De helden van Ex-Play keken uit over Zagrada. Diverse delen, lagen in as, de rest stond in brand. Toen plots muziek begon te klinken....
Enige tijd terug was alles gezellig in zaga. Levendige appgroep, expogeweld en af en toe wat getrol op het forum. Dat laatste kon het pikkie van monfy echt niet hebben, dus die is er fors aan gaan sjorren. HT zat intussen het e.e.a. ook niet zo lekker, dus in plaats van daarover te praten vond hij in monfy iemand die daar in ogame wat aan kon doen. Ik hou er af en toe van om een grote mond te hebben, dus ik was hierom het doelwit van Monfy en HT. Monfy was uitgekozen als slachter, dus die is op het account van HT gaan zitten. De dagen hierop ging monfy van iedereen expo-puin jatten om dan mij 's nachts te crashen. Omdat er toen toevallig ook wat gedoe was met het verdelen van vloot van gestopte allyleden waar Blackhawk niet zo taktisch/sociaal mee omging verdachten enkele mensen hem van het puin jatten. Verdenkingen werden o.a. gedeeld met HT, die natuurlijk wist dat het monfy was, en die bracht Blackhawk en monfy bij elkaar. Die hadden samen wel zin om de boel flink op te naaien. Ik was in eerste instantie geloof ik het enige target, maarja, als je niet iedereen pakt kan er weer wraak terug genomen worden en zo geschiedde een ally-genocide
Ik was in eerste instantie behoorlijk salty, want ik ken HT in RL en heb 2 jaar ongeveer dagelijks contact gehad met BH in de levendige groepsapp en wilde eigenlijk stoppen. Na een paar dagen overgehaald door plofkop om toch e.e.a. terug proberen te doen. Dat was eigenlijk nog best leuk, want er was weer een uitdaging in ogame! Dus ondanks een crash doordat ik vmode vergat aan te zetten toch doorgezet met puin jatten, werfproductie prakken en diverse targets prakken. Lurtz en plofkop waren intussen ook hard door aan het bouwen.
Wat ineens behoorlijk jammer was, was dat Blackhawk ineens stopte?! Als je weinig geeft om het spel, waarom dan wel je allygenoten naaien?
De overnemer DDD (I Will bi back) was een stuk actiever dan Blackhawk en die zette het op een jagen. Mede doordat hij ook het slordigst was en het meeste liet slingeren voor mij wilde hij mij het liefste prakken. Was weer leuk om eens goed te moeten saven. Zo dook er eens plots een plofmaan op naast een plek waar mijn vloot vaak uithing en werd spronger, nano, raketsilo en bijbehorende ipr's afgekocht. Dat was niet succesvol, dus begon hij allerlei planeten op te blazen en inner bij mij te leggen. Duidelijk dat hij 'the first one to go' zou zijn.
Na uitgebreid in de gaten houden werd een routine ontdekt met een window, zo konden we hem een koekje van eigen deeg geven Door drukke schema's was een datum prikken wat lastig, maar vandaag zou het gebeuren! Plan was eigenlijk inner ploffen, maan schieten, spronger versnellen en vliegen. De 1e keer zou een remise worden, de 2e wave waren zijn rips neer. Super toevallig is er recent weer wat actie geweest in zagrada en heeft DDD de gs van 400k ic van HT ontvreemd. Blijkbaar was dat gedoe weer bijgelegd en zouden de gs gedoneerd worden aan klapstoeltje. Het is dus een super geluk voor DDD dat die rips op transportmissie waren op het moment dat wij wilden launchen, maar na 100 plannen gemaakt te hebben was het gewoon tijd voor actie. Dat we 10k rips zijn misgelopen is dan maar zo.
Wat nog zeker het vermelden waard is, is dat plofkop vandaag wat fantastisch nieuws te vieren had en gedurende deze hit in de kroeg aan het zuipen was Geeft toch een extra gezellig sfeertje aan deze hit.
DDD, ik heb vernomen dat je hier wil stoppen. GLIRL en/of in andere uni's. Het was niks persoonlijks, we zijn enkel wat 'zoekgeraakte' gs-jes terug aan het halen
Next? (6)