Vooral met betaalde DM, maar in het algemeen: Als je bv. 3 maanden Commander activeert, maar een maand de v-mode in moet, dan zou die verlooptijd even bevroren moeten worden, zodat evenveel tijd overblijft als je terug komt spelen.
Verlooptijd van officieren pauzeren in v-mode
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
-
Goed idee voor de spelers, slecht idee voor de buidel van GF.
Ik denk dat dit een idee/voorstel is dat GameForge al jaren negeert simpelweg omdat het laten verlopen tijdens v-modus spelers forceert actief te spelen of opnieuw geld uit te geven.
Ex-Admin Ogame.nl
"If it is the past you love, then that is where you can stay." - Yellowcard - For You, And Your Denial. -
Denk dat het inderdaad heel raar zou zijn als je t volledig zou pauzeren.
Wat misschien kans van slagen heeft is een kleine aanpassing, waar het voor een korte periode doorloopt en daarna pauzeert, of voor korte periode pauzeert en daarna doorloopt, of maar op halve snelheid doorloopt ofzo.
Persoonlijk denk ik dat je de meeste kans van slagen hebt met het volgende:
Je commanders/officieren gaan op pauze voor de 48 uur verplichte v-mode, en daarna lopen ze gewoon weer door.
Dit is de meest logische aanpassing, vooral ook omdat ze zelf v-mode verplichten voor 48 uur, waarin je dus ook echt niks kan, daarna is in v-mode blijven eigen keus.
Dus is het logisch dat een 'betaalde' service waar je vanwege hun systeem geen gebruik van kan maken ook gepauzeerd wordt. Na die 48 uur kan je weer uit v-mode dus in theorie ook weer gebruik maken van de commander/officieren.
Ik zou ook liever zien dat het iets langer gepauzeerd is, maar ik denk dat dit eigenlijk de enige optie is die je er doorheen zou kunnen krijgen. -
ben het eens met wish je hebt er voor betaald ook al heb ik er zelf geen last van xd
-
MrNexz wrote:
Je commanders/officieren gaan op pauze voor de 48 uur verplichte v-mode, en daarna lopen ze gewoon weer door.
Wish2Die wrote:
Slecht idee voor de buidel van GF.
-
Haha, GF en eerlijke business
Ze schijten gewoon op hun klanten, niks meer niks minder14/15 Planeten
Punten: 1.008.259.192 (plaats 1 van 1.695) -
Ik denk wie niet wilt spelen en heeft betaald moet door betalen. Servers moeten ergens van draaien.
De snelle link van Ogniter Trolololen.ogniter.eu/
-
Share
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0