falen van admin team

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • falen van admin team

      het is erg gnoeg da k hier een post voor moe make, ma heb herhaaldelijk tickets gmaakt en duidelijk worden deze gnegeerd.

      @Hitsugaya Toushiro bedankt voor t bderve van de fun en bdankt voor het toelate van de botusers. k hb beslote te stoppe, zeker gzien het feit @MiniMe geen intresse heeft om botusers aan te pakke en tickets worre gnegeerd. het is ovrduidelijk dat bepaalde acc 24/7 actief zijn, links hbbe na andere accounts waarmee ook mp pushing plaatsvindt en btrokke zijn in pushing. k bn r beetje klaar mee da botusers worre toeglate, en tickets met name door @Hitsugaya Toushiro worre weggeze naar verweggistan als nie correct. dit team en het toelate van misbruik en valsspele heeft het spel nog meer kapot gmaakt dan de slechte features vn ogame

      wellicht hbbe andere zelfde ervaringe mt dit team, ma k bn r wel klaar mee. tijd voor goeie admins die wel tijd wille steke in uitzoke van info om op te trede tege dt misbruik !!!!!!!!!!
    • Normaal gesproken post ik niks in deze secties en over zulke onderwerpen, omdat ik zelf weinig last ervaar van het hele pushing-gedeelte / botusers en noem het maar op. Toen ik jouw post zag, beste @Obi-Wan Kenoobi, kreeg ik toch enorme jeuk in mijn vingers. Niet zozeer om te reageren op je reactie dat het team niet goed zou zijn, of nalatig of iets in die richting.. maar de jeuk in mijn vingers ontstond voornamelijk door je manier van typen. Ik ben geen spellingsnazi (ofja, eigenlijk wel), maar je berichtje slaat de plank wel een beetje mis.. of je toetsenbord is defect. Je mist enkele klinkers, je maakt woorden niet af etc. In Brabant praten/schrijven ze zo, dat weet ik. Maar ik mag hier op het forum toch wel een bericht verwachten met iets meer klinkers en juiste woorden, in plaats van dat ik kijk naar een stukje tekst dat (naar het schijnt) geschreven is door een meisje van amper 9 jaar oud.

      Ontopic:
      Ik hoop natuurlijk van harte dat je tickets en je post beantwoord worden door de admins en dat je problemen opgelost worden. Botusers (en pushers en andere users) zijn natuurlijk erg vervelend. Succes ermee!
      ~ Veni Vidi Sempi ~


      Zagadra
      Deimos


    • Obi zover ik kan zien en weet worden er geen tickets genegeerd. Het feit dat je iemand beschuldigt van botten of scripten betekend niet dat er gelijk een ban gezet word. De GO zal de zaak onderzoeken en daar waar hij of zij kan ook straffen.

      Je moet wel weten wij kunnen niet bannen op vermoedens van spelers. Wij hebben bewijs nodig en om het beetje lastiger te maken bewijs vanuit te de tool. Als jij iemand beschuldigt zal dit onderzocht worden jou verhaal zal mee genomen worden in de tool. Kunnen wij voldoende bewijs vinden in de tool zal er actie worden ondernomen.

      Je hebt best kans dat er in de tool niet genoeg bewijs is. Het is voor een speler die het meld erg vervelend dat kan ik goed begrijpen. Maar als wij gaan bannen op vermoedens denk ik dat alle fleeters een ban gaan krijgen omdat een speler een vermoeden heeft.

      Het is dus echt niet dat er niks gebeurt om we zijn er zeker wel mee bezig. Het feit dat jij ziet dat een speler 24/7 een ! bij een planeet of maan heeft betekend niet dat de speler actief is. Het betekend dat er wat rond die planeet of maan gebeurt.

      Een voorbeeld als een speler 10x saves doet vanaf zijn maan en laat ze om de 15 min terug komen heb je heel lang een ! terwijl hij of zij offline is. Doe dit samen met halters en je hebt het nog langer. Een voorbeeld waardoor spelers kunnen denken dat iemand 24/7 online is maar het niet is.

      Het beschuldigen van iemand hoeft niet altijd te leiden tot een ban.


      Dat je zegt dat ik er geen tijd in steek zal in dit geval een mening verschil zijn daar waar jij niet kan zien wat ik wel of niet doe. En ik weet dat ik er wel degelijk tijd ik steek.

      Het geval van HT zie ik graag een mail tegemoet komen omdat we hier op het forum het functioneren van teamlers niet bespreken. Wel heb je altijd de optie om een klacht in te dienen over de teamler (in de mail of ticket graag). Ook heb je altijd de mogelijkheid hoger op te gaan als je het niet eens bent met de GO.
      Ex Admin Ogame.nl
    • MiniMe wrote:

      Een voorbeeld als een speler 10x saves doet vanaf zijn maan en laat ze om de 15 min terug komen heb je heel lang een ! terwijl hij of zij offline is. Doe dit samen met halters en je hebt het nog langer. Een voorbeeld waardoor spelers kunnen denken dat iemand 24/7 online is maar het niet is.
      Jij bnt admin toch? Wrm weet je dn nie da halters geen acti make? Ga alle logins, vloot acti, handel, marktplaats etc... qua tijden registrere en ge zult zien da hij altijd 24/7 on is. k hb al vldoende bwijs gleverd in tickets om da aan te tone
    • Het is algemeen bekend dat er spelers gebruik maken van pagerefresher. Ook GO's zijn hier van op de hoogte maar kunnen hier helaas vrij weinig tegen doen.....

