Woozy wrote:
Uni Zagadra wordt een tweede doeluni voor groepen 1 en 2. De uni specificaties blijven hetzelfde.
En wil toch van uit Gemini naar Zaga, al heb ik daar al wel een acca.
Woozy wrote:
Uni Zagadra wordt een tweede doeluni voor groepen 1 en 2. De uni specificaties blijven hetzelfde.
Syrabi wrote:
Iedereen die een foutmelding krijgt bij het mergen en die onderstaande oplossingen heeft geprobeerd: graag een ticket sturen.
Vermeldt hierin wat je spelersnaam is, om welke uni(s) het gaat en wat je allemaal al geprobeerd hebt. Screenhots en dergelijke zijn ook welkom.
Standaardoplossingen die wellicht kunnen helpen:
- Het kan zijn dat het probleem met het kiezen van een universum kan worden opgelost door je cookies en cache te legen.
- Opnieuw in en uitloggen kan ook helpen.
- Eventueel een andere browser proberen.
Wickedness wrote:
Is het iemand al gelukt om te mergen naar uni 3 of Zagadra?Syrabi wrote:
Iedereen die een foutmelding krijgt bij het mergen en die onderstaande oplossingen heeft geprobeerd: graag een ticket sturen.
Vermeldt hierin wat je spelersnaam is, om welke uni(s) het gaat en wat je allemaal al geprobeerd hebt. Screenhots en dergelijke zijn ook welkom.
Standaardoplossingen die wellicht kunnen helpen:
- Het kan zijn dat het probleem met het kiezen van een universum kan worden opgelost door je cookies en cache te legen.
- Opnieuw in en uitloggen kan ook helpen.
- Eventueel een andere browser proberen.
JamesCameron wrote:
hoe laat zijn de merge-tijden eigenlijk?
MiniMe wrote:
Bedoel je herplaatsen van je account of van je planeet.
Als je planeet bedoelt omdat die niet op de zelfde coordinaten komt krijg je als het goed is gratis verplaatsingen.
Over het verplaats van het account heb ik werkelijk nog geen idee hoe ze het doen. GF kennende geven ze geen DM voor herplaatsen maar een token.
Buckert wrote:
De delete knop werkt gelukkig nog wel, wat een droevige vertoning wederom.
MiniMe wrote:
Vanavond om 19:00 uur is er een update waardoor mergen mogelijk zou moeten zijn.
The post was edited 1 time, last by ReWinD ().
Independence wrote:
Bedoel er planeten meeMiniMe wrote:
Bedoel je herplaatsen van je account of van je planeet.
Als je planeet bedoelt omdat die niet op de zelfde coordinaten komt krijg je als het goed is gratis verplaatsingen.
Over het verplaats van het account heb ik werkelijk nog geen idee hoe ze het doen. GF kennende geven ze geen DM voor herplaatsen maar een token.
ReWinD wrote:
Het heeft niet bij mij geholpen. Moet ik een nieuwe ticket aanmaken? of is mijn huidige ticket die bij de coma nog geldig?MiniMe wrote:
Vanavond om 19:00 uur is er een update waardoor mergen mogelijk zou moeten zijn.
Lorovus wrote:
Dear Players!
The update mentioned above is being delayed until further notice.
1 Guest