Elon Musk wrote:
Congratz met de slag Wordt lekker druk in jullie werfjes.
[TOT: 254.277.972.000] Lurtz [Ex Play] & Plofkop [Ex Play] & JamesCameron [Ex Play] vs. I Wil bi back [RoT] (A: 51.307.512.000, V: 202.970.460.000)
-
-
Zo dat is een beste klapper en mooie pay back.
DDD, succes in Gemini. -
hoort deze niet een pin te hebben voor de top 10 AGS.
-
-
Was da nie al gdaan door HT op 15 juli?
-
Monfy heeft je echt in de luiers gejaagd he xD
Nja, leuke winst, zelf denk ik dat die vloot teruggegeven is aan jullie, maar dat terzijde
Succes met het volgend target.
Nu weer flink gaan sjorren he?
Gl verderEx solo no1.NL -
Obi-Wan Kenoobi wrote:
Independence wrote:
Wickedness wrote:
hoort deze niet een pin te hebben voor de top 10 AGS.
-
kneiters leuke slag hoor
btje jammer dat die plopkop mee geholpen heeft
jc leuk hoor maar jammer dat alle sterke speler weer veilig onder 1 hoedje spelen
dat is dus ook waarom ik niet meer speel
teveel tijd teveel bullshit ik maak lieven tijd voor mijn gezin
lurtz ik wens je het beste veel plezier met de winst en klap lekker door
jc ook wens ik jou het beste en pff wat een gesprekken gehad:D
plopkop tja zoek het uit maak spios en vlieg jezelf lekker kapot ofzo -
haha omdat ik naar een actieve alliantie ging toen jij stopte? Ga maar even mijn comment van een hele tijd terug lezen zou ik zeggen. De dingen die jij en blm over de pm sturen over een logische keuze bewijzen toch wel weer hoe het met jullie mentale en verbale capaciteit zit.
En stop even met dingen uit je duim te zuigen, alle grote vloten onder 1 hoedje??? -
Plofkop wrote:
De dingen die jij en blm over de pm sturen over een logische keuze
En stop even met dingen uit je duim te zuigen, alle grote vloten onder 1 hoedje???
SrG -
Plofkop wrote:
haha omdat ik naar een actieve alliantie ging toen jij stopte? Ga maar even mijn comment van een hele tijd terug lezen zou ik zeggen. De dingen die jij en blm over de pm sturen over een logische keuze bewijzen toch wel weer hoe het met jullie mentale en verbale capaciteit zit.
En stop even met dingen uit je duim te zuigen, alle grote vloten onder 1 hoedje???
0o ging dat zo ja tuurlijk goede actie
vol tegen jc etc gaan dikke bek elke x en op het eind alleen deff bouwen want ik doe niet meer aan vloot zaga is dood blablabla
ineens word je aangevallen door pb en bam alles gaat over in vloot en meneertje stapt met een dikke bek en vloot over naar de tegenpartij die zn ziek lompe def probeert te slopen
tuurlijk onze allie was dood maar wie speelde nog actief naar alle kansloze en zielige aanvallen moonblows en gebash van playbook
dit was gewoon een geplande en zielige uitweg voor je die niet gezien zou worden door de meeste mensen chapau wees trots op jezelf -
fire rain wrote:
Plofkop wrote:
vol tegen jc etc gaan dikke bek elke x en op het eind alleen deff bouwen want ik doe niet meer aan vloot zaga is dood blablabla
ineens word je aangevallen door pb en bam alles gaat over in vloot en meneertje stapt met een dikke bek en vloot over naar de tegenpartij die zn ziek lompe def probeert te slopen
tuurlijk onze allie was dood maar wie speelde nog actief naar alle kansloze en zielige aanvallen moonblows en gebash van playbook
dit was gewoon een geplande en zielige uitweg voor je die niet gezien zou worden door de meeste mensen chapau wees trots op jezelf
SrG -
Graag ontopic blijven jonks. Snap de frustratie uit jullie uni, maar deze topic is niet de plaats er voor.
Thanks Syrabi
-
Share
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0
-
Users Online 4
4 Guests