      Misschien een idee voor het team om hier extra op in te zetten, zodat het gebruik van pagerefresher gewoon hard aangepakt kan worden. Het lijkt mij in het belang van het spel om hier zsm heel hard tegen op te treden, gezien pushen al legaal is en voor heel veel spelers (incl. mijzelf) een hoop speel plezier wegneemt.
    • Obi-Wan Kenoobi wrote:

      MiniMe wrote:

      Een voorbeeld als een speler 10x saves doet vanaf zijn maan en laat ze om de 15 min terug komen heb je heel lang een ! terwijl hij of zij offline is. Doe dit samen met halters en je hebt het nog langer. Een voorbeeld waardoor spelers kunnen denken dat iemand 24/7 online is maar het niet is.
      Jij bnt admin toch? Wrm weet je dn nie da halters geen acti make? Ga alle logins, vloot acti, handel, marktplaats etc... qua tijden registrere en ge zult zien da hij altijd 24/7 on is. k hb al vldoende bwijs gleverd in tickets om da aan te tone

      Misschien klopt jullie botje dat activiteit van mensen registreert wel niet zo goed als jullie denken ;).
      Of ben jij ook 24/7 on om hem in de gaten te houden? :)

      Hij is uitvoerig onderzocht door GO, SGO en GA. Lekker ergens anders uithuilen Obi, het begint nu sneu te worden.


      Wat overigens niet betekent dat ik botters, cheaters of anderen graag aangepakt zie. Maar Obi richt dit op 1 specifiek persoon. Die heeft hem afgelopen nacht toevallig ook kaalgeplukt op al z'n planeetjes, dus er zit wat frustratie bij vrees ik.
    • Obi-Wan Kenoobi wrote:

      MiniMe wrote:

      Een voorbeeld als een speler 10x saves doet vanaf zijn maan en laat ze om de 15 min terug komen heb je heel lang een ! terwijl hij of zij offline is. Doe dit samen met halters en je hebt het nog langer. Een voorbeeld waardoor spelers kunnen denken dat iemand 24/7 online is maar het niet is.
      Jij bnt admin toch? Wrm weet je dn nie da halters geen acti make? Ga alle logins, vloot acti, handel, marktplaats etc... qua tijden registrere en ge zult zien da hij altijd 24/7 on is. k hb al vldoende bwijs gleverd in tickets om da aan te tone
      Als een haltende vloot vertrekt van de maan of planeet krijg je ook een !

      Als de vloot aankomt met een halt missie zal hij idd geen ! vertonen.

      Alles wat je aan geeft bij een GO zal onderzocht worden. Dingen wat bij mij komt zal ook onderzocht worden. En zoals ik eerder aan heb gegeven moet er bewijs in de tool zijn waar wij voor kunnen bannen. En kunnen we niet alleen op bewijs of vermoedens van spelers bannen.

      Verder ga ik iedereen vragen het netjes te houden in deze topic elkaar dus niet uitdagen of trollen.
      Ex Admin Ogame.nl
    • Obi-Wan Kenoobi wrote:

      het is erg gnoeg da k hier een post voor moe make, ma heb herhaaldelijk tickets gmaakt en duidelijk worden deze gnegeerd.

      @Hitsugaya Toushiro bedankt voor t bderve van de fun en bdankt voor het toelate van de botusers. k hb beslote te stoppe, zeker gzien het feit @MiniMe geen intresse heeft om botusers aan te pakke en tickets worre gnegeerd. het is ovrduidelijk dat bepaalde acc 24/7 actief zijn, links hbbe na andere accounts waarmee ook mp pushing plaatsvindt en btrokke zijn in pushing. k bn r beetje klaar mee da botusers worre toeglate, en tickets met name door @Hitsugaya Toushiro worre weggeze naar verweggistan als nie correct. dit team en het toelate van misbruik en valsspele heeft het spel nog meer kapot gmaakt dan de slechte features vn ogame

      wellicht hbbe andere zelfde ervaringe mt dit team, ma k bn r wel klaar mee. tijd voor goeie admins die wel tijd wille steke in uitzoke van info om op te trede tege dt misbruik !!!!!!!!!!

      Volgens mij is @Klapstoeltje actief als GO in Libra. HT is op vakantie namelijk... Als het over een andere uni gaat weet ik het verder ook niet.

      Er bestaan trouwens gratis Nederlands cursussen. Wellicht een goede investering nu je geen OGame meer speelt:)
    • Bolder wrote:

      Sempi wrote:

      . In Brabant praten/schrijven ze zo, dat weet ik
      Nou Sempi, dat beschouw ik dus als discriminatie!!Als rechtgeaarde Brabander ben ik dus erg op mijn staart getrapt!!
      Dat het bijna onleesbaar is zie ik ook wel, mss helpt het als je en oog dicht doet..
      Verder, vals spelen moet gewoon aan gepakt worden.. ban van 2 jaar!!
      Totaal niet discriminerend bedoeld of iets wat er op lijkt / moet lijken.
      No hard feelings.

      Ban van 2 jaar lijkt me meer dan prima. Ik ben voor
      ~ Veni Vidi Sempi ~


      Zagadra
      Deimos


    • Zoals ik vriendelijk verzocht heb wou ik het graag netjes houden. Dat het bericht niet nederlands is is vaak genoeg gezegd en duidelijk. Als we niet op het onderwerp blijven sluit ik de topic. Wou dit open laten voor een open discussie maar als we toch gaan trollen of allemaal even moeten zeggen dat het bericht niet nederlands is kan ik het beter sluiten.

      Vanaf nu dan ook graag ontopic en niet trollen of uitdagen.
      Ex Admin Ogame.nl
    • MiniMe wrote:

      Als een haltende vloot vertrekt van de maan of planeet krijg je ook een !
      Als de vloot aankomt met een halt missie zal hij idd geen ! vertonen.

      Alles wat je aan geeft bij een GO zal onderzocht worden. Dingen wat bij mij komt zal ook onderzocht worden. En zoals ik eerder aan heb gegeven moet er bewijs in de tool zijn waar wij voor kunnen bannen. En kunnen we niet alleen op bewijs of vermoedens van spelers bannen.

      Verder ga ik iedereen vragen het netjes te houden in deze topic elkaar dus niet uitdagen of trollen.
      weer vraag k me af wrm mense worre uitgmaakt voor homo of nazi op discord en geen ban krijge en k wel omda k iemand een klootzak noem voor zn gdrag. nu alweer is er digitaal peste aan de hand, ook ingame ... lekker olie op ht vuur gooie elke dg weer en waarom? Mini houd een handje bove t hoofd van compro en acceptert zijn gdrag!

      het is schijnbr toegstaan multis te gbruike om te ipren ... het was al overduidelijk multis ma nu nog mr.

      mini k wil graag een gsprek mt jou ... k hb je toegevoegd en wil dit bespreke ... digitaal peste is nie ok en gaat dt zo door, dan ga k daadwerkelijk rechtsbijstand aanvrage hiertege en tege ogame die dit toelate door wanbeleid
    • Obi-Wan Kenoobi wrote:

      MiniMe wrote:

      Als een haltende vloot vertrekt van de maan of planeet krijg je ook een !
      Als de vloot aankomt met een halt missie zal hij idd geen ! vertonen.

      Alles wat je aan geeft bij een GO zal onderzocht worden. Dingen wat bij mij komt zal ook onderzocht worden. En zoals ik eerder aan heb gegeven moet er bewijs in de tool zijn waar wij voor kunnen bannen. En kunnen we niet alleen op bewijs of vermoedens van spelers bannen.

      Verder ga ik iedereen vragen het netjes te houden in deze topic elkaar dus niet uitdagen of trollen.
      weer vraag k me af wrm mense worre uitgmaakt voor homo of nazi op discord en geen ban krijge en k wel omda k iemand een klootzak noem voor zn gdrag. nu alweer is er digitaal peste aan de hand, ook ingame ... lekker olie op ht vuur gooie elke dg weer en waarom? Mini houd een handje bove t hoofd van compro en acceptert zijn gdrag!
      het is schijnbr toegstaan multis te gbruike om te ipren ... het was al overduidelijk multis ma nu nog mr.

      mini k wil graag een gsprek mt jou ... k hb je toegevoegd en wil dit bespreke ... digitaal peste is nie ok en gaat dt zo door, dan ga k daadwerkelijk rechtsbijstand aanvrage hiertege en tege ogame die dit toelate door wanbeleid
      Laten we de gesprekken via tickets, mail of 1 op 1 via Discord voeren en niet publiekelijk hier op het board. Naarmate de discussie vordert zullen details meer en meer van belang gaan zijn en dat behoort niet op het board. Daarnaast bespreken we normaal sowieso niet het functioneren van een teamler op het board, dus laten we daarmee stoppen. Evenals dat we stoppen met het maken van een ticket en meteen daarna een post op het board dat het ticket nog niet is behandeld.

      Voor de duidelijkheid, als je ingame tegen problemen aanloopt ga je daarmee naar de GO. Kom je er samen niet uit, dan ga je naar de SGO. Kom je er dan nog niet uit, dan ga je naar een admin. Op het board boze posts maken en gesprekken eisen is niet de juiste manier van handelen. Je escaleert via de juiste kanalen, dan heeft de SGO/GA ook alle informatie beschikbaar die al behandelt is.

      :: [uni 11] #8 begonnen: 12-12-06 [Anarchy] :: Gemerged naar uni 3 #160 op 09-04-12 ::
      ][ Board Admin ][ || ][ ex Super Moderater ][ || ][ ex Game Operator universum 4, 6, Draco & Hydra ][