Ik ga er vanuit dat als je in een doeluni zit, je daar als je niks doet gewoon blijft zitten waar je zit?
![](https://i.ibb.co/fFH52W5/Zodiack-sig.jpg)
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
Zodiack wrote:
Ik ga er vanuit dat als je in een doeluni zit, je daar als je niks doet gewoon blijft zitten waar je zit?
Freakertje wrote:
Mooi, hadden we een tijdje geleden besloten dat uni3 netjes op 1speed blijft, wordt het nu eventjes overruled naar 2speed.
Ik was al even in smurfenmodus vanwege privé omstandigheden (fijne, in dit geval), maar nu weet ik zeker dat ik nog een tijdje blauw blijf tot de ergste storm is gaan liggen.
Wellicht kom ik er zelfs nooit meer uit. Jammer van een #13 account, opgebouwd vanaf 0 in iets van 15 jaar en ooit gestart in uni10.
Freakertje wrote:
Mooi, hadden we een tijdje geleden besloten dat uni3 netjes op 1speed blijft, wordt het nu eventjes overruled naar 2speed.
Ik was al even in smurfenmodus vanwege privé omstandigheden (fijne, in dit geval), maar nu weet ik zeker dat ik nog een tijdje blauw blijf tot de ergste storm is gaan liggen.
Wellicht kom ik er zelfs nooit meer uit. Jammer van een #13 account, opgebouwd vanaf 0 in iets van 15 jaar en ooit gestart in uni10.
Freakertje wrote:
Lord wrote:
Opgebouwd in een 2x speed universum dus...Freakertje wrote:
Anyhow, er was niet echt een optie om een 1x speed te behouden gezien alle andere verhoogde snelheden. Echter! Zoals ik eerder benoemde in dit draadje zal na de merge een nieuwe ronde komen om specs van universa te veranderen. Dat betekend dat er een mogelijkheid is om uni 3 terug op 1x speed te krijgen. In realiteit verwacht ik echter dat de snelheid enkel omhoog zal gaan, maar dat is een kwestie van wat de meerderheid gaat willen.
Het nadeel van merges is dat specs allemaal uit moeten middelen tussen universa die samengaan. Dat is ook meteen de crux van het openen van universa met specs die heel erg uit de pas lopen, in een merge gaan die super unieke specs verloren...
Syrabi wrote:
Je zult altijd een uni hebben om naar toe te verhuizen. Afhankelijk van de voorwaarden kun je wel of niet kiezen in welke uni je komt. Pas je volgens de voorwaarden nergens, dan pas je tegelijkertijd ook overal.Ik plak even wat tekst uit de post:DingDongDing wrote:
Ik heb Pegasus,gemini, zaga en uni3 een account.
Wat gebeurt er dan mee.
Pegasus en gemini na uni3?
Ook al beland mijn gemini dan in de top 20?
"Indien je in de top 20 van elke mogelijke server zou belanden, kan je alle servers kiezen (Kortom, je hebt altijd minstens 1 server waar je naartoe kan)."
The post was edited 1 time, last by Woozy: kleine aanvulling ().
Hitsugaya Toushiro wrote:
Het fenomeen leegloop is niet enkel een probleem waar OGame.nl mee kampt. Wereldwijd zie je dit gebeuren, daarom dat er ook steeds merges gedaan worden, omdat vaak degenen die nog wél actief zijn in een uni, ook degenen zijn die meegeholpen hebben aan het doodmaken van hun eigen uni. De 1 kan hiermee overweg, de ander niet, waarbij de laatste dan als eerste roept op het forum dat de uni dood is en we weer moeten mergen.
We helpen samen mee aan de leegloop ( alleenrecht uni claimen of alleenrecht op de veiling afdwingen bijvoorbeeld om er een enkele te benoemen ). Maar aan de andere zijde is het besef er bij spelers ook dat er gemiddeld iedere 3 maanden of sneller sowieso wel weer een nieuwe uni komt en proberen ze het na 1 tegenslag maar weer in een nieuwe uni. Vraag en aanbod is dit dan vaak en daar speelt GF op in. We doen er allemaal zelf aan mee.
Hitsugaya Toushiro wrote:
Dus jij speelt bijvoorbeeld in 3 universa en je gaat 3 weken op vakantie. Op goed geluk kan je dan hooguit 2 accounts in vmode gooien. Wat doe je dan met de 3e?
Daarnaast moeten sommige spelers wel in vmode. Die worden dan toch benadeeld door jouw ideale systeem?
Je idee van targets zie ik als itjes die geraid kunnen worden...
Enige waar ik wel wat in zou zien is optie D in je post ervoor.
3 Guests