Correct, zodra we ons aanmelden om teamler te worden, weten we waar we aan beginnen. Je hebt dan ook antwoord gekregen op de vragen die je stelde. De antwoorden staan je echter niet aan (maar dat wist je al toen je de vragen ging stellen) en vervolgens ga je verder om je gelijk proberen te halen bij personen die daar niet over gaan. In dat geval weet jij ook waar je aan begonnen bent. Inmiddels loop je al een tijdje mee en vraag je gewoon naar de bekende weg.
Dat gezegd hebbende wil ik het topic graag weer terugbrengen op het, inmiddels tamelijk brede, onderwerp van de merge. De vragen over de tickets vallen binnen dat topic, de suggestie dat teamlers die het ergens niet mee eens zijn kunnen opstappen wijkt er een beetje van af.
Met betrekking tot de originele vragen omtrent de tokens had ik al het antwoord al gegeven en daarbij aangegeven dat dit vanuit GF komt en dus niet een beslissing vanuit het .nl team.
Indien iets nieuws te melden is ten aanzien van de merge of tokens, zal dat hier of indien nodig in een separaat topic gedeeld worden.
Dat gezegd hebbende wil ik het topic graag weer terugbrengen op het, inmiddels tamelijk brede, onderwerp van de merge. De vragen over de tickets vallen binnen dat topic, de suggestie dat teamlers die het ergens niet mee eens zijn kunnen opstappen wijkt er een beetje van af.
Met betrekking tot de originele vragen omtrent de tokens had ik al het antwoord al gegeven en daarbij aangegeven dat dit vanuit GF komt en dus niet een beslissing vanuit het .nl team.
Indien iets nieuws te melden is ten aanzien van de merge of tokens, zal dat hier of indien nodig in een separaat topic gedeeld worden.
:: [uni 11] #8 begonnen: 12-12-06 [Anarchy] :: Gemerged naar uni 3 #160 op 09-04-12 ::
][ Board Admin ][ || ][ ex Super Moderater ][ || ][ ex Game Operator universum 4, 6, Draco & Hydra ][