil je mij aub niet vermelden en geen berichten van discord posten hier zonder mijn toestemming aub :) Zoals eerder gemeld doe ik gewoon het werk wat door GF verwacht word.
      Je laat het nu lijken alsof ik door een enkele aansporing van Qtekk een actie uitgevoerd heb. Dit is ook in overleg EN goedkeuring geweest van MiniMe en HT ;)
      Dus HT en MiniMe hebben ook hun akkoord gegeven dat je "alle info die je nodigt hebt" doorspeelt naar EOD? Ok. Ik dacht dat je alle aanvallers in de titel moest zetten. Maar zal het de volgende keer niet meer doen.


      ~HT @13-07-'20 ~20:45 | Dit is dus totaal onoverbodig. Mocht je een klacht hebben jegens een teamler, dan weet je de SGO te vinden. Waarschuwing gegeven.

      The post was edited 1 time, last by Hitsugaya Toushiro ().

    • Treinrek wrote:

      Klapstoeltje wrote:

      grappige ninja, maar wil je mij aub niet vermelden en geen berichten van discord posten hier zonder mijn toestemming aub :) Zoals eerder gemeld doe ik gewoon het werk wat door GF verwacht word.
      Je laat het nu lijken alsof ik door een enkele aansporing van Qtekk een actie uitgevoerd heb. Dit is ook in overleg EN goedkeuring geweest van MiniMe en HT ;)
      Dus HT en MiniMe hebben ook hun akkoord gegeven dat je "alle info die je nodigt hebt" doorspeelt naar EOD? Ok. Ik dacht dat je alle aanvallers in de titel moest zetten. Maar zal het de volgende keer niet meer doen.
      nee want er is geen info doorgespeeld... ik heb 0,0 contact met EOD, dus deze aanname zal ik ook als beledigend opvatten en rapporteren. Als je ergens niet aan moet twijfelen bij mij, dan is het min integriteit.

      Overigens is deze aanval uitgevoerd door banana's, en daar heb ik al helemaal niets mee ;)
      -Niets Interessants te melden-
    • Klapstoeltje wrote:

      Treinrek wrote:

      Klapstoeltje wrote:

      grappige ninja, maar wil je mij aub niet vermelden en geen berichten van discord posten hier zonder mijn toestemming aub :) Zoals eerder gemeld doe ik gewoon het werk wat door GF verwacht word.
      Je laat het nu lijken alsof ik door een enkele aansporing van Qtekk een actie uitgevoerd heb. Dit is ook in overleg EN goedkeuring geweest van MiniMe en HT ;)
      Dus HT en MiniMe hebben ook hun akkoord gegeven dat je "alle info die je nodigt hebt" doorspeelt naar EOD? Ok. Ik dacht dat je alle aanvallers in de titel moest zetten. Maar zal het de volgende keer niet meer doen.
      nee want er is geen info doorgespeeld... ik heb 0,0 contact met EOD, dus deze aanname zal ik ook als beledigend opvatten en rapporteren. Als je ergens niet aan moet twijfelen bij mij, dan is het min integriteit.
      Overigens is deze aanval uitgevoerd door banana's, en daar heb ik al helemaal niets mee ;)
      Dat je min integriteit hebt, daar twijfel ik dan weer zeker niet aan. Ik heb jouw post gerapporteerd voor leugens. Er is namelijk bewijs dat er contact is.
    • Treinrek wrote:

      Klapstoeltje wrote:

      Treinrek wrote:

      Klapstoeltje wrote:

      grappige ninja, maar wil je mij aub niet vermelden en geen berichten van discord posten hier zonder mijn toestemming aub :) Zoals eerder gemeld doe ik gewoon het werk wat door GF verwacht word.
      Je laat het nu lijken alsof ik door een enkele aansporing van Qtekk een actie uitgevoerd heb. Dit is ook in overleg EN goedkeuring geweest van MiniMe en HT ;)
      Dus HT en MiniMe hebben ook hun akkoord gegeven dat je "alle info die je nodigt hebt" doorspeelt naar EOD? Ok. Ik dacht dat je alle aanvallers in de titel moest zetten. Maar zal het de volgende keer niet meer doen.
      nee want er is geen info doorgespeeld... ik heb 0,0 contact met EOD, dus deze aanname zal ik ook als beledigend opvatten en rapporteren. Als je ergens niet aan moet twijfelen bij mij, dan is het min integriteit.Overigens is deze aanval uitgevoerd door banana's, en daar heb ik al helemaal niets mee ;)
      Dat je min integriteit hebt, daar twijfel ik dan weer zeker niet aan. Ik heb jouw post gerapporteerd voor leugens. Er is namelijk bewijs dat er contact is.
      ohja? vertel mij hier meer over, ik ben heel nieuwsgierig wat jij aan bewijs hebt dat er contact is geweest tussen Qtekk en mij.
      -Niets Interessants te melden